Zolderkamer tot Home Theater.

Started by IndianaJ, June 17, 2014, 18:27:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pallenmans

Quote from: IndianaJ on September 10, 2014, 18:05:45
Ik heb hiervoor zwart plakvilt gebruikt. Werkt erg makkelijk en blijft ook goed zitten.
Bovendien wordt geprojecteerd licht (naar mijn mening) goed opgenomen als er toch een randje licht opvalt. Je ziet hier niets meer van.

Succes

voordat ik alle bouwmarkten af moet  :P
waar heb je het vandaan
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

IndianaJ

Quote from: Pallenmans on September 10, 2014, 18:18:51
voordat ik alle bouwmarkten af moet  :P
waar heb je het vandaan

Oops dat is een gewetensvraag. Het was in ieder geval een winkel in Capelle a/d IJssel
Ik zie met google dat dit de stoffenkraam wel eens geweest kan zijn.
Maar het zit op een industrie terrein. Ik was daar toen voor een cursus vlak bij in de buurt toevallig.
Vandaar dat ik het mooi kon oppikken.
Maar bij veel bedrijven kan je dit ook op laten sturen.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

#52
Laatste fase dakkapel

Zo vandaag maar even een update doorvoeren.
Het dakkapel is inmiddels gezet en ik had hier nog wat foto's van gemaakt.
Daarna kan het echte werk gaan beginnen.

Hieronder zie je de status van de binnenzijde.
Vensterbank voorbereiding is inmiddels ook af dus de aftimmering kan beginnen.


Strak dakje geworden he !!!  :happy:


Uiteraard moesten de dames ook even de boel inspecteren of het wel stevig was. ::)


Hieronder staan een paar foto's nadat de elektra was aangelegd.
De bedoeling is om dimbare halogeen spots te plaatsen waarvan de middelste 4 extra schakelbaar zijn.
Dus bij binnenkomst zal alleen de spot bij het scherm en bij de trap ingeschakeld zijn in standje 'sfeervol'.
De balk heb ik verlengd zodat het plafond aansluit op de schuine wand.


Ook de bekabeling van de beamer is meteen meegenomen zodat deze straks netjes uit het plafond kan komen.
Helaas heb ik nog geen HD beamer maar deze staat hoog bovenaan het lijstje.
De huidige beamer is dus enkel met tulp aan te sluiten dus deze kabel is netjes op zijn plek gebracht.
De kabels waar de spotjes nu aan hangen gaan dus ook verdwijnen en worden netjes in het plafond verwerkt.








Zo deze fase hebben we gehad dus we kunnen beginnen met de isolatie tussen de balken te plaatsen.
Heerlijk dat werken met de steenwol. Gek word je er van.   >:(
Onderstaande foto is het begin van de aftimmering met gipsplaat. Daarna wordt de isolatie in plafond aangebracht.
Achter deze gipsplaats is trouwens ook isolatie maar ook folie aangebracht voor de condenswerking.




Kijk dit begint er al een beetje op te lijken. Blij dat deze fase voorbij is dan kan ik beginnen met de plafondplaten.
Ik heb gekozen voor Agnes platen.Deze zijn goed te verwerken en geven een nette afwerking
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

high-q

Mooie vorderingen hier, goed bezig!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

IndianaJ

Ja ik ben jullie niet vergeten hoor !!!  :blink:
En ik weet het: Ik moet nodig mijn vorderingen met jullie delen.

Maar dit komt zeker goed. Nu proberen om binnenkort eens tijd hiervoor te maken.
Er zijn in de tussentijd heel wat wijzigingen doorgevoerd.
En ik ben zo trots als een pauw zoals het er nu al uitziet.

