Projectiedoek van de Rol Matwit en Highcontrast....

Started by J.A.F._Doorhof, February 13, 2004, 16:50:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Erik

Hoi Frank is het doek alweer binnen?

Matwit scherm doek, zwarte achterkant : € 71,50 per LOPENDE meter met een breedte van 2.40.
Highcontrast S doek (grijsmateriaal voor DLP/LCD) : € 75,00 per LOPENDE meter met een breedte van 2.40.

Welke van de twee zou jij aanraden voor een TW200?
En welke verhouding of maat, ik begreep van Sullivan dat TW200 niet precies 16:9 of het was iets anders in de keten. Kan het topic niet meer vinden.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Highcontrast S doek is het enige doek dat we nog leveren.
We hopen het volgende week binnen te krijgen, Projecta heeft ons nu 3x vooruit geschoven.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jack muller

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 13, 2004, 16:50:05
Vanaf nu te bestellen en vanaf ongeveer 4 weken op voorraad leverbaar.

DA-LITE
Matwit scherm doek, zwarte achterkant : € 71,50 per LOPENDE meter met een breedte van 2.40.
Highcontrast S doek (grijsmateriaal voor DLP/LCD) : € 75,00 per LOPENDE meter met een breedte van 2.40.

Wil je dus een doek van 2.40 x 1mtr kost dit € 71,50 of € 75,00.

Prijzen zijn inclusief BTW.

MvrGr.
Frank

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

JeanPaul

Bestaat er een mogelijkheid om mijn bestaand elektrisch scherm daarvan enkel het doek te vervangen ?

Heb tweedehands een elektrisch doek gekocht maar de kwaliteit is zo slecht dat er niet naar te zien valt.

Het is een Cinestar - het doek is volledig wit en het stinkt verschrikkelijk naar plastic als het uitgerold is.
Het is 2 m breed.  Nu wil ik wel het mekanisme behouden maar de doek verwijderen en vervangen.

Mijn projektor is een Infocus 7200 die op een stewartscherm Studiotex 1,3 een voor mij zeer mooi beeld geeft.
dat weet ik omdat mijn projektor gedemonstreerd is op een dergelijk scherm.

Gezien hier doeken op de rol worden aangeboden vraag ik mij af of deze kwaliteit dezelfde is als het stewartscherm of
zelfs nog beter ? en 2 : zo ja, kan dan de hier aangeboden doek gebruikt worden in het elektrisch mekanisme ter vervanging van het slechte originele doek ?

Ik verkies deze optie omdat ik nog niet een nieuw scherm wil aankopen.  Misschien verhuizen wij nog en zo ja zal het
zeker een groter doek worden in de nieuwe woonst.

J.A.F._Doorhof

Hi,
Ondertussen is het doek niet meer te leveren door problemen met sommige 1080P projectoren.
Om doek op een electrisch scherm te wisselen moet je eigenlijk hetzelfde doek terug zetten, dikker doek en je motor kan vastlopen, dunner doek en je kunt problemen krijgen met vouwen/bobbels.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

diamant

Hay, ik heb een projecta electrisch scherm van 3 m. Mat wit met 5 cm zwarte randen rondom.
Het is het hele dikke rubberen doek, de randen gaan nu na 5 jaar rond trekken en ik wil eigenlijk een nieuw doek in de koker plaatsen.
Ik heb hem al open gehad en het is erg makkelijk om het doek te vervangen maar............. Welk doek moet er in en waar haal ik het vandaan?
Ik heb liever een doek van 2.85 er in want dan kan ik er een Tention scherm van maken( al eens een voor een vriend gemaakt en zeer goed gelukt) maar dan heb ik dus ongeveer 8 cm loze rol nodig.

Mijn vraag dus: wat voor doek?(ik kan tot zeer donker verduisteren en wil de nieuwe sony Vw30 er op laten spelen met af en toe 3d)

Dank!  ;D

J.A.F._Doorhof

Zover ik weet kan dat Alleen van spanschermen. Maar mail ons even voor de zekerheid op [email protected]
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview