Cinepaulis HT

Started by cinepaulis, February 20, 2002, 07:25:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rijstfj

Hi Paul,
proficiat met nieuwe woning, je HT ziet er inderdaad gezellig uit en zal zeker dienst doen als livingroom en HT vermaak :D
Komen er nog meer foto's, ben namelijk erg nieuwsgierig naar je ophanging aan je plafond
van je Barco.

M.vr.gr.
Frans

cinepaulis

Hoi Frans,

Er komen nog wel een paar foto's. Ik moet mijn eigen site nog aanpassen. Overigens is de ophanging van de Barco heel saai: gewoon de originele bevestigingsplaat tegen het plafond aan geschroefd en daar de Barco in gehangen. That's it !
(ik kan het ook niet spannender maken dan het is  ;D ).

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

rijstfj

Dat is niet saai :)
Wat je gewoon vind, een zwaar gewicht ;D aan het plafond.
Ik hoop Paul dat de foto's die nog gemaakt worden dat daar juist zo'n foto van bij zit, al is het alleen maar het idee hoe zo'n steun van Barco in mekaar zit.

Heb gewoon belangstelling :D

Mvr.gr.
Frans

garmtz

#28
Ziet er waanzinnig uit Cinepaulis, leuk ook altijd als je er ook echt geweest bent... ;D

Binnenkort komt Jiri bij mij foto's maken. Die worden zonder enige twijfel erg 8) ...

Voorlopig moeten jullie het doen met de Panorama foto's... Maar mijn nieuwe audio-rack is bijvoorbeeld al gigantisch foto-geniek... :)

cinepaulis

Hoi Garmt,

Thanks! :D
Dat spinnen-rack ziet er inderdaad wel stoer uit (neem aan dat het in het echt ook zo mooi is). Wat bij jou volgens mij met name mooi zal zijn is een goede overzichtsfoto van je speaker setup. 8)

(Trouwens: ik neem binnenkort effe contact op i.v.m. de speaker standjes etc.)

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

SiR-ROUND

Ah, dus Jiri is de HT-huis-fotograaf?

Mag hij wat tips gaan geven voor digitale fotografie, want ik suck nog steeds...

Je audiorack is inderdaad erg kewl Garmt, ook al haat ik spinnen... ;)

cinepaulis

Sir,
Ben ook geen spinnenliefhebber, of het moet Spiderman zijn, die is wel  8)

Het enige wat ik weet is dat je gewoon veel moet spelen met sluitertijd, diafragma en white balance. Met name de white balance zorgt voor een warmere foto.
Het is niet veel, maar meer kan ik je niet vertellen.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

garmtz

Quote from: cinepaulis on June 10, 2002, 15:05:57Thanks!  :D
You're welcome!
QuoteDat spinnen-rack ziet er inderdaad wel stoer uit (neem aan dat het in het echt ook zo mooi is).
Mooier! :)
QuoteWat bij jou volgens mij met name mooi zal zijn is een goede overzichtsfoto van je speaker setup.  8)
Komt eraan!
Quote(Trouwens: ik neem binnenkort effe contact op i.v.m. de speaker standjes etc.)
Yep, en de "ride" natuurlijk!  ;D

Jiri

Dag Sir,

Wat is het probleem met je digitale fotografie?
Laat het me maar weten.
Misschien kan ik je inderdaad ermee helpen.

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

garmtz

#34
Quote from: SiR-ROUND on June 10, 2002, 19:33:35Ah, dus Jiri is de HT-huis-fotograaf?
Neh... :)

Jiri

Nou...HT Fotograaf...dat zou best wel een een leuk uitstapje zijn van mijn dagelijkse fotografie werkzaamheden.

Jiri de HT Fotograaf...hihi dat klinkt wel goed eigenlijk.
 ;D
Eerst maar eens de HT van Garmt fotograferen...zien hoe het me afgaat, en dan als er meerdere liefhebbers zijn voor een fotosessie...nou wie weet!

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

PM

haha.. dat is cool, HT fotograaf! (levert je weer karma op :)

Ben benieuwd naar de foto's
Groeten, Peter

garmtz

Ja, kun je net als Frank tours doen door heel Nederland! Niet een ISF-tour, maar een fotoshoot-tour! :)

Jiri

Ja Garmt, daar zat ik ook aan te denken. :D ::)
HiHi...leukman..heb er nu al zin in!


Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

SiR-ROUND

En achteraf lekker shoppen met het boevengilde...

 ;D

Geintje...

Tja, wat is het probleem... De camera geeft buiten erg mooie plaatjes, maar binnen zijn de kleuren altijd verzadigd(hard rood/blauw), verder wil ik vaak zonder flits, maar dan geeft ie een "shaky warning" en ik weet niet hoe en of ik de sluitertijd kan instellen...

En in het donker is het helemaal lastig...

Het is een Fuji Finepix 2400 Zoom...

Alvast bedankt!

Greetz.

searcher

Klasse Paul,ik zal de foto's vanavond even aan mijn vrouw laten zien  ::) ;) je weet maar nooit.


                                                            m.v.g Searcher



cinepaulis

Searcher,
Thanks! Ja, je weet maar nooit....  :D

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Robbo

Quote from: searcher on June 11, 2002, 13:04:17Klasse Paul,ik zal de foto's vanavond even aan mijn vrouw laten zien  ::) ;) je weet maar nooit.

HAHA  ;D

Paul proficiat met je 1000e post !

Grtz,
Rob

cinepaulis

 :o Jeetje ! 1000 posts vol onzin en nog steeds een positief Karma  ;D
Thanks guys !

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Robbo

Daar kunnen wel wat aan doen, no problem  ;)

Grtz,
Rob

patrick_vdb

Paul

Mijn complimenten. Het ziet er allemaal erg mooi uit een goed voorbeeld hoe HT en een woonkamer toch op passende wijze met elkaar geintegreerd kan worden (altijd handig voor de WAP's ;D).

Hoe groot is ongeveer de afstand tussen het scherm en de kijkpositie?

Mvrgr

Patrick

cinepaulis

Hoi Patrick,

Dank, dank ! Ja, ik wilde nog een beetje woonkamer overhouden. (WAF = Wife Acceptance Factor, maar WAP's = ... ? )

Afstand van zitpositie tot het scherm is ca. 3.80 m

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

patrick_vdb

Ik heb de WAf omgezet naar een puntensysteem (Wife Approval Points), bij genoeg punten gespaart kan er weer iets aangeschaft worden ;D

Ik had altijd gedacht toch iets meer ruimte nodig te hebben voor een projector. 3.8m valt nog mee.

Mvrgr

Patrick

cinepaulis

Ah, een spaarsysteem ! ;D

Mijn scherm is 2.40 breed en de projector (voorkant van de lenzen) hangt op ca. 3.5 m (weet ik uit mijn hoofd niet precies). Je kunt wel dichterbij gaan zitten, maar dan kan het beeld misschien TE groot worden waardoor het wat minder relaxed kijkt. Een en ander is persoonlijk.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Flint

Paul,

Waar heb je de Storm staan?
Voor de rest een hele mooi mix tussen HT en woonkamer.
Goed gedaan :D