Tot binnenkort...........
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

bazzzman

Marantz sr 7008, B&W CM8,CMC & CM1, Sony VPL-HW40es, PS4, asrock met openelec, Harmony 1100 remote

mijavere

Wauw...super gaaf om te lezen hoe je het ht virus gekregen hebt. Ik ben van dezelfde generatie en heb denk ik net als jij de beginselen mee mogen maken.
Beetje experimenteren met speakers aansluiten op de tv....noem maar op. Tegenwoordig is het allemaal veels te makkelijk gemaakt.....als je iets nodig hebt, kan je het halen.  Weet nog dat ik een scart kabel los had gehaald en aan 1 kant tulp stekkertjes gesoldeerd had om het geluid van een moviebox ( die je kon huren bij videoland ) om je stereo aan te sluiten.

Maar goed, je vordert lekker en ga het zeker volgen...

IndianaJ

#57
Quote from: mijavere on November  6, 2014, 16:48:06
Wauw...super gaaf om te lezen hoe je het ht virus gekregen hebt. Ik ben van dezelfde generatie en heb denk ik net als jij de beginselen mee mogen maken.
Beetje experimenteren met speakers aansluiten op de tv....noem maar op. Tegenwoordig is het allemaal veels te makkelijk gemaakt.....als je iets nodig hebt, kan je het halen.  Weet nog dat ik een scart kabel los had gehaald en aan 1 kant tulp stekkertjes gesoldeerd had om het geluid van een moviebox ( die je kon huren bij videoland ) om je stereo aan te sluiten.

Maar goed, je vordert lekker en ga het zeker volgen...

Haha. Jij hebt denk ik beetje dezelfde ideeen als mij.
Ik was ook altijd bezig met kabels, verloopstukken e.d.
Toch was dit ook een leuke tijd om te hebben meegemaakt.

Maar het is onvoorstelbaar wat de kwaliteit tegenwoordig is. Wel leuk om dit allemaal meegemaakt te hebben.
Ik moet zeggen dat ik van mijn huidige upgrades iedere keer heerlijk van kan genieten.
Maar dit hoor je zeker nog de komende tijd hoor.

Dit weekend staat de Hobbit marathon op de planning hahaha.
Heb hier echt zin in. Is toch ongeveer 6 uur film dus een flinke zit  :ohmy:
Helaas is deel 3 nog niet uit maar die komt einde jaar in de bios die ik dus zeker ga bekijken.

Bedankt voor je leuke reactie.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

MLCinema

Quote from: IndianaJ on November  6, 2014, 21:44:00
Haha. Jij hebt denk ik beetje dezelfde ideeen als mij.
Ik was ook altijd bezig met kabels, verloopstukken e.d.
Toch was dit ook een leuke tijd om te hebben meegemaakt.

Maar het is onvoorstelbaar wat de kwaliteit tegenwoordig is. Wel leuk om dit allemaal meegemaakt te hebben.
Ik moet zeggen dat ik van mijn huidige upgrades iedere keer heerlijk van kan genieten.
Maar dit hoor je zeker nog de komende tijd hoor.

Dit weekend staat de Hobbit marathon op de planning hahaha.
Heb hier echt zin in. Is toch ongeveer 6 uur film dus een flinke zit  :ohmy:
Helaas is deel 3 nog niet uit maar die komt einde jaar in de bios die ik dus zeker ga bekijken.

Bedankt voor je leuke reactie.
Kabels tegenwoordig maken alles makkelijker. Ik heb deze week ook een hobbit film reeks op het programma. Gisteren deel 1 in 3d. Morgen deel 2. Op naar deel 3.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

IndianaJ

#59
I'm back. :laugh:


Ja ik weet het: Vanwege diverse werkzaamheden in en om huis kwam het er niet van
om weer eens een update te plaatsen op dit forum.
Er is in ieder geval erg veel veranderd de afgelopen maanden. Ja gek he na 10 maanden tijd.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat er de afgelopen jaar niet schokkend veel is veranderd in het uiterlijk maar wel in de apparatuur.
Maar uiteraard kom ik daar natuurlijk nog op terug. Dus geduld  :tongue2:

De laatste keer dat ik wat geplaatst heb op deze site was ik bezig met de isolatie van het plafond.
Het zal echt een verrassing voor je zijn maar die is helemaal af. hahaha

Om jullie hiervan een indruk te geven volgen hieronder nog wat foto's van het plafond.
Uiteraard zit hier weer een verhaal achter maar ja: Het zal eens vlekkeloos verlopen  :(

Begin van het plafond

Hieronder is het begin van het plafond te zien. Ik had daarvoor al de elektra aangelegd voor de Halogeen spots.
Ik heb gekozen voor spots van 220V en de 4 spots in het midden worden schakelbaar.
Het totaal plaatje wordt wel geheel dimbaar om het juiste gevoel over te brengen die ik op dat moment wil presenteren.



