Twin Peaks op Blu-ray

Started by jasjenl, May 16, 2014, 15:28:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jasjenl

http://www.amazon.com/Twin-Peaks-Entire-Mystery-Blu-ray/dp/B00KCTG4PO/?tag=cbcoofsiofcb-20
Ik vond dit altijd een hele gave serie en heb dan ook al de complete DVD box. Wat ik mij echter afvraag: zou het echt meerwaarde hebben om deze ook nog op blu-ray aan te schaffen? Het was immers  een tv serie in het 4:3 SD tijdperk, ik ben wel benieuwd wat ze daar in de blu-ray release van gaan maken. Ik heb wel eens ergens gelezen dat het oorspronkelijk allemaal op film en niet op video is opgenomen, dus in dat opzicht kan ik me voorstellen dat er een HD versie van te fabriceren is. Maar dan nog...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

apogeefreak

Oh man ik koop een blu-ray speler om dit te zien. Beste serie ooit zo jammer dat er geen zes seizoenen van zijn.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

lynch1979

Gisteren was een dag om nooit te vergeten na jaren wachten zijn er dan eindelijk de deleted scenes van Twin Peaks Fite Walk With Me.

:pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Raymond187

Zat er eigenlijk wel een einde aan?

alexander2

Nee maar was ook een waardeloze serie. :D

Voor de liefhebbers en de personen die denken TP....wat is dat.

http://www.youtube.com/watch?v=g5EqPZMZO4s


LP

Top serie. Eén van mijn favorieten. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de blu-ray transfer. Even de reviews afwachten. Maar $94 is mij iets teveel van het goede.

newday

#6
Quote from: lynch1979 on May 16, 2014, 15:54:04
Gisteren was een dag om nooit te vergeten na jaren wachten zijn er dan eindelijk de deleted scenes van Twin Peaks Fite Walk With Me.

:pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

De aankondiging of heb je hem al ?
(in het filmpje staat 29 juli)

WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

lynch1979

Quote from: newday on May 16, 2014, 17:12:57
De aankondiging of heb je hem al ?
(in het filmpje staat 29 juli)

Nee pre-order  ;)

home@the movies

Quote from: jasjenl on May 16, 2014, 15:28:00
http://www.amazon.com/Twin-Peaks-Entire-Mystery-Blu-ray/dp/B00KCTG4PO/?tag=cbcoofsiofcb-20
Ik vond dit altijd een hele gave serie en heb dan ook al de complete DVD box. Wat ik mij echter afvraag: zou het echt meerwaarde hebben om deze ook nog op blu-ray aan te schaffen? Het was immers  een tv serie in het 4:3 SD tijdperk, ik ben wel benieuwd wat ze daar in de blu-ray release van gaan maken. Ik heb wel eens ergens gelezen dat het oorspronkelijk allemaal op film en niet op video is opgenomen, dus in dat opzicht kan ik me voorstellen dat er een HD versie van te fabriceren is. Maar dan nog...

QuoteFor the Blu-rays, all 30 episodes and 'Fire Walk With Me' were newly remastered under the supervision of David Lynch. My first reaction is to say: "WOW, BOB, WOW!" The TV episodes are a big step up in quality, even over current HD streaming options. The 1080p/AVC MPEG-4 transfers are slightly soft in general, but the image has very good detail and sometimes exhibits startling clarity. In almost every episode, I've noticed new details in the sets and costumes and production design that I never saw before. Contrasts are rich, and colors are striking and vivid. Though I detected a slight red push, it's not objectionable.

Robiwan

Serie 1 en 2 kun je "gratis" zien op on demand my prime :D De serie is een beetje vreemd maar wel lekker :)
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Joris1971

#11
Op Netflix staat ie ook. (De gewone versie)

fugazi_2009

Heb de BD versie gekocht, aanrader!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Isflicka

Quote from: Raymond187 on May 16, 2014, 16:12:09
Zat er eigenlijk wel een einde aan?
Waarschijnlijk niet want er komt een derde seizoen van 9 afleveringen....
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

larsonator


Kjelt

Bij de reviews staan wel veel mensen met audio sync problemen.
Fugazi heb jij daar iets van gemerkt?