Nieuwe Admin: Bas Akkerman

Started by Perfectionist, June 21, 2014, 11:48:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Perfectionist

We zijn verheugd Bas Akkerman aan te kondigen als nieuwe administrator. Bas is goed bekend op het forum, en we zien uit naar een suksesvolle en plezierige samenwerking.
Een beter forum begint bij jezelf.

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Audiofiel

Gefeliciteerd Bas! Je lijkt mij een goede aanwinst voor het team. :pompom:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Dirk

en hij had nu al geen tijd  :-X
 
die DT wordt dus wat voor 2016  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

chansig

Good for Bas....ik hoop veel plezier.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979


rovinggecko

Tjoh en dat zonder een 50 pagina draadje? ;)

Veel plezier!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

clockwork

Quote from: rovinggecko on June 21, 2014, 12:31:12
Tjoh en dat zonder een 50 pagina draadje? ;)

Veel plezier!

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

raindog

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Kwabbernoot

Als zijn beslissingen in deze functie ook zo lang op zich laten wachten zie ik het nut van zijn aanstelling niet.  :devil:  Een jaar na dato toch nog een ban uitspreken lijkt mij een bijzondere gewaarwording.   ::)  8)

Van de andere kant zijn zijn beslissingen wel altijd weloverwogen. Dat is ook een best mooie eigenschap voor een admin.

Succes Bas.

Groeten...


Harry HT

Hi Bas,

Wat leuk !

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen


Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Peerless Monster

Gefeliciteerd Bas! Een grote aanwinst voor het forum als admin!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

edgnoj

Fijn dat je dit gaat doen Bas ..... succes !!!
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

Xander32

Succes Bas. Op voorhand dank aangaande jouw inspanningen voor het HT-Forum  :worship:.
En vooral ook veel geduld, doorzettingsvermogen en wijsheid gewenst.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

daanvanduif

Succes Bas! En ook een bedankje voor de inzet van alle overige admins!
Corazón

Xander32

Quote from: daanvanduif on June 21, 2014, 14:24:19
Succes Bas! En ook een bedankje voor de inzet van alle overige admins!


                                           ^^
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ

^^

Een weinig benijdenswaardige rol maar wel een nuttige en het houdt Bas een beetje van de straat :thumbs-up:

Verder goed voor aantal toepasselijke flauwe grappen :D  maar die zijn allemaal al gemaakt.

Succes!

Bas Akkerman

#22
Voordat ik op jullie leuke reacties reageer...

Het voelt als een eer dat ik als admin ben gevraagd. Tegelijkertijd vind ik het ook spannend, lukt het me om de rol goed in te vullen en kan ik er genoeg tijd voor vrijmaken? Dat zullen we allemaal vanzelf zien, maar ik ga met een hoop energie mijn tanden weer in iets nieuws zetten.

Hopelijk blijven jullie me zien als die idioot die "zijn tijd neemt" *ahum* bij het zoeken naar een nieuwe aanwinst en/of die criticaster met zijn aparte manier van recenseren. Slechts zelden zal ik de rode pruik voor de blauwe pruik wisselen, uiteraard waar nodig, maar wat mij betreft zo weinig mogelijk.

En nu mijn bedankjes:

Quote from: Perfectionist on June 21, 2014, 11:48:56
We zijn verheugd Bas Akkerman aan te kondigen als nieuwe administrator. Bas is goed bekend op het forum, en we zien uit naar een suksesvolle en plezierige samenwerking.
Dat is natuurlijk geheel wederzijds!

Quote from: knubbe on June 21, 2014, 11:50:39
Succes!   :pompom:
Dank je!

Quote from: Nahpets on June 21, 2014, 11:51:16
:clapping:
:blush:

Quote from: Audiofiel on June 21, 2014, 11:56:56
Gefeliciteerd Bas! Je lijkt mij een goede aanwinst voor het team. :pompom:
Dank je! Zonder al te zelfverzekerd te willen overkomen, dat lijkt me en hoop ik ook. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Quote from: Dynky on June 21, 2014, 11:58:45
en hij had nu al geen tijd  :-X
 
die DT wordt dus wat voor 2016  :D
Dat was ook hetgeen ik het langst over twijfelde, of ik er wel genoeg tijd voor kon vrijmaken. Dit is een mooie stok achter de deur om dit forum, dat me eigenlijk best dierbaar is, nog vaker te bezoeken.

Voor die DT ga ik binnen een maand afrondend luisteren. Maar om het goede voorbeeld te geven, dat is voor het andere topic. ;)

Quote from: Siddartha on June 21, 2014, 12:04:28
toppie, succes!
Bedankt!

Quote from: clockwork on June 21, 2014, 12:24:01
Succes Bas!
Dank je Reza!

Quote from: chansig on June 21, 2014, 12:27:34
Good for Bas....ik hoop veel plezier.

Gr Hans
Good for all wat mij betreft. Niet altijd is alles voor Bassie. ;)

Quote from: lynch1979 on June 21, 2014, 12:30:03
Gefeliciteerd Bas!

:pompom:
Dank je Frank!

Quote from: rovinggecko on June 21, 2014, 12:31:12
Tjoh en dat zonder een 50 pagina draadje? ;)

Veel plezier!
Ja joh. Het waren slechts 50 nachtjes slapen totdat ik een beslissing kon nemen. Grapje. :P

Quote from: clockwork on June 21, 2014, 12:41:17

;D

Quote from: raindog on June 21, 2014, 12:43:15
:clapping: Succes Bas!
Dank je!

Quote from: Kwabbernoot on June 21, 2014, 12:46:52
Als zijn beslissingen in deze functie ook zo lang op zich laten wachten zie ik het nut van zijn aanstelling niet.  :devil:  Een jaar na dato toch nog een ban uitspreken lijkt mij een bijzondere gewaarwording.   ::)  8)

Van de andere kant zijn zijn beslissingen wel altijd weloverwogen. Dat is ook een best mooie eigenschap voor een admin.

Succes Bas.

Groeten...


Laten we het maar op het laatste houden. :laugh:

Quote from: Harry HT on June 21, 2014, 12:47:26
Hi Bas,

Wat leuk !

Gegroet,

Harry
En wat een leuke reactie, dank je!

Quote from: bmateijsen on June 21, 2014, 12:47:31
Succes ;)
Dank je, zal ik vast af en toe nodig hebben. Ik hoop zo weinig mogelijk!

Quote from: Peerless Monster on June 21, 2014, 12:51:30
Gefeliciteerd Bas! Een grote aanwinst voor het forum als admin!
Zeg, die drempel niet al te hoog leggen hè? Ben niet zo van de drempels... :dry:

Quote from: edgnoj on June 21, 2014, 13:05:24
Fijn dat je dit gaat doen Bas ..... succes !!!
Dank je, op die manier ga ik er ook in. Fijn dat ik dit kan en mag doen.

Quote from: Xander32 on June 21, 2014, 13:29:41
Succes Bas. Op voorhand dank aangaande jouw inspanningen voor het HT-Forum  :worship:.
En vooral ook veel geduld, doorzettingsvermogen en wijsheid gewenst.
Mooie woorden weer Sander! :thumbs-up:

Quote from: daanvanduif on June 21, 2014, 14:24:19
Succes Bas! En ook een bedankje voor de inzet van alle overige admins!
Sluit ik me bij aan! In het echte leven hadden we nu naar elkaar gekeken en het ongemakkelijke gevoel gehad of we misschien moesten klappen. Nou, vooruit dan! :clapping:

Quote from: AbZ on June 21, 2014, 14:28:02
^^

Een weinig benijdenswaardige rol maar wel een nuttige en het houdt Bas een beetje van de straat :thumbs-up:

Verder goed voor aantal toepasselijke flauwe grappen :D  maar die zijn allemaal al gemaakt.

Succes!
Haha, precies.

Zeg Abel je gaat me nu toch niet te vertellen dat je niets scherps meer hebt toe te voegen? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Hanky Panky

Quote from: Bas Akkerman on June 21, 2014, 15:19:48

Zeg Abel je gaat me nu toch niet te vertellen dat je niets scherps meer hebt toe te voegen? ;)

Probeer je gelijk al een ban te triggeren  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

AbZ

#24
Quote from: Bas Akkerman on June 21, 2014, 15:19:48je gaat me nu toch niet te vertellen dat je niets scherps meer hebt toe te voegen? ;)
Nope.  Admins en humor...