Sony MDR-HW700DS' Ervaringen'.

Started by hitsenbits, July 25, 2014, 12:44:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hitsenbits

Hallo,
Ik heb en headset aangeschaft de sony mdr700 ds ,hier zit echt een weergeloos geluid in nog noojt gehord in een kopteloon.
Maar dat mag dan ook wel voor die prijs waar ik hem voor gekocht heb??.
Maar ja hij is dus draadloos en is het zo dat ik zonu en dan dropouts heb dat het geluid heel even weg valt.
Is er een manier om een andere freq.signaal te kiezen tussen  processor en koptelefoon.
Handleiding is helaas japans nog.
William.

john2910

Goedendag,

Ik heb deze ook toevallig gekocht voor mijn ht ruimte om toch nog laat in de avond met flink geluid een film te
kijken..
En wat heeft deze een heerlijk sub laag,ik heb hem met wat stukken getest met de Hsdd bluray van het forum en dan de subwoofer test...Echt niet verkeerd ik dacht op momenten dat mijn sub aanstondt..

Een drop out heb ik een enkele keer gehad(maar echt heel soms).
Mischien even de frequentie schakleaar niet op auto zetten maar op 5ghzof 2.4hz?

Anders zou ik het ook niet weten.. ;)


hitsenbits

Ja ik heb hem dus ook gekocht voor mijn aparte ht ruimte waar ik nu ook luidsprekers in heb hoor,maar ik wou ook nog een hele goeie koptelefoon hebben en dat is deze zeker wel ik dacht laatst bij het testen dan mijn sub ook aan stond zo lekker laag is die in de headset.
Maar ik zal dat eens proberen.
Weet niet eens waar de freq.schakkelaar zit maar daar kom ik wel achter??.
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on July 25, 2014, 18:58:47
Ja ik heb hem dus ook gekocht voor mijn aparte ht ruimte waar ik nu ook luidsprekers in heb hoor,maar ik wou ook nog een hele goeie koptelefoon hebben en dat is deze zeker wel ik dacht laatst bij het testen dan mijn sub ook aan stond zo lekker laag is die in de headset.
Maar ik zal dat eens proberen.
Weet niet eens waar de freq.schakkelaar zit maar daar kom ik wel achter??.
William.

Die zit links op de zijkant van de zender.. ;)

john2910

Hier zie je links drie schakelaars,eentje is de frequentie switch ;)


hitsenbits

Ja ik heb hem gevonden straks maar weer even uit testen,en dat is echt geen straf!!.
Ik heb de Sony mdr6500 ook maar die heeft niet het mooie sub laag als deze en de stemmen daar zit een soort echo op.
William.

TopGun2010

Heb deze ook besteld! Wacht er al 2 weken op via NL dealer.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

TopGun2010

5ghz geeft het beste resultaat i.v.m. de minste verstoring van andere wifi netwerken.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

hitsenbits

Ik heb hem nu op 2,4 gezet stond op 5ghz maar daar had ik dropouts van dat het geluid even wegvalt nu is het dus goed!.
Ik heb hem uit Japan gekocht hier nog niet leverbaar of die ooit in Europa leverbaar is weet ik niet?.
William.

john2910

#9
Ik heb hem ook in japan gekocht ;),daar is hij 260 euro..

Ipv 450 euro in nederland..


Wel komen hier invoer rechten overheen..

Ik had er  1 besteld met een extra headset daar kwam 41 euro overheen dus dat valt nog wel mee..

hitsenbits

Ik moest 84,- euro invoerkosten bij betalen!! dat vond ik nogal wat gekocht bij Shopping in Japan.
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on July 26, 2014, 11:45:20
Ik moest 84,- euro invoerkosten bij betalen!! dat vond ik nogal wat gekocht bij Shopping in Japan.
William.