Selfie


Zoals je ziet begint het nu dat toch echt te vorderen.
De panelen zijn goed te verwerken alleen als je alleen loopt te stoeien op een trapje met 1 plaat in je handen en in de ander hand
een accu schroeftol is het toch soms een beetje stoeien.
Ik had hierdoor al snel een steunbalk in elkaar geschroefd want dit was eigenlijk echt wel een noodzakelijk kwaad.
Maar het eindresultaat van het plafond begint nu echt in zicht te komen.





Zo voor vandaag weer een aardige update geplaatst. Wellicht dat ik morgen weer een paar plaatjes erbij kan zetten.
De laatste update was van 6 November 2014 zie ik net. Oops !!!

Wordt dus wel tijd om deze topic eens af te ronden maar komt zeker goed HT vrienden.
Zolang jullie het leuk vinden om dit te lezen tenminste.


My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

#60
Laatste fase plafond

Het plafond begint eindelijk zijn definitieve vorm aan te nemen.
En na al dat gemartel met het steenwol ben ik daar wel blij om natuurlijk.

Zoals je op de onderstaande foto's kan zien hoeven de laatste stukken er nog maar ingezet te worden alvorens we kunnen beginnen aan de muren.
Het plintwerk daar wachten we natuurlijk wel even op.



Plafond is dicht dus de gipsplaten kunnen aangesmeerd en geschuurd worden.
Ook aan de andere zijde begint het nu echt te vorderen en de laatste stukken kunnen geplaatst worden.
Begint langzaam een beeld te vormen.



Zo het schilderwerk kan eindelijk beginnen.
Ik heb gekozen voor een donkergrijze kleur. Zwart vind ik te grauw en deze kleur komt toch wat warmer over.
Aangezien ik een latex heb gebruikt is deze niet reflecterend wat de weerkaatsing van het licht toch ten goede komt.

Een niet onbelangrijk aspect is natuurlijk het kostenplaatje wat ik een beetje in de gaten wil houden.
En latex is erg makkelijk verwerkbaar en dekt erg goed mits je wel een goede kwaliteit verf gebruikt tenminste.





Langzaam begint het beeld wat duidelijker te worden.
Helaas zie je dat je toch wel 2x over de wanden heen moet gaan om het enigzins goed dekkend te krijgen








My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

W.Otter

beetje doorwerken he, we zijn erg ongeduldig :tounge2:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

quattronl

Lekker bezig! :)
Er zit geen isolatie (Rockwool achtig spul) boven de plafondplaten? Of zijn ze niet zichtbaar?
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

IndianaJ

Quote from: quattronl on September  9, 2015, 13:21:13
Lekker bezig! :)
Er zit geen isolatie (Rockwool achtig spul) boven de plafondplaten? Of zijn ze niet zichtbaar?

Jazeker. De rockwool zit onder het plastic. Nasty stuff  :(
Maar ik heb het plastic daarover gedaan vanwege de condens werking.
Aan de andere zijde hoefde geen isolatie te komen aangezien deze onder het bestaande dak zit welke al geisoleerd is.

Heb inmiddels al een berg foto's klaar liggen maar er moet natuurlijk wel een mooi verhaal bij komen.
Maar ik probeer steeds weer een stukje verder in het verhaal te komen.
Is altijd leuk om te doen maar wel tijdrovend.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

Quote from: W.Otter on September  9, 2015, 09:39:18
beetje doorwerken he, we zijn erg ongeduldig :tounge2:

hahaha dat komt helemaal goed hoor.
Ik ben natuurlijk al een heel stuk verder maar in het verhaal nog niet.
Moet nog zoveel vertellen  :laugh:
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

Zo we zijn weer een dagje verder dus kan weer een kleine update
maken van het verfwerk.
Deze begint zoals je ziet eindelijk wat vorm te krijgen.

