Compacte sub met CSS Trio12

Started by rho, May 18, 2014, 09:27:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dre73

Nee,we hebben hier een prima importeur: http://www.juoiga.eu/

Zeer geschikte kerel!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

rho

Inderdaad. Als ik al geen Trio12 had dan zou ik daar een SDX12 kopen.
De Trio12 is al een heerlijke woofer en ik denk dat voor films de SDX12 nog geweldiger is. :)

rho

Sinds gisteren speelt ie!
Nog niks afgesteld want ik heb mijn microfoon standaard aan mijn broer uitgeleend en ik wil later een microfoon van MiniDSP aanschaffen om nette REW metingen te doen.

Een subwoofer-crawl staat ook nog op het programma. Maar veel keuze in plaatsing heb ik niet.

Na wat testen bleek het huis nog net bestand tegen de geluidsdruk. Maar daveren deed het wel (getuigenverslag van de vriendin  ;D).


rho

Helemaal naar wens nog niet.
Eerst maar een zien wat Audyssey nog doet en daarna wat ik nog kan verbeteren als ik de mic heb en met REW aan de slag kan.

Maar hij laat al wel horen dat ie veel potentieel heeft. :)

holco

Mooi Gemaakt man  :clapping:

Heb je hem al helemaal ingeregeld?
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

rho

Nee, nog niet.  :-[
We zijn wat aan het renoveren en er komen ook vaak weer andere zaken tussen. Het komt er gewoon niet van. Ik heb al een UMIK-1 gekocht, maar die is zijn verpakking nog niet uit geraakt.

morca

Bevalt de sub nog rho. Heb je voor mij :

- gebruikt materiaal (dikte mdf)

- meting of -3db punt in room
- totaalprijs
- gebruikte versterker

Ik ben eea aan het updaten in een ander topic.

rho

#33
Hij staat al een tijdje buiten gebruik. Ben een beetje stil gevallen met de bouw van een kleine dedicated ruimte.
Metingen heb ik niet.

Hij is gebouwd uit 18mm MDF + 6mm MDF en het front is 2*18mm + 6mm als ik me niet vergis.
Als versterker gebruik ik een NU3000DSP. Da's zwaar overkill maar wel lekker goedkoop. :D

Totaalprijs ... Ik schat zo rond €520.


rho

Volgende week hoop ik weer een beetje verder te doen aan de speakers.

morca

Je hebt er telang niks meer aan gedaan denk ik.
Ik weet zo niet meer welke speakers  ;D

Succes hopelijk heb je snel weer wat staan  :music:



rho

De center heb ik al even kunnen beluisteren en die bevalt me al wel. Lekker fris helder geluidje. Veel detail in de stemmen. Ideaal voor een center.
Het laag moet wel nog wat los komen.