Sony MDR-HW700DS' Ervaringen'.

Started by hitsenbits, July 25, 2014, 12:44:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TopGun2010

Hoe is de surround ervaring? Daar ben ik erg benieuwd naar!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

hitsenbits

#26
Die is ook heel goed alleen mijn ervaring is wel dat het beste resultaat te berijken is met de hdmi aansluiting.
Met hdmaster had ik laatst een test dat ik even dacht dat mijn fronts aan stonden.
William.

john2910

#27
Quote from: TopGun2010 on July 27, 2014, 17:05:59
Hoe is de surround ervaring? Daar ben ik erg benieuwd naar!

Echt surround zal je nooit ervaren,het blijft gesimuleerd..(twee speakers)

Eigenlijk een soort gimmick,maar het klinkt wel mooi ruimtelijk met een heerlijk sublaag.. ;)

TopGun2010

Ben benieuwd! Misschien moet je de titel van dit topic even aanpassen naar ' sony mdr700 ervaringen'
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Quote from: TopGun2010 on July 27, 2014, 23:23:38
Ben benieuwd! Misschien moet je de titel van dit topic even aanpassen naar ' sony mdr700 ervaringen'

Ja mischien kan hitsenbits dat doen lijkt me ook leuk ;),

ps op op het avs forum heb ik ook een topic gestart ;) ..

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...


hitsenbits

Ok, Title heb ik inmiddels aangepast?.
Gisteravond ook nog even Prometheus geziem met de koptelefoon op ,maar O O dat klonk ook goed zeg! wat je zegt het klink heel ruimtelijk dat het nu zo zeer echt van achteren komt wil ik ook weer niet zeggen maar ruimtelijk wel en toch valt die ingebouwde ;D subwoofer weer op heel lekker allemaal.
William. de link van het AVS forum ga ik ook even in de gaten houden!!.

Ps ik ben bang dat we eind dit jaar allemaal stok doof zijn!!! :(
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on July 28, 2014, 19:08:16
Ok, Title heb ik inmiddels aangepast?.
Gisteravond ook nog even Prometheus geziem met de koptelefoon op ,maar O O dat klonk ook goed zeg! wat je zegt het klink heel ruimtelijk dat het nu zo zeer echt van achteren komt wil ik ook weer niet zeggen maar ruimtelijk wel en toch valt die ingebouwde ;D subwoofer weer op heel lekker allemaal.
William. de link van het AVS forum ga ik ook even in de gaten houden!!.

Ps ik ben bang dat we eind dit jaar allemaal stok doof zijn!!! :(
William.

Ja het is wel oppassen met de oortjes :music:

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Quote from: TopGun2010 on July 27, 2014, 12:56:16
Klinkt goed! Heb er zin in. Morgen maar eens bellen wanneer hij komt.

En heeft u hem al?En zo ja wat zijn uw bevindingen?

Mvg

hitsenbits

Ja wat vinden de andere gebruikers van deze Sony??.
Nog niet zoveel gebruikers nog denk ik!!.
William.

john2910

Gisteren de film divergent op deze koptelefoon bekeken,

Ik was aardig onder de indruk van het surround geluid met deze sony bij deze film,was echt genieten.
Sommige effecten leken ook echt van achteren te komen,ook een paar keer prachtig het sublaag.

De film zelf was  :-\

hitsenbits

#38
Dan ga ik vanmiddag Captain America the Winter Soldier 3D maa eens uit testen op mijn grote doek,met deze koptelefoon.
Kom er later wel op terug??.
William.

john2910

Mischien moet het topic nog verder worden aangepast,

want het exacte type van de sony is namelijk:MDR-HW700DS ..

Om verwarring te vermijden ;)

hitsenbits

Done!!! ;)
Captain America 3d is helaas mislukt kon de copie niet draaiend krijgen dan binnen kort maar in 2D?.
William.

hitsenbits

Gisteravond heb ik dredd in 3d gekeken het 3d effect was super goed, maar via deze koptelefoon was het geluid ook supwoofertje stond weer lekker aan hoor :colgate:maar ook achterggrond geluiden kon ik goed opmerken deze keer.
Het gevoel zegt mij altijd liever op de luidsprekers luisteren niet op de koptelefoon maar dit klink bijna net zo goed.
Een voordeel de buren (als je die hebt :ohmy:)kunnen niet meeluisteren en dat kijk voor jezelf en stuk fijner vooral laat op de avond.Dan hoef je niet elke keer te denken, kunnen ze het ook horen?.
Als in in de bios zit heb ik het zelf ,staat het niet te luid?!?!.
William.

john2910

Gisteren godzilla gekeken en natuurlijk geluisterd door deze sony hoofdtelefoon,

Nou dat was echt :o erg goed,de sublaag was erg intense en de surround ervaring was erg aanwezig...
Dit was puur genieten...

Zelfs de vrouw dacht dat er geluiden van buitenshuis kwamen..
Een paar keer vergat ik dat ik de koptelefoon op had,en erg schrok van het sublaag en dacht shit het is al erg laat dat word ruzie met de buren ;D

Ik kan mensen deze sony zeer aanbevelen...

TopGun2010

Eindelijk binnen! Komende dagen maar eens goed testen :-) Kun je het automatisch uitzetten bij verwijdering van je hoofd uitzetten? Dit vind ik niet zo handig.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Quote from: TopGun2010 on September 12, 2014, 20:25:24
Eindelijk binnen! Komende dagen maar eens goed testen :-) Kun je het automatisch uitzetten bij verwijdering van je hoofd uitzetten? Dit vind ik niet zo handig.

Volgens mij niet,die functie had voor mij inderdaad ook niet gehoeven..
Ik ben benieuwd naar je ervaringen..

TopGun2010

Eerste indruk is goed! Mooi geluid bij films. Surround kan ik nog niet erg waarnemen. Ik heb het stand-by verbruik van de hoofdunit gemeten, 2 watt. Netjes! We gaan gewoon verder testen! The Art of Flight is in ieder geval een topper! 
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Quote from: TopGun2010 on September 13, 2014, 14:16:50
Eerste indruk is goed! Mooi geluid bij films. Surround kan ik nog niet erg waarnemen. Ik heb het stand-by verbruik van de hoofdunit gemeten, 2 watt. Netjes! We gaan gewoon verder testen! The Art of Flight is in ieder geval een topper!

Mooi ik ben benieuwd,maar sommige films zijn echt super moet ik zeggen.. 8)

TopGun2010

Wat is de functie: compression? Ik merk weinig verschil.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Quote from: TopGun2010 on September 13, 2014, 18:19:41
Wat is de functie: compression? Ik merk weinig verschil.

Zoals het zegt word het geluid gecompressed,de dynamiek word minder maar de zachte passages zijn beter hoorbaar.

Maar ik zou hem uitlaten als ik jou was ;)

TopGun2010

Dank! Vind jij ook dat muziek het beste klinkt in de Game modus?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...