De plek waar het scherm komt te hangen is inmiddels 2x gedaan en ook na het nodige plamuur en schuurwerk is de schuine zijde ook voorzien van verf.



Tjonge het is nog zeker een bende. :(
Helaas hebben we niet voldoende ruimte in huis om alles te verplaatsen naar een andere kamer,
dus we moeten alles steeds verplaatsen van links naar rechts (en weer terug)





Oops.... Zoals je kan zien hangt de beamer al op zijn plek hahaha
Maar dat was tijdelijk hoor.
Je begrijpt dat ik toch wel nieuwsgierig was hoe het beeld eruit komt te zien vanaf deze locatie.
Dus snel even opgehangen en getest.

Tja ik had natuurlijk al maanden geen film meer gezien dus je begrijpt dat ik popel om het eindresultaat te bekijken.
Al moet ik hier dus nog wel even op wachten helaas.  :wow:





Zo de beamer gaat weer in de kast en we gaan beginnen met de achterzijde van de zolder.
Helaas is het boven het trappengat was lasting te verwerken dus maar een stukje timmerwerk gemaakt om erop te klimmen.
Anders is het echt niet te doen moet ik zeggen
Langzaam begint de achterzijde ook de juiste kleur te krijgen.


My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

Tja het kost wat moeite maar dan heb je ook wat.
Vriendin was zo lief geweest om erachter te wurmen en de gehele hoek te schilderen.

Ziet er ook super uit dus heeft knap werkje daar geleverd.




De wand is nu ook af op de plinten na dus weer een klusje geklaard.




Zo weer even genoeg gedaan voor deze week.
De volgende klus die we gaan klaren is de aftimmering.
Zoals je ziet is hier ook nog genoeg is te doen.

Ik wil in deze wand tevens mijn netwerk in opnemen dus:  server, switch, NAS e.d.
Er is in de hoek voldoende ruimte om daar wat moois voor te maken lijkt me.
Aangezien ik niet megaveel aan apparatuur heb zal dit zeker in 1 kast kunnen passen.
Het enige aandachtspuntje is de koeling maar zien wel hoe dit verloopt als er voldoende ruimte is om de warmte af te voeren.
Anders zal ik een geforceerde luchtkoeling moeten realiseren maar dat is voor later.

Betreft deze kast: Ik had al gekeken om een kant en klaar kastje bij IKEA te halen maar deze was toch eigenlijk niet echt naar wens
Reden is dat deze toch niet de juiste maten heeft die ik kan gebruiken dus ik ga hiervoor maar zelf wat in elkaar knutselen.
Tevens wil ik boven de balk eigenlijk de loze ruimte benutten met kleine luiken zodat we daar kleine materialen in op kunnen Bergen.
Zal wel een hoop tijd gaan kosten maar zal zeker goed komen.



My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

Sjors

Je bent lekker bezig ! hoe staat het er ondertussen voor ? echt een bak ruimte erbij gekregen met die dakkapel ! totaal andere ruimte geworden.



cine(d)rama

Nou nou , je weet de spanning wel op te bouwen zo  ;D .

Leuk om zo te lezen ( volgen )  :clapping:

Begint al wat te worden zo te zien .

Gr André.
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

IndianaJ

#70
Zo er zijn weer een aantal dagen voorbij en we zijn weer een behoorlijke fase verder.
Het timmerwerk begint nu echt vorm aan te nemen en ik begin nu echt te genieten van het uiterlijk

Het is nu ook echt leuk om te zien dat het meer een ruimte begint te worden waar ik zo naar uit heb gekeken.
Nu eerst maar eens een kast in elkaar zetten om al mijn materialen in te kunnen zetten.
Aangezien de achterkant schuin wegloopt wil ik deze ruimte wel benutten.

