ACQUA is verhuisd...

Started by ACQUA, November 1, 2006, 16:19:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Even een update:

Onze bouwaanvraag is binnen en nu is het nog wachtten op de goedkeuring, ondertussen zijn er al wat kleine werken aan de gang zoals het afkappen van de oude bepleistering.

Zo zou het er kunnen uitzien:
voorgevel


achtergevel



Koen & Claudia

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Quote from: mikeske on January 27, 2010, 19:06:38
Mooi  ;)

thx mike, nu nog een jaartje ofzo werken en het is klaar  :)

ACQUA

Stilaan komen we er...

foto woonkamer, de muur die je achteraan ziet gaat er ook nog aan zodat er een leefruimte ontstaat van 4,9x13m incl. keuken



de man met de pet ben ik  :D

Door veel tegenslagen (het is en blijft een verbouwing) loop alles wat trager dan voorzien...

vieze freddie

hangt de volledige achterbouw er al aan (bestaand) of komt er noog een stuk bij?
de schouwen zijn precies weggekapt, geen fan van open haard neem ik aan?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

Er komt een 8m² bij, helemaal in glas.  Achteraan hebben we dan nog 2 bergingen (10,5m² en 15m²).  Je moet eens komen kijken é  :thumbs-up:

vieze freddie

al een schoon oppervlakte, allemaal living of wordt er nog een deel keuken?
vanaf welk u zijde bezig 's avonds?
geen schop in mijn pollen duwen hé
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

Quote from: vieze freddie on January 24, 2011, 11:37:33
al een schoon oppervlakte, allemaal living of wordt er nog een deel keuken?
vanaf welk u zijde bezig 's avonds?
geen schop in mijn pollen duwen hé

Woonkamer is een 45m², achteraan komt nog de keuken van een 18m².  Ruimte is ongeveer 4,8m breed
Ik ben er elke avond vanaf een 18u en af en toe in de namiddag zoals sebiet  :D
En die schop, tzal eerder nog een breekhamer zijn  :devil: :D

ACQUA

#133




alle wanden en plafonds zijn akoestisch aangepakt met 6cm Isover Sonepanel.


stilaan komen we er...  mag ook wel na 2 jaar verbouwen  :-\   Ben echt wel benieuwd hoe de set zal uitpakken in een ruimte die 5x zo groot is als de huidige

ACQUA


vieze freddie

ruimtelijker!! ::)
en moest de bas tegenvallen kunde er ne sub bijpakken hé (als ge dat al ni vanzin waart)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA


ACQUA

Na 2 jaar arbeid zijn we eindelijk verhuisd!  Niet alles is al 100% afgewerkt maar nu is het even tijd om wat meer tijd te besteden aan de vriendin en onze welverdiende rust...

Enkele sfeerbeelden:




Enige wat ik nu nog zoek is een degelijke streamer/netwerkspeler voor audio zonder er een paar ribben te moeten opofferen  :D


Xander32

Gefeli met de verhuizing :). Zo te lezen erg verdient na lange arbeid. Geniet er saampjes van!


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martijnst1990

Gefeliciteerd, ziet er mooi uit :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

ACQUA

Bedankt, hebben alles zelf gedaan en zijn er apetrots op  :worship:

DVDGuy

Gefeliciteerd; je hebt wel resultaat van je werk  :clapping:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

vieze freddie

proficiat!!!
vanaf kerstmis heb ik 2 weekskes congé ;) ;)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

merci, ik ben enkel de 1e week van januari thuis  :pompom:

vieze freddie

min alle feestjes zal er nog wel ergens eens een dagske passen zeker ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA


peterrr

Mooi, geworden.

Na alle arbeid geniet ervan.

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Bas Akkerman

Welkom terug, ACQUA.

Lees nog even de forumregels, dan begrijp je waarom ik je post heb verwijderd.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten