Job 225, Job Pre2 en Job 250

Started by Isflicka, June 13, 2014, 09:47:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BuSpu


Isflicka

Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

BuSpu


Isflicka

Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

BuSpu

Maar vertel, waarom dan een tweede set?

EJR


Quote from: Isflicka on February 18, 2015, 12:35:33
Heb gisterenmiddag een tweede set besteld (incl. 7 sweetcords) en volgens DHL komt deze ook al vandaag. Ongelofelijk  :blink:
Oh wow gefeliciteerd!

Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

EJR


Quote from: Isflicka on February 18, 2015, 12:35:33
Heb gisterenmiddag een tweede set besteld (incl. 7 sweetcords) en volgens DHL komt deze ook al vandaag. Ongelofelijk  :blink:
en heb je de sweetcords al gehoord?
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Isflicka

Quote from: EJR on February 20, 2015, 08:51:52
en heb je de sweetcords al gehoord?
Ik zeg liever niets meer over DHL maar het antwoord is nee.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Quote from: BuSpu on February 18, 2015, 15:38:31
Maar vertel, waarom dan een tweede set?
De eerste set krijgt een upgrade en die ben ik een paar weken kwijt.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

EJR

Quote from: Isflicka on February 20, 2015, 10:08:29
Ik zeg liever niets meer over DHL maar het antwoord is nee.
aww  te laat of te ruw?
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

BuSpu

Quote from: Isflicka on February 20, 2015, 10:11:02
De eerste set krijgt een upgrade en die ben ik een paar weken kwijt.
Was dat niet dezelfde set als deze? Wat voor upgrade?

Isflicka

Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

EJR


Quote from: Isflicka on February 23, 2015, 14:07:36
Nee, aanvullende kosten.
Das raar. Ik dacht dat alles altijd incl. was.
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Isflicka

Quote from: EJR on February 24, 2015, 01:08:14
Das raar. Ik dacht dat alles altijd incl. was.
Klopt, het gaat in Nederland wel vaker fout.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

EJR

Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Isflicka

Quote from: EJR on February 20, 2015, 08:51:52
en heb je de sweetcords al gehoord?
Inmiddels raken de sweetcords al aardig ingespeeld en ik ben best tevreden. Wel ben ik nog aan het zoeken naar een passende netkabeloplossing voor het stekkerblok. Zo blijf je lekker bezig.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

EJR

#91
Ik heb me nog niet gewaagd aan de elektra.   Het enige irritante wat ik heb is dat de metrum af en toe sync verliest wat een gevolg lijkt te zijn van storingen op het stroomnetwerk. Ben er nog niet uit wat de juiste oplossing daarvoor is. Nieuwe groep/aarde maken niet mogelijk. En of filters zin hebben op een ongeaard stopcontact weet ik ook niet.
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

EJR

Quote from: Isflicka on March  8, 2015, 13:15:43
Inmiddels raken de sweetcords al aardig ingespeeld en ik ben best tevreden. Wel ben ik nog aan het zoeken naar een passende netkabeloplossing voor het stekkerblok. Zo blijf je lekker bezig.
nu je er vast aardig aan gewend bent hoe zou je de sweetcords omschrijven?
zit zelf ook te denken om de standaard stroomkabels te vervangen heb echter niet zo'n behoefte aan extra (U.S.) stekkerblokken of adapters dus de sweetcords vallen af.
ben op internet aan het onderzoeken wat er te krijgen is om zelf kabels te maken. alhoewel het erop lijkt dat het dan ook een beetje een gok word wat wel of niet werkt.  zoals je bv al aangeeft dat furutech niet zo lekker klinkt met de Job.
eerlijk gezegd nog geen ervaring met netkabels.
als referentie, wat kan je vertellen over de constructie van de sweetcords? i kan op internet weinig vinden erover. heb je evt. een foto?


cheers!
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Isflicka

Quote from: EJR on April 12, 2015, 14:22:40
nu je er vast aardig aan gewend bent hoe zou je de sweetcords omschrijven?
zit zelf ook te denken om de standaard stroomkabels te vervangen heb echter niet zo'n behoefte aan extra (U.S.) stekkerblokken of adapters dus de sweetcords vallen af.
ben op internet aan het onderzoeken wat er te krijgen is om zelf kabels te maken. alhoewel het erop lijkt dat het dan ook een beetje een gok word wat wel of niet werkt.  zoals je bv al aangeeft dat furutech niet zo lekker klinkt met de Job.
eerlijk gezegd nog geen ervaring met netkabels.
als referentie, wat kan je vertellen over de constructie van de sweetcords? i kan op internet weinig vinden erover. heb je evt. een foto?


cheers!
Zal ik ze eens openschroeven voor de foto. Ben zelf ook wel nieuwsgierig wat ze in combinatie met Job zo goed maakt want bouwtechnisch is het maar een matig kabeltje. De afgelopen weken heb ik wat verschillende combinaties getest maar ik kom toch steeds weer uit bij de sweetcords. In deze prijsklasse heb ik verder nog niets gevonden. Er is wel een veel mooier maar duur alternatief ..... de Crystal Cable Ultra. Ik heb deze te leen gehad en dat maakt de Job echt helemaal af maar ik voel er weinig voor om zoveel aan een netkabel uit te geven. Verder ben ik nu zelf een aantal netkabels aan het maken dus misschien heb ik binnenkort nog wel een tip.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

erik s.

Daar moet toch eenvoudig een EU schuko aan te zetten zijn?
En aan een stekkerblok monteren is ook geen probleem.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

EJR

#95
Quote from: Isflicka on April 15, 2015, 17:15:31
Zal ik ze eens openschroeven voor de foto. Ben zelf ook wel nieuwsgierig wat ze in combinatie met Job zo goed maakt want bouwtechnisch is het maar een matig kabeltje. De afgelopen weken heb ik wat verschillende combinaties getest maar ik kom toch steeds weer uit bij de sweetcords. In deze prijsklasse heb ik verder nog niets gevonden. Er is wel een veel mooier maar duur alternatief ..... de Crystal Cable Ultra. Ik heb deze te leen gehad en dat maakt de Job echt helemaal af maar ik voel er weinig voor om zoveel aan een netkabel uit te geven. Verder ben ik nu zelf een aantal netkabels aan het maken dus misschien heb ik binnenkort nog wel een tip.
foto van de binnenkant is altijd leuk en tips zijn altijd welkom

@Eric als ik het goed begrepen had zat er een attenuator in
En wat bedoel je met aan een stekkerblok monteren? Zelf een soort spider maken?
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

erik s.

Quote from: EJR on April 15, 2015, 18:00:00
foto van de binnenkant is altijd leuk en tips zijn altijd welkom

@Eric als ik het goed begrepen had zat er een attenuator in
En wat bedoel je met aan een stekkerblok zetten? Zelf een soort spider maken?
dat ging over een opmerking van Isflicka.
Geen idee wat er in zit, maar als het in een US connector past, past het ook in een EU connector.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

EJR


Quote from: erik s. on April 15, 2015, 18:06:08
dat ging over een opmerking van Isflicka.
Geen idee wat er in zit, maar als het in een US connector past, past het ook in een EU connector.
ah op die manier.
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Isflicka

Quote from: erik s. on April 15, 2015, 18:06:08
dat ging over een opmerking van Isflicka.
Geen idee wat er in zit, maar als het in een US connector past, past het ook in een EU connector.
Volgens mij lukt dat niet zonder het nodige sloopwerk....
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

erik s.

Quote from: Isflicka on April 16, 2015, 09:59:48
Volgens mij lukt dat niet zonder het nodige sloopwerk....
waar zou je wat moeten slopen, iec er af en in het blok vast schroeven.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B