Dat is inderdaad nogal wat!

hitsenbits

Op de factuur staat als omschrijving horloges weet niet of dat er iets mee te maken heeft,dat de invoerkosten zo hoog zijn.
Ik dacht dat ik zo ook goedkoper uit was maar dat valt dan tegen?.Dan heb ik er nu 419,- voor betaalt.
Maar hij is het geld wel waard daar niet van maar het is wel een heel bedrag voor een headset he?.
William.

TopGun2010

Ik heb hem voor 410 euro kunnen bestellen bij officiƫle NL Sony dealer. Hij staat inmiddels ook op de Sony.nl website.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Momenteel kost hij 260 euro waar ik hem gekocht heb in japan..

Wat een prijsverschillen tegenover nederland als ik dat zo zie :omg:

Maar mocht er iets kapot gaan dan ik heb ik wel iets meer gedoe...

hitsenbits

Ja dat zijn zeker prijs verschillen  :confused: maar ja het is eenmaal nooit weer :sneaky: .
Wat ik nog moet hebben is een stekker adapter voor op de japanse stekker weten jullie daar iets op?.
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on July 26, 2014, 12:34:06
Ja dat zijn zeker prijs verschillen  :confused: maar ja het is eenmaal nooit weer :sneaky: .
Wat ik nog moet hebben is een stekker adapter voor op de japanse stekker weten jullie daar iets op?.
William.

http://www.elektronica-shop.nl/contents/nl/d68.html

Deze kun je volgens mij gebruiken. ;)

TopGun2010

Als er 90 euro import overheen komt koop ik het liever in Nederland.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

hitsenbits

Ja ik ook!!! :sneaky2: maar ik doe het nooooit weer?.
William.

john2910

Ik was in het totale plaatje inclusief import 120 euro goedkoper uit tegenover nederland,vond het wel de moeite waard.. ;)

Ben wel benieuwd hoe snel de prijs hier ook zal zakken in nederland.. :)

hitsenbits

Nou ja ze zeggen wel's 'Beter te duur,dan niet te krijgen??" .
Gisterenavond met deze koptelefoon nog een stuk gezien/geluisterd uit de film 2012 dat klonk super goed allemaal ook Oblivion met die scene waar tom door de bergen vliegt met die drie pots achter hem aan,verblufend hoe dat klinkt zeg!!.
Maar op mijn luidsprekers klinkt het nog iets beter hoor!!! alleen jammer voor de buren dan met schreeuwende kinderen ::).
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on July 27, 2014, 11:15:25
Nou ja ze zeggen wel's 'Beter te duur,dan niet te krijgen??" .
Gisterenavond met deze koptelefoon nog een stuk gezien/geluisterd uit de film 2012 dat klonk super goed allemaal ook Oblivion met die scene waar tom door de bergen vliegt met die drie pots achter hem aan,verblufend hoe dat klinkt zeg!!.
Maar op mijn luidsprekers klinkt het nog iets beter hoor!!! alleen jammer voor de buren dan met schreeuwende kinderen ::).
William.

Ja films klinken behoorlijk lekker,ik had gisteren nog een stuk van die laatste death race 3 gekeken,damm daar zit een heerlijk laag in die film ik dacht weer dat mijn sub aan stond.

Ik schrok ervan het was laat in de nacht dus ik zette snel mijn kop telefoon af,
ik dacht dat word ruzie met de buren ;D ;D,gelukkig was het de sony  :)

TopGun2010

Klinkt goed! Heb er zin in. Morgen maar eens bellen wanneer hij komt.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Quote from: TopGun2010 on July 27, 2014, 12:56:16
Klinkt goed! Heb er zin in. Morgen maar eens bellen wanneer hij komt.

Ik ben benieuwd hoe hij jou bevalt als je hem hebt.. ;)

hitsenbits

Zoals ik nu kan zeggen aan iedereen van jullie 'je zult je niet zelf teleurstellen met deze heasdset?'.
Ik ben nogal een audio liefhebber dus dan begrijp je wel dat ik niet snel tevreden ben?!.Maar over deze koptelefoon is voor
mij geen kwaad woord te vertellen :clapping: :pompom:.
William.