akoestisch spanplafond - installateur gezocht

Started by Dirk, May 29, 2014, 18:20:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robertwillem

#25
Heel simpel. Dat komt omdat dit een commercieel forum is. Daarom stikt het hier ook van non-informatie en proberen de sponsoren je heel slim hun kant op te sturen.......Eerlijke, objectieve info zul je hier niet vinden. Het is zelfs zo erg dat ik me zelf niet eens kan uitschrijven!

morca

Quote from: Robertwillem on June  8, 2014, 13:40:25
Heel simpel. Dat komt omdat dit een commercieel forum is. Daarom stikt het hier ook van non-informatie en proberen de sponsoren je heel slim hun kant op te sturen.......Eerlijke, objectieve info zul je hier niet vinden. Het is zelfs zo vrouwelijk geslachtsdeel dat ik me zelf niet eens kan uitschrijven!
Nee dat is niet helemaal waar.
Paar jaar geleden kon je gewoon je mening geven over allerlei dingen waarvoor je nu een waarschuwing krijgt...
Of erger je reactie of beoordeling word weggehaald.
Dat maakt de info niet betrouwbaar imo die te vinden is.

Dus ik heb PM gestuurd naar diverse Mod en the boss,want imo gaat dit de verkeerde kant op.........

Nahpets

Quote from: Robertwillem on June  8, 2014, 13:40:25
Het is zelfs zo vrouwelijk geslachtsdeel dat ik me zelf niet eens kan uitschrijven!

Wat dan maar goed is geweest, anders hadden we dit pareltje uit jouw toestenbord moeten missen.

Dynky, vreselijk jammer dat je er genoeg van hebt. Ik heb je 2 keer IRL ontmoet, en dat was prima. Mocht je je ooit bedenken dan zie ik je graag weer verschijnen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Dirk

ok, dit topic mag wat mij betreft dicht (om meer dan één redenen), maar 't belangrijkste is dat ik m'n installateur gevonden heb en die gaat volgende maand al aan de slag.
de panelen gaan dan ook definitief in de verkoop, mocht iemand interesse hebben  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

clockwork

#29
Welkom terug. :pompom:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

lynch1979

Quote from: Dynky on June 21, 2014, 08:55:53
ok, dit topic mag wat mij betreft dicht (om meer dan één redenen), maar 't belangrijkste is dat ik m'n installateur gevonden heb en die gaat volgende maand al aan de slag.
de panelen gaan dan ook definitief in de verkoop, mocht iemand interesse hebben  ;)


Welkom terug.

Ben heel erg benieuwd wat het je gaat brengen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zal uitpakken  ;)

NEWDAY!!!!! (panelen)  :D