JKE kabels Marktplaats: iemand ervaring met deze kabels?

Started by Carloz, August 9, 2014, 10:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Carloz

Hallo,

Ik ben op zoek naar relatief simpele jumpers om de bi-wire aansluitingen single-wire te krijgen. Vanuit de fabriek zit er standaard een soort staalkabeltje tussen, alleen al voor het visuele aspect zou ik een jumper willen plaatsen. Ik wil een paar tientjes uitgeven, geen honderden euro's. Op Marktplaats kom ik bovenvermelde kabelaar tegen, die ook een site heeft buiten MP *Gebruik van linkjes van NIET-sponsors is niet toegestaan, namen uiteraard wel*

Is iemand bekend met de kwaliteit van deze kabels? Alles kan worden gecustomized.

Alvast bedankt.

Jumping Jack

Hij maakt gebruik van Van Damme en Prefer. Niets mis mee volgens mij...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Oud lid

Ik heb eens een interlink besteld bij JKE. Niks mis mee inderdaad.

Erwin B

Rowdy

Al mijn interlinks zijn bij hem vandaan, namelijk de Prefer MGK-226.

Carloz

Quote from: Rowdy on August  9, 2014, 20:53:41
Al mijn interlinks zijn bij hem vandaan, namelijk de Prefer MGK-226.

En, hoe bevallen ze?

Madhouse

Voordat JKE het deed verkocht ik een heleboel van dat soort kabels (maakte ze zelf) en heb nog nooit slechte ervaringen gehoord of gehad. Hij adverteerd ook op hifi-markt.nl  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rowdy

Quote from: Carloz on August  9, 2014, 21:11:39
En, hoe bevallen ze?
Mij bevallen ze zeer goed. Hiervoor had ik de Prefer AV-263. Bij lang luisteren naar de Prefer MGK-226 heb ik het gevoel dat het hoog zijiger is dan bij de Prefer AV-263. Verder is deze vele malen soepeler.

Gemineye

Ik kom deze topic nu pas tegen, zoals zojuist vermeld in ander topic hierover heb ik zojuist een set van damme bleu series speaker kabel bij hem besteld, inclusief deze bruggen.

Ik kan je op de hoogte houden over de resultaten, maar recensies over de leverancier en over de kabels zijn erg goed.

:)

tonv

subwooferkabel bij deze man besteld, een vanDamme XKE kabel van 7 mtr, voorzien van W&M pluggen.
Alles netjes afgehandeld, prima hoor!

Carloz

Klinkt goed. Bruggen hebben even lagere prio gehad bij mij door andere audio uitdagingen  ;), maar Zal ze binnenkort ook bestellen.

chansig

Zelf van de week ook drie paar besteld. Ik hoop ze ergens volgende week binnen te krijgen.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Gemineye

*Oeps dubbele post*
:)

Gemineye

Ik heb mijn kabels vandaag gekregen! Keurig verpakt, ziet er netjes uit!
:)

chansig

Hier ook binnen..inderdaad netjes verpakt. Het is een kabel die een handig man (lees die kan solderen) zelf ook kan maken en dan vele malen goedkoper uit is. Maar ze zitten nu in de set en ik ben tevreden. IK hoor geen verschil ivm de Audioquest.

Daarnaast is de communicatie, afhandeling ed zeer kundig, netjes en snel.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Gemineye

Quote from: chansig on October 10, 2014, 16:05:13
Hier ook binnen..inderdaad netjes verpakt. Het is een kabel die een handig man (lees die kan solderen) zelf ook kan maken en dan vele malen goedkoper uit is. Maar ze zitten nu in de set en ik ben tevreden. IK hoor geen verschil ivm de Audioquest.

Daarnaast is de communicatie, afhandeling ed zeer kundig, netjes en snel.

Gr Hans
Klopt, maar ik ben niet erg handig met soldeer bouten ;-)
:)

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

german

Voorzover ik kan zien hoeft er aan afgebeelde LS kabel niets gesoldeerd te worden. ;)
Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.

Gemineye

:)

CZ79

Hooguit zijn de connectoren gesoldeerd of zit er soldeer in en geklemd
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Gemineye

:)

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Gelukkig maar...ik dacht even dat er mogelijk midden op de kabel was gesoldeerd.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Quote from: chansig on October 11, 2014, 10:16:26
Gelukkig maar...ik dacht even dat er mogelijk midden op de kabel was gesoldeerd.

Gr Hans

De speakerkabel bestaat uit stukjes draad van 10 cm lang aan elkaar gesoldeerd.
Dit modulaire systeem zorgt voor het karakteristieke geluid...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Gemineye

Lachen jullie maar. Ik ben blij met mijn nieuwe kabeltjes :-p
:)