Desolatin of smaug 3d

Started by skank1, April 14, 2014, 13:42:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

Deze staat op 2 discs, wat ik haat.
Geen manier om ze automatisch na elkaar af te spelen?
Hoe doen jullie het?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

konijntje

Als het fysieke schijfjes zijn, een CD robot :P.. en met ISO's ja het is denk ik mogelijk als je hem reauthored... dan verlies je hoogst waarschijnlijk de menus etc en het is een rotwerk. Ik zou zeggen gebruik de disk wisseltijd gewoon om even een nieuw biertje te pakken ;-).

Ik heb hem vorige week gezien en het is echt een aanrader in 3D!

skank1

Zelfs als het fysiek is, dan nog vind ik het storend

omzetten lijkt idd enige oplossing :(


De reviews van de 3d zijn ook erg goed
zucht
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

konijntje

Quote from: skank1 on April 14, 2014, 14:03:24
Zelfs als het fysiek is, dan nog vind ik het storend

omzetten lijkt idd enige oplossing :(


De reviews van de 3d zijn ook erg goed
zucht

Je laat je toch niet uit de weg slaan door een wisselactie van 1 minuut :). Je zou ook de streams uit de ISO's kunnen halen en die gewoon los afspelen. Als je ze dan beide in de playlist zet dan moet het ook werken. Alleen dan mis je wel je subtitles mocht je die willen

skank1

Quote from: konijntje on April 14, 2014, 14:13:23
Je laat je toch niet uit de weg slaan door een wisselactie van 1 minuut :). Je zou ook de streams uit de ISO's kunnen halen en die gewoon los afspelen. Als je ze dan beide in de playlist zet dan moet het ook werken. Alleen dan mis je wel je subtitles mocht je die willen

Jawel :)

En ik wil subs ja.

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

konijntje

Quote from: skank1 on April 14, 2014, 14:41:55
Jawel :)

En ik wil subs ja.

dan zou ik gewoon even slikken en de 2 disks gebruiken. BD-XL van 100gb worden ook steeds meer ondersteund dus denk dat dit bij de volgende Hobbit geen probleem meer is.

Mediasluis

Bij de 2e disk krijg je geen irritante waarschuwingen meer (die sowieso overbodig zijn want je hebt de film immers gekocht), dus wij gebruiken dat mooi getimede moment om even te plassen (vrouwen) en wat drinken te pakken, want we staan alweer ruim een uur droog hé.
Op de 2e Disk ga je vrijwel meteen verder met de film.
Althans, bij de meeste lange 2 Diskfilms, want ik moet deze nog gaan bekijken.
Wij wachten op de Extended version.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

hdnoob

Quote from: konijntje on April 14, 2014, 14:13:23
Je laat je toch niet uit de weg slaan door een wisselactie van 1 minuut :). Je zou ook de streams uit de ISO's kunnen halen en die gewoon los afspelen. Als je ze dan beide in de playlist zet dan moet het ook werken. Alleen dan mis je wel je subtitles mocht je die willen

De subs zitten toch gewoon in de streams?

Ik wacht trouwens ook even op de extended versions. Destijds hadden we bij LOTR de standaard versies gezien en is van de extended nooit meer iets gekomen. Het valt soms niet mee mensen bij elkaar te krijgen voor zulke lange films ;)

riwi

Quote from: skank1 on April 14, 2014, 13:42:39
Hoe doen jullie het?

Ik heb hem gewoon na 10 minuten afgezet omdat het me werkelijk niet meer kon boeien wat die smurfen allemaal uitvreten.

Mediasluis

Je moet dan alsnog wel die ext LOTR gaan kijken want way
t is weggeknipt is juist wat de film vloeiender maakt.
Sterker nog,...
Suramon leeft nog in de theater versie.
Heb jij hem zien sterven???

Eergisteren met mijn gezin King Kong Extended version gekeken.
Wat een geweldige film.
Ze konden hem niet inkorten op de verhaallijn, dus hadden ze van de meest spectaculaire scenes maar moeten afscheppen.
Die scenes slepen je helemaal mee.
Hij duurt nu 3:20 uur maar door al het spectakel lijkt hij juist korter.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

felix01

altijd hevige fan geweest van de LOTR films;the hobbit 1& 2,vind ik toch veel minder :( :
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

maximus79

Quote from: felix01 on April 20, 2014, 10:58:02
altijd hevige fan geweest van de LOTR films;the hobbit 1& 2,vind ik toch veel minder :( :

Idem laatst alle 3 de extended editions weer gekeken, the hobbit kan niet eens in de schaduw staan.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Masterkale

Quote from: maximus79 on April 20, 2014, 14:58:42
Idem laatst alle 3 de extended editions weer gekeken, the hobbit kan niet eens in de schaduw staan.

Deel 1 van de hobbit was wel geinig. Deel 2 is echt zo een tussenverhaal wat ze op moeten vullen lijkt het wel.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Peerless Monster

Masterpiece. Briljant einde! Ben benieuwd naar de derde film.
Leuk dat ze van zo'n dun boekje zo'n prachtige film kunnen maken.
Ben benieuwd wat Tolkien hiervan zou hebben gevonden... Zijn wereld in het echie...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Willem

On topic: Met een Blu-ray wisselaar?

P.s. Ik zou gewoon iemand uitnodigen onder de voorwaarde dat de Blu-ray verwisselt moet worden.

Groet Willem

Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

larsonator

Op internet (lees usenet) staan versies van de 3D-BD die gewoon uit één deel bestaan.
precies dezelfde untouched kwaliteit