De benq w1070 is binnen en geïnstalleerd, maar welke mediaplayer voor 3D ?

Started by nvermeul, July 15, 2014, 20:48:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nvermeul

Vorige week mijn benqw1070 aan mijn plafond gehangen, en die projecteert op een 100 inch Manuel HD scherm 16/9 zijn mooie beelden.  :pompom:

Heb nu ook de bijhorende 3D brillen binnen, echter zit ik met een dune HD smart b1 als mediaspeler.
Deze doet mij 2D films en blue ray al tijden zonder problemen afspelen.

Maar wat raden jullie mij voor mediaspeler aan voor de 3D films?
De kinderen zien graag alle Disney-films voorbij komen zelf heb ik ook nog wel wat films die ik in 3D voor een 2e x wil bekijken.


wolfkampf

heyy ik heb zelf de medi8er med600x3d en ben er super tevreden over  ;D
als je er een internet kabel in plugt kun je zelfs alle ondertiteling met 1 druk op de knop erbij onder toveren (als deze toevallig een keer niet aanwezig is bij een film)deze functie vind ik heel belangrijk  :pompom:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

hdnoob


wolfkampf

iso`s werkt ook goed, ik heb 1 keer een iso bestand uit moeten pakken op de pc omdat hij die niet zag maar verder pakt hij alle iso`s wel. hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten qua beeldmateriaal niet en qua geluid bestanden niet.
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

Whatsinaname

Wij hebben inmiddels onze tweede Mede8er. Eerst een 500x2, nu een 800x3. De x2 is verhuisd naar de kamer van onze dochter.

De x3 is aangesloten op een Marantz SR7007 en voor zowel muziek luisteren als films kijken zijn wij hier erg happy mee.

mijkie

een Mede8er werkt prima, de 600 is zonder HD-ruimte en coax-uit en de 800 met ....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Remus


nvermeul

OK, ga ik zeker bij de opties zetten, zat zelf naar de dunes te kijken oa. Dune HDTV 303d ,
Lastig hoor.

DTS-ES-Extreme

Om heel eerlijk te zijn vind ik de oppo BDP-93 nog steeds de beste voor 3D ervaring, ik heb zelf ook de Mede8er 6003D maar dat vind ik niet geod voor 3D. Spijtig heb ik de Dune nog steeds niet gestest of zien spelen maar ik denk wel dat het toestel de beste oplossing zal zijn.

wolfkampf

Quote from: DTS-ES-Extreme on July 19, 2014, 17:45:19
Om heel eerlijk te zijn vind ik de oppo BDP-93 nog steeds de beste voor 3D ervaring, ik heb zelf ook de Mede8er 6003D maar dat vind ik niet geod voor 3D. Spijtig heb ik de Dune nog steeds niet gestest of zien spelen maar ik denk wel dat het toestel de beste oplossing zal zijn.

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat er niet goed is aan de 3d?
Ik heb alle bestanden al gehad sbd o/b en full 3d en hij speelt bij mij alles perfect en in super kwaliteit af  :)
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

hdnoob

Quote from: DTS-ES-Extreme on July 19, 2014, 17:45:19
Om heel eerlijk te zijn vind ik de oppo BDP-93 nog steeds de beste voor 3D ervaring, ik heb zelf ook de Mede8er 6003D maar dat vind ik niet geod voor 3D. Spijtig heb ik de Dune nog steeds niet gestest of zien spelen maar ik denk wel dat het toestel de beste oplossing zal zijn.

Oppo 93 is bij mij tweede keus wat betreft 3D. Probeer eens een Panasonic player en geniet nog meer :) Alles gaat net een tikkie vloeiender en net een beetje meer diepte.

larsonator

100% de Oppo!
heb de 93 (voor ISO playback) en de 103 (voor afspelen via mappen structuur)
de 103 is wel nog iets beter, maar beide zijn onovertroffen qua (3D)beeldkwaliteit.
En niet onbelangrijk, spelen alles soepel af.

Liefhebber

Quote from: nvermeul on July 19, 2014, 11:22:40
OK, ga ik zeker bij de opties zetten, zat zelf naar de dunes te kijken oa. Dune HDTV 303d ,
Lastig hoor.
Prima speler hoor, de Dune, gebruik hem zelf ook voor films in 2-en 3D, stream zelf via HP Microserver via netwerk zonder problemen.
Audio ->Linn, Harbeth & Naim
HT -> Sony, Harbeth , Anthem & Rel

flatsix

Iconbit 1003D ik heb hem vanaf het begin van de 3d tijdperk nog nooit problemen gehad met afspelen bestanden.