Luuk`s "Luuksor" HT

Started by luuk123456, June 29, 2014, 18:44:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MLCinema

Al een idee richting welke amp je wilt gaan voor Atmos? Blijf je bij Denon of maak je een uitstapje?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

luuk123456

#351
Quote from: PascalP on May  6, 2020, 15:53:00
thanks, ga eens op die plug in zoeken, leuke dingen die je ermee kunt :P
En ja een HTPC heeft voordelen en nadelen, hier ook jaren gehad, maar sinds de overgang naar 4K ben ik voor een mediaspeler gegaan, zou niet meer anders willen.

Als je een video wilt uploaden lijkt me het handigste gewoon Youtube en de link hier posten (kunt ook instellen dat de video niet public te vinden is en enkel via de link te benaderen is).
Ben wel eens benieuwd dan hoe het allemaal in mekaar steekt bij jou, klinkt als de echte 'Luuksor' ervaring!

Ah! ja! Dat kan ik natuurlijk doen. Het geluid zal dan wel slecht zijn, maar dan heb je tenminste een idee...
Wordt vervolgd...

Ik kan je keuze voor een mediaspeler overigens goed begrijpen hoor.
Geen gedoe en/of eventuele vastlopers etc.
Maar het is nu eenmaal zo dat ik het erg leuk vind om gebruik te maken van al die 'flauwekulletjes' zoals slechte reclames, trailers etc.
Dat gaat me niet lukken zonder een (HT)PC.
Ook het dimmen van de lichten gaat volautomatisch en loopt via de HTPC...

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

luuk123456

Quote from: cine(d)rama on May  6, 2020, 19:02:45
Hallo Luuk.

Ziet er weer top uit aan de foto,s te  zien in je openings post  O0

Geniet er maar goed van , maar dat zal wel lukken !
En binnenkort 7.1.4  ;)

Gr Andre

Dankje Andre! leuk dat je soms nog even 'langskomt' ;D
Ja, ik ben nog altijd blij dat ik destijds bij jou m`n eerste scherm ben komen halen en toen dus kennis heb gemaakt met het hele HT gebeuren.
Zoals je ziet maak ik er nog steeds dankbaar gebruik van.

Atmos is nog wel een dingetje wat ik vroeg of laat graag wil hebben inderdaad.

Gaat het met/bij jou al wat beter?
Ik meen me te herinneren dat je een tijd geleden niet of nauwelijks meer in je HT te vinden was omdat het niet helemaal lekker ging?
Hoe dan ook, het beste gewenst...
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

luuk123456

#353
Quote from: Kamidioblitz on May  6, 2020, 21:26:43
Al een idee richting welke amp je wilt gaan voor Atmos? Blijf je bij Denon of maak je een uitstapje?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

uh, ja eigenlijk wel.

Aangezien m`n huidige Denon 4520 nog prima bevalt, maar dus geen Atmos heeft, zal het waarschijnlijk z`n toenmalige opvolger worden.
De inmiddels 'oeroude' Denon x7200 ;D



JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

cine(d)rama

#354
Quote from: luuk123456 on May  7, 2020, 08:26:02
Dankje Andre! leuk dat je soms nog even 'langskomt' ;D
Ja, ik ben nog altijd blij dat ik destijds bij jou m`n eerste scherm ben komen halen en toen dus kennis heb gemaakt met het hele HT gebeuren.
Zoals je ziet maak ik er nog steeds dankbaar gebruik van.

Atmos is nog wel een dingetje wat ik vroeg of laat graag wil hebben inderdaad.

Gaat het met/bij jou al wat beter?
Ik meen me te herinneren dat je een tijd geleden niet of nauwelijks meer in je HT te vinden was omdat het niet helemaal lekker ging?
Hoe dan ook, het beste gewenst...


Hoi Luuk

Bedankt voor je interesse

Het gaat ondertussen idd weer een stuk beter en ben ook weer druk met mijn HT aan de gang.

Scherm word 21:9 (is nu 16:9)
Stoelen terug van 7 bioscoopstoelen op twee rijen  naar drie of vier grote zetels naast elkaar.
En net als jou wens wil ik ook graag nog eens 7.1.4  is nu 7.1 ;D
Maar dat moet nog ff wachten aangezien ik dan een andere receiver en vier extra speakers moet aanschaffen .

Gr Andre

Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

MLCinema

Oeroud[emoji13]. Volgens mij valt dat prima mee. Verstandige keuze! Heel mooi apparaat , sluit prima aan bij je behoefte ook. Meer van hetzelfde qua niveau en met de extra mogelijkheden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

cine(d)rama

Hallo Luuk

Hier ook alweer bijna een jaar geleden .

Hoe gaat het ermee ondertussen ?

Gr André
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .