3d draadloos

Started by niersteen, June 9, 2014, 00:10:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

niersteen

Hoi, ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden op dit forum, hoewel ik haast zeker weet dat dit ergens besproken is.

De afstand van mijn beamer tov mn cinema set overschrijdt 15 m kabellengte. Kabels liggen in een u vorm onder de vloer, onder de drempel, door de kelder, omhoog en weer terug door een muur.
Alles werkt prima op component. Ik wil nu naar HDMI omdat ik nu een 3 D HD beamer heb.

Een draadloos systeem zou een oplossing kunnen zijn. Heb er al wat overgelezen maar niet echte gebruikers ervaringen.
Goed mijn vraag, is de hoeveelheid data te behappen draadloos? Wat is momenteel de beste draadloze config?

Of een linkje aub naar een topic dat hier over gaat.

Alvast bedankt   

WilcoL

ik zou het niet aandurven. Waarom niet de component eruit halen en gewoon een goede HDMI-kabel erdoorheen trekken?
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

niersteen

Ik zit op 16.5 meter. Vind dat een erg ongelukkige lengte.

niersteen

Frank wat denk jij? Als ik zo vrij mag zijn.

hdnoob

Quote from: niersteen on June  9, 2014, 13:13:18
Ik zit op 16.5 meter. Vind dat een erg ongelukkige lengte.

Ben je bang te lang? Ik overbrug zonder problemen 20 meter (2 maal 10m) met Dr Hdmi http://www.hdfury.eu/en/home/5-dr-hdmi.html.

Een week geleden trouwens liep er een thread hier over draadloos http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143103.0


niersteen


Masterkale

Ik gebruik de wireless unit van sony zonder problemen, ook met 3d.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch