Wolfenstein: The New Order

Started by Erik, May 25, 2014, 00:06:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Volgens Tweakers beloofd dit wel eens de game van het jaar te kunnen worden. Ouderwets nazi's afknallen wie wil dit nou niet.
Net online als digitale dload gekocht dus over 10 min even zelf proberen het het speelt  :pompom: :pompom: :pompom:
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mradem

Op gamer las ik meer een teleurstellende review

Erik

#2
Ik heb het nu een half uurtje gespeeld en ik ben eerlijk gezegd ook niet blij. Op de een of andere manier vind ik het saai, ik mis snelheid er lijkt geen temp in te zitten letterlijk. Ik moet me echt dwingen om door te spelen in de hoop dat het later beter wordt. Tweakers weten meestal waar ze het over hebben maar nu twijfel ik wel een beetje of ze niet omgekocht zijn. Graphicswijs kan ik zelf niets instellen, soms is het redelijk tot goed, soms valt het behoorlijk tegen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VTEC_genieter

Ik wilde ook al posten dat IGN ook geen goeie ervaring heeft met deze game.
Maar de TV commercial ziet er goed uit!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kwabbernoot

Gamekings was wel behoorlijk positief.

maximus79

Spel is geweldig! Meningen verschillen alleen heel erg, polygon geeft hem weer een 9.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Erik

Ik had vaak zoiets van loop eens even door ik lijk wel in slomo te bewegen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

TopGun2010

Lijkt mij ook een prima game, ik ga dit even volgen voordat ik tot koop over ga.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

mradem

Kan je geen demo oid spelen? De meningen zijn zo verdeeld daar kom je alleen achter door het zelf te spelen.

VTEC_genieter

Maakt de game industrie ook demo's van first person shooters?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

dennism

Quote from: Erik on May 25, 2014, 01:52:34
Graphicswijs kan ik zelf niets instellen, soms is het redelijk tot goed, soms valt het behoorlijk tegen.

Speel je wel met de laatste (beta) drivers voor je grafische kaart? Ik geloof dat zowel Nvidia als AMD drivers met fixes hebben uitgebracht voor W3D.

Qua reviews heb ik een beetje het idee dat de reviewers van een wat oudere generatie die opgegroeid zijn met games als deze vooral positief zijn over het spel, terwijl juist de wat jongere generatie (zeg maar degenen die met battlefield en CoD zijn opgegroeid) het wat minder vinden.

VTEC_genieter

Ik denk dat Erik een PS3 of een PS4 heeft ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

dennism

Quote from: VTEC_genieter on May 26, 2014, 23:36:02
Ik denk dat Erik een PS3 of een PS4 heeft ;)

Ik meende dat ie niet al te lange tijd een nieuwe game pc gekocht had, maar kan het uiteraard mis hebben.

TopGun2010

Hij heeft het over een download dat kan toch niet met een PS? Of inmiddels wel?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Jumping Jack

Tuurlijk wel. Games kunnen gekocht en gedownload worden via het Playstation Network.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

VTEC_genieter

Op PSN is de game volledig te downloaden naar je PS3 nadat je ...... 56 euro ofzo betaald te hebben.
Bij de Mediamarkt verkopen ze voor 45 euro.

Maar ik wil graag op PSN gratis een demo van dit spel downloaden.....

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Quote from: dennism on May 26, 2014, 10:12:02
Speel je wel met de laatste (beta) drivers voor je grafische kaart? Ik geloof dat zowel Nvidia als AMD drivers met fixes hebben uitgebracht voor W3D.


Er wordt bij de nieuwste nVidia driver (337.88 WHQL) die sinds gisteren uit is niets vermeld over W:TNO. Een update met een SLI profile voor deze game zou ik wel op prijs stellen aangezien een GPU nu helemaal niet gebruikt wordt in mijn SLI setup.

Ik heb W:TNO maar even gespeeld, mijn voorlopige conclusie: leuke verhaal en speelt lekker weg, maar de gebruikte engine (id Tech 5) waar RAGE in 2011 ookal op draaide kan echt niet meer... Precies dezelfde bugs als in RAGE zitten nu ook weer in W:TNO. En dan te bedenken dat ze voor Doom 4 dit jaar ook weer deze engine gaan gebruiken.
Ook het gebruik van OpenGL vind ik apart, helemaal als men niet kiest voor de nieuwste versie (4.4) maar voor 3.2. Dit staat gelijk aan DirectX 9  :nopompom:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Erik

#17
Heb een pc hoor :D
2e keer ging het al beter. Zo nog eens spelen om te kijken of het al beter bevalt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

#18
Ok 3e keer snelheid game was goed maar de snelheid waarmee verhaal gaat, slaapverwekkend saai.
2 minuten schieten, filmpje wat niet te stoppen is, weer 3 min wat doen weer filmpje, filmpjes duren langer dan de actie en halen elke vaart uit het spel. Sterker nog je komt gewoon niet in het spel door alle cutscenes echt super irritant. Was het nu echt zat benieuwd hoe lang ik dit spel nog volhoudt en grafisch inderdaad twee jaar oud lijkt het wel.
Ik haal waarschijnlijk meer plezier uit Wolfenstein deel 1 of Doom dat was tenminste non stop actie
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VTEC_genieter

[plaagmodus] Ben blij dat ik hem niet gekocht heb hihi :)
De cover zag er aanstekelijk uit.

Dan ga ik later voor Tomb Raider (2013) ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Quote from: VTEC_genieter on May 31, 2014, 01:21:25
Dan ga ik later voor Tomb Raider (2013) ;)

Daar heb ik mij zeer goed mee vermaakt, grafisch ook erg sterk.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

darkman76

#21
Deze stond ook op mijn lijst, maar door de veelal slechte recensies wacht ik toch ook een demo-tje af.

Quote from: VTEC_genieter on May 31, 2014, 01:21:25
Dan ga ik later voor Tomb Raider (2013) ;)

Dat is wel een van de betere spellen van de afgelopen tijd!
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

GPO

Ik zie toch wel veel goede reviews van dit spel.... zevens, achtjes en soms een negen.

Ik heb hem zelf ook gekocht (xbox360) en het is een erg leuk spel, lekker over de top knallen en ja er zitten best veel cutscenes in, maar dat zijn soms juist wel interessante wendingen in het verhaal.... tis gewoon anders dan de meeste andere FPS (en ik heb er al heeeeel veeeel gespeeld, volg het genre al sinds de 1e Wolfenstein 3D).... Het is een beetje een mix van old school en new school.... leuk naar mijn inzicht en wel een goed cijfer waard kwa gameplay.

Grafisch vind ik het op de Xbox360 een teruggang, want sommige stukken zijn mooi en sommige zijn nogal low-res. Daar deed Rage een betere job. Voornamelijk op het gebied van wall textures and shadowing is het duidelijk dat ze dit voor de next gen consoles hebben bewaard... dat is dus wel erg jammer. Speelt wel super-soepel met 60 FPS, dus snelheid genoeg hoor!

GPO

thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

TopGun2010

Download is nog maar 28 euro, ik ga hem binnenkort maar eens aanschaffen.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

VTEC_genieter

Als het goed is. Heb je op de Playstation Store, de beste games van de E3 vorig jaar, nu voor een actieprijs te koop!
Heb Tomb Raider (2013) voor 9,99 euro gekocht! Digitaal versie.
Nergens zo goedkoop!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers