hometheater start

Started by bmateijsen, May 10, 2002, 19:59:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Voor een link naar mijn site met beschrijving, zie mijn signature hieronder.

Deze is in eerste instantie meer gericht op thuis gebruik.... maar ik ben inmiddels in de voorbereiding om het eens goed te doen... en het laatste stukje beeld erbij te verzamelen. Dus binnenkort kan dit forum vragen verwachten over CRT en je eigen home-cinema kamer. (+ vervanging dvd-speler)

Ik hoop dan toch eens de reis naar emmeloord te ondernemen om eens bij FrankD te gaan kijken. ik moet eerlijk toegeven dat de kennis van hem hier op het forum overweldigend is... (slijm, slijm... maar helemaal waar!)

Laatst op de lente-hifi show een Barco projectie gezien en dit was geweldig ... (geluid was overigens minder... maar dat terzijde...) en eigenlijk heb ik nu pas echt het hometheater virus te pakken..

Enfin... nu mag ik ook niet klagen....

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

#1
Vraag maar raak, en als je een afspraak maakt ben je altijd welkom (net als iedereen).

Laten we hopen dat we je veel zullen ontmoeten hier, kennis is er om verspreid en gedeeld te worden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

denoontje

Quote from: bmateijsen on May 10, 2002, 19:59:28
Voor een link naar mijn site met beschrijving, zie mijn signature hieronder.

Deze is in eerste instantie meer gericht op thuis gebruik.... maar ik ben inmiddels in de voorbereiding om het eens goed te doen... en het laatste stukje beeld erbij te verzamelen. Dus binnenkort kan dit forum vragen verwachten over CRT en je eigen home-cinema kamer. (+ vervanging dvd-speler)

Ik hoop dan toch eens de reis naar emmeloord te ondernemen om eens bij FrankD te gaan kijken. ik moet eerlijk toegeven dat de kennis van hem hier op het forum overweldigend is... (slijm, slijm... maar helemaal waar!)

Laatst op de lente-hifi show een Barco projectie gezien en dit was geweldig ... (geluid was overigens minder... maar dat terzijde...) en eigenlijk heb ik nu pas echt het hometheater virus te pakken..

Enfin... nu mag ik ook niet klagen....

Groet Bjorn

oe als ik dit lees in de post van Bjorn.....
hij moest eens weten wat er van gekomen is nu met BB&G

riwi

wooot, een extreme necro bump  :hehe:  :)

solitaire

Quote from: bmateijsen on May 10, 2002, 19:59:28
...

« Laatst bewerkt op: januari 1, 1970, 01:00:00 door 1022623200 »


spooky :unsure:
Hinterm Horizont geht's weiter.

denoontje


bmateijsen


SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Zymotic

QuoteBarco projectie gezien en dit was geweldig

Nog steeds?

bmateijsen

Quote from: SV..S on November 15, 2018, 19:08:24
is de ht mooi geworden?

Is een prachtige slaapkamer nu..., maar wel heel lang van genoten toen het HT was.

Quote from: Zymotic on November 15, 2018, 20:01:34
Nog steeds?

Kijk even goed naar de startdatum van deze post ;)

SV..S

we moeten nu maar ophouden met de flauwe grapjes ;D
maar ik vraag me toch af, nu jullie ( ik neem aan dat Garmt ook geen Ht meer heeft)''op de zaak'' kunnen genieten van een mooie HT, mis je de eigen ht niet een klein beetje?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

bmateijsen

Quote from: SV..S on November 16, 2018, 14:13:51
we moeten nu maar ophouden met de flauwe grapjes ;D
maar ik vraag me toch af, nu jullie ( ik neem aan dat Garmt ook geen Ht meer heeft)''op de zaak'' kunnen genieten van een mooie HT, mis je de eigen ht niet een klein beetje?

Natuurlijk mis ik het...:D maar ik zou een kelder moeten graven om nog iets met cinema te kunnen doen....

evilniek

Quote from: bmateijsen on November 16, 2018, 14:21:06
Natuurlijk mis ik het...:D maar ik zou een kelder moeten graven om nog iets met cinema te kunnen doen....

Ach dan doe je dat toch gewoon!  ;D
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Zymotic

Quote from: bmateijsen on November 16, 2018, 10:47:43
Is een prachtige slaapkamer nu..., maar wel heel lang van genoten toen het HT was.

Kijk even goed naar de startdatum van deze post ;)

Vandaar mijn post ;)

MaxxMark

Quote from: bmateijsen on November 16, 2018, 14:21:06
Natuurlijk mis ik het...:D maar ik zou een kelder moeten graven om nog iets met cinema te kunnen doen....

Ik heb daar toevallig wel eens naar gekeken, en moet zeggen dat ik het onder je huis laten graven van een kelder stiekem nog vond meevallen qua kosten (uiteraard met wat mitsen en maren qua soort bodem etc.). Het is goedkoper dan verhuizen :D
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

VlisChris

Je zou niet de eerste zijn op het forum die dat doet :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.