Nieuwe Admin: Bas Akkerman

Started by Perfectionist, June 21, 2014, 11:48:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thepioneer

Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

weust

Sterkte in de strijd tegen de mafketels hier ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Quote from: weust on June 22, 2014, 09:01:42
Sterkte in de strijd tegen de mafketels hier ;)

Zojuist een rtm richting Bas verzonden, voor deze denigrerende opmerking.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#54
Quote from: Xander32 on June 22, 2014, 09:06:05
Zojuist een rtm richting Bas verzonden, voor deze denigrerende opmerking.

Heel goed!  Je kunt het op z'n slechtst over "ánders-denkenden" hebben. Mafketels kom ik eigenlijk bijna niet tegen op het forum, dus niet zo'n elegante uitspraak inderdaad.

Overigens zag ik zelfs de term "erebaan" voorbijkomen, nou daarover kun je nog van mening verschillen zeg :)

weust

Neuh, ik houd het bij mafketels :) Zijn er genoeg van hier op het forum.
Zowel in positief als in negatieve zin overigens.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

ajbeefde

Quote from: twani on June 22, 2014, 09:11:19
Heel goed!  Je kunt het op z'n slechtst over "ánders-denkenden" hebben. Mafketels kom ik eigenlijk bijna niet tegen op het forum, dus niet zo'n elegante uitspraak inderdaad.

Overigens zag ik zelfs de term "erebaan" voorbijkomen, nou daarover kun je nog van mening verschillen zeg :)

^^
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Bas Akkerman

#57
Quote from: Eddye on June 22, 2014, 08:36:25
Wat mij betreft een weinig benijdenswaardig baantje. Succes Bas!  :thumbs-up:
It's a dirty job, but someone's gotta do it...



Quote from: thepioneer on June 22, 2014, 08:51:09
Mooi klaar mee
Jij of ik? ;D

Quote from: weust on June 22, 2014, 09:01:42
Sterkte in de strijd tegen de mafketels hier ;)
Ik denk dat we in de ogen van anderen met onze onderzetters, bovenzetters, tussenzetters, in slangenolie omhulde netkabels, bamboesnijplanken en versterkers ter waarde van een leuke auto allemaal mafketels zijn! ;D ;D

Quote from: Xander32 on June 22, 2014, 09:06:05
Zojuist een rtm richting Bas verzonden, voor deze denigrerende opmerking.
Mooi, die ga rtm ik meteen oppakken. Ik weet waar zijn huis woont...
Maar eh, je voelde je toch niet aangesproken Sander...? :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Ik zal bovenaan mijn tweede trap op je zitten wachten :p
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

YamahaRXV

Bas, onder het mom van ''liever laat dan nooit'' veel succes toegewenst in je rol als admin.  :thumbs-up:
Heb zelf de verwachting dat het jou als ''captain obvious'' zeker goed zal vergaan in deze rol  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Quote from: Bas Akkerman on June 22, 2014, 10:45:33
...
Ik denk dat we in de ogen van anderen met onze onderzetters, bovenzetters, tussenzetters, in slangenolie omhulde netkabels, bamboesnijplanken en versterkers ter waarde van een leuke auto allemaal mafketels zijn! ;D ;D
Mooi, die ga rtm ik meteen oppakken. Ik weet waar zijn huis woont...
Maar eh, je voelde je toch niet aangesproken Sander...? :laugh:
... ik nam het slechts voor jou op Bas 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Lion of Judah

Nou Bas, je hebt nu 3 pagina's lang succes toegewenst gekregen dus nu wordt het tijd dat je maar eens aan de slag gaat ^^

Succes!
Spendor A5, REL T7i, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Rega P6.