De basis is gelegd.  :happy:





Het begint nu al een beetje vorm aan te nemen dus ben erg benieuwd of ik de maten ook nog een beetje kloppen.  :butbut:


Jawel. Pfff nu wat passen en meten om de kast op de juiste plek te krijgen en dan kan de afwerking eindelijk beginnen.
Lijkt in ieder geval goed te passen.



Zo nu kan ik de basis voor de NAS steun erin plaatsen en dan kan de kast vastgeschroefd worden.
Onderzijde van de kast is vrij van de vloer zodat er luchtstroming kan plaatsvinden.
Bovendien heeft het stof naar mijn mening minder kans om in de kast te komen als die wat van de vloer af staat.



Zo de afwerking kan beginnen.





Nou dit begint er op te lijken.
Nu het plamuurwerk nog en dan kan de aftimmering onder de vensterbank plaats vinden.








My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

#71
Inmiddels weer een paar dagen verder.
Het zaagwerk begint nu eindelijk op zijn einde te lopen.
Is al met al toch een flinke klus om luiken te maken maar het meeste werk is toch wel de luiken die ik boven de draagbalk wil maken.

Zoals je op de onderstaande foto kan zien is er niet bijzonder veel ruimte boven de balk maar ik vind het zonde om alles dicht te maken
terwijl er toch best wat ruimte beschikbaar is.
Al is het maar om de kleine spullen in op te bergen.



Aangezien de ruimte ook wordt gebruikt voor het wasgoed is het best makkelijk om hier de kleine materialen in op te ruimen.
Tevens is het erg handig om hier een wandcontactdoos in op te nemen.

Met het paneel ervoor geschroefd begint het er toch aardig gelikt uit te zien.



Zo wordt de loze ruimte toch weer aardig benut al zeg ik het zelf.
In de onderstaande foto´s zie je hoe het inmiddels is geworden. De panelen zitten er tegenaan en alleen de vensterbank en de
afwerking dient aan deze zijde nog te komen.
Vensterbank moet ik nog op zoek naar gaan maar hier zal vast wel wat voor te vinden zijn.

Als deze kant afgerond is kan ik beginnen met de andere zijde. Hoop dat jullie het leuk vinden om te volgen !
Ik geniet ervan als je langzaam de vorderingen ziet.




En natuurlijk het plekkie voor de droger moet er ook weer komen  ;D



Ook de plek van de apparatuur begint er nu eindelijk fatsoenlijk uit te zien.



Uiteraard even kijken of alles er wel in wil passen  :blush:



Pfff. Past prima dus het mag er weer uit.
Zal blij zijn als ik eindelijk weer een film kan kijken want er zijn inmiddels zoveel gave films uit gekomen.
Maar moet nog even geduld hebben hahaha.

Nog even doorzetten met de andere kant van de ruimte en dan kan ik eindelijk met de vloer beginnen.
Dan kan ik ook de materialen weer kwijt want alles staat nu eigelijk overal door het huis verspreidt wat je inmiddels wel zat begint te worden.
Hoop dat jullie deze topic blijven volgen. Altijd leuk om te horen wat jullie ervan vinden.
In vergelijking tot sommige anderen is het vrij eenvoudig misschien maar ik kan hier zelf enorm van genieten.

Binnenkort weer een aanvulling.

Zo het laatste plaatje van vandaag:









My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

RalphH

Lekker bezig nog steeds :clapping:
Kon je er nou maar al van genieten hè ;D  ;)...Winter's coming
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

quattronl

Ziet er weer erg netjes uit zo!
En ja, ik volg je vorderingen graag 😄
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

IndianaJ

#74
Quote from: quattronl on October  2, 2015, 09:28:11
Ziet er weer erg netjes uit zo!
En ja, ik volg je vorderingen graag


Da's leuk om te horen.  Reacties altijd welkom natuurlijk.
Okeee nog eentje dan......

The other side of the room  :P



My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |