Star Wars 4, 5 en 6 aangekondigd

Started by jaco, February 11, 2004, 08:15:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jaco

Zoals het er nu naar uitziet zullen de 3 eerste delen van star wars eindelijk op DVD uitgebracht worden.

Zie http://www.thedigitalbits.com/

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

suyver

Het was gisteravond zelfs op CNN, dus dan moet het wel kloppen! ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

suyver

Never underestimate the predictability of stupidity...

B. Kuiper

Nothing is final until you see it on CNN ;D

Weet je we zitten al zo lang te wachten op de eerste trilogie dat het me bijna niet meer kan schelen wat lucas allemaal verkloot met CGI e.d.

Ik hoorde overigens wel deze meest markante aanpassing, dat in Return of the Jedi hij Hayden Christensen (Anakin in EpII en III) wil gaan "verouderen" en in wil voegen aangezien de verweerde kop van Darth Vader die origineel in de Return zat nou niet echt op de "nieuwe" Anakin lijkt. En zo zouden er nog meer gelego'd zijn om de oude trilogie aan de nieuwe aan te doen laten sluiten.

Dus ik ben blij dat ze eindelijk komen, maar geen trilogie die zo vaak over en onder de handen van zijn makers is geweest geloof ik
"Always a little further"

Jinsu

Hoi,

Van de ene kant is het mooi dat ze op DVD uitkomen, maar van de andere kant ook weer niet omdat ze de special edition van 1997 gaan gebruiken en niet de de originele uitgaves :( .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

jaco

#5
Nou luCash neem ons weer eens flink.

Zie digital Bits van 1 maart 2004 Daar beschrijven ze dat er 3 verschillende collecties komen.
die zijn Hier te zien..

Dus men rekent er weer op dat de echte fans dus gewoon alle 3 collecties gaan kopen..

Als dat geen naaien is ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb

#6
Hi,

Volgens mij gaat het om ontwerpen van de eventuele art-design waarbij overigens nog niet eens zeker is dat het een van de drie gaat worden.

QuoteBasically, there are three different versions - the "Final Conflict" box (featuring Darth Vader's helmet - my personal favorite), the "Imperial Collection" (featuring various images from the film including a Star Destroyer) and the "Jedi vs. Darkside" design (the most colorful but least classy of the three). We have no idea which of the three will be chosen as the final design, if any

Mvrg

patrick

Jiri

Verd*mme, ::)

Het is ook altijd wat met die Lucash.
Ik wil de Originele versies op DVD, niet de geremasterde of de met extra CGI uitgeruste films. ;D]
Weet een van jullie of de originele versies ooit nog eens zullen verschijnen op DVD?

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

garmtz

Jiri, je kunt ze wel bij mij komen kijken op LaserDisc...  :-* ;) ;D

Jiri

Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

garmtz


jaco

Stond nu een stuk op the digital bits dat de uitgelekte fotos studiemateriaal was en niet de definitieve verpakking..

Opwinding voor niets dus.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb

Haha, dat had ik je al meteen verteld, inderdaad opwinding over niets ;D ;)

Maar het zou met niets verbazen als...

Mvrg

Patrick

Scarp

#13
De coverart:





De zilver/platina kleurige is de widescreen versie. De goudkleurige is de full frame versie. Dit was ook al zo bij de Special Edition Video boxen trouwens (waar ik beide versies van heb :)).

Zie ook: http://www.starwars.com/episode-iv/news/2004/03/news20040322.html

garmtz


Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

zonewarrior

weet niet of dit nep is of echt maar check de volgende site maar http://www.prillaman.net/dvd-covers-starwars.html
schijnen de dvd covers arts te zijn voor de dvd films

jaco

Jaja, en dan op de rug van de cover van de DVD release van de ongewijzigde versie: DVD te zien staan. Die is nooit uitgekomen, en diegene die er nu aan komt zou ook de opgepoetse editie zijn.

Dus dit zijn ook fotoshop items lijkt me.
Zeker als je de zaak eronder gaat bekijken.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

suyver

Never underestimate the predictability of stupidity...

tomvbugg

Toch mooie covers.  :D
En uiteindelijk komen ze eens uit op dvd.
Dus uiteindelijk goed nieuws.

Mvg,

Tom

Scarp

Quote from: zonewarrior on March 24, 2004, 23:19:00
weet niet of dit nep is of echt maar check de volgende site maar http://www.prillaman.net/dvd-covers-starwars.html
schijnen de dvd covers arts te zijn voor de dvd films

Volgens digitalbits.com zouden de dvd hoezen in de stijl van de Episode I en II hoezen zijn, zodat je ze netjes in een rack naast elkaar kan zetten. 
Maar bekijk die tekst op de hoes eens, die is superscherp terwijl bv de streepjescode een beetje wazig is. Wel een beetje apart dus.

dvd-fan

hier de duitse box
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

suyver

Mooi, behalve die overdreve-gespierde Luke. Dat vind ik erg lelijk.
Verder erg 8) !

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

garmtz


MrPink

Die Laserdisc versie is toch ook niet het origineel, maar de Special Edition van toen?

Groetjes,
Oscar