Bas Akkerman

Quote from: weust on June 22, 2014, 10:58:30
Ik zal bovenaan mijn tweede trap op je zitten wachten :p
Mooie warming-up... :devil:

Quote from: YamahaRXV on June 22, 2014, 11:51:06
Bas, onder het mom van ''liever laat dan nooit'' veel succes toegewenst in je rol als admin.  :thumbs-up:
Heb zelf de verwachting dat het jou als ''captain obvious'' zeker goed zal vergaan in deze rol  ;D

Jan, weet je dat ik er zelfs even aan gedacht heb om captain obvious als nieuwe avatar te gebruiken? Ik denk dat sommige (? :sigh:) van mijn posts al genoeg doen voor mijn captain obvious-gehalte. ;)

Quote from: Xander32 on June 22, 2014, 12:00:49
... ik nam het slechts voor jou op Bas 8).
Ok Sander... ;)

Quote from: Lion of Judah on June 22, 2014, 12:17:43
Nou Bas, je hebt nu 3 pagina's lang succes toegewenst gekregen dus nu wordt het tijd dat je maar eens aan de slag gaat ^^

Succes!
Nou, die handschoen heb ik al opgepakt. Alleen hoe minder hoe liever natuurlijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Hanky Panky

Quote from: Lion of Judah on June 22, 2014, 12:17:43
Nou Bas, je hebt nu 3 pagina's lang succes toegewenst gekregen dus nu wordt het tijd dat je maar eens aan de slag gaat ^^

Succes!

Die is de eerste weken druk om alle dirt en filth achter de schermen te lezen  >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Bas Akkerman

Quote from: Hanky Panky on June 22, 2014, 20:33:46
Die is de eerste weken druk om alle dirt en filth achter de schermen te lezen  >:D
De eerste weken? :crazy: Ik mag wel doorlezen merk ik!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

VlisChris

En dan te bedenken dat we de topics over Bas al maar verwijderd hebben :devil:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hanky Panky

Quote from: Bas Akkerman on June 22, 2014, 21:08:38
De eerste weken? :crazy: Ik mag wel doorlezen merk ik!

Als je net zo snel leest als je besluiten neemt ....  :angel:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

De admin-uitleg hebben we ook maar in suske en wiske uitvoering gemaakt.
Plaatjes kijken gaat veel sneller dan lezen:P

Maar bas, toch ook even in dit topic: van harte. Leuk je erbij te hebben!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Quote from: advr on June 22, 2014, 21:28:51
Succes Bas!
Dank je Ad!

Quote from: Christiaan S on June 22, 2014, 21:29:38
En dan te bedenken dat we de topics over Bas al maar verwijderd hebben :devil:
Vanaf nu kan ik dat dus zien... :devil:

Quote from: Hanky Panky on June 22, 2014, 21:32:21
Als je net zo snel leest als je besluiten neemt ....  :angel:
Dan vermaak ik me nog wel even op dit forum!

Quote from: Christiaan S on June 22, 2014, 21:43:56
De admin-uitleg hebben we ook maar in suske en wiske uitvoering gemaakt.
Plaatjes kijken gaat veel sneller dan lezen:P

Maar bas, toch ook even in dit topic: van harte. Leuk je erbij te hebben!
Suske&Wiske en de Mijmerende Moderator.

Dank je Christiaan!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#70
De conversatie "accelereert" zo te zien in ieder geval pijlsnel naar het te verwachten "zoetsappige" niveau :D

Bas Akkerman

Quote from: twani on June 22, 2014, 22:38:00
De conversatie "accelereert" zo te zien in ieder geval pijlsnel naar het te verwachten "zoetsappige" niveau :D
Zoals ik al zei, ik blijf mezelf. :pompom:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on June 22, 2014, 23:06:57
Zoals ik al zei, ik blijf mezelf. :pompom:
Helemaal wáár. Is ook de enige juiste manier, authenticiteit is een groot goed ;)

Daarom blijf ík ook zo'n rare kwiebus :tounge2:

skyfox

Gefeliciteerd en veel succes, Bas!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

W.Otter

heel goed! heel veel succes  :pompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF