Megadeal Dexter Amazon Blu ray box was een spotprijs nu niet meer.

Started by alexander2, May 15, 2014, 20:03:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexander2


Peerless Monster

299 euro vind je een spotprijs? ;D
Wel een mooie box, maar nog flink geld voor een paar BRetjes...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

alexander2

Quote from: Peerless Monster on May 15, 2014, 20:17:58
299 euro vind je een spotprijs? ;D
Wel een mooie box, maar nog flink geld voor een paar BRetjes...

105 uso bij amazon de prijs van bol com is aanzienlijk hoger € 199,99 om precies te zijn.


edit:

Nu kost die usd 150?
Op mijn plaatje was het usd 105

clockwork

Blijkbaar opeens heel veel aangeklikt (of een foutje...).

Wel een mooie box.  :inlove:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

alexander2

Quote from: clockwork on May 15, 2014, 20:28:12
Blijkbaar opeens heel veel aangeklikt (of een foutje...).

Wel een mooie box.  :inlove:

Tsja ik wilde hem wel hebben voor dat geld en voordat ik dit had gepost was de prijs al veranderd. :D
Bij nader inzien is de box niet van echt hout maar een karton iets met een plakkertje erover heen.
Amerikanen het glimt altijd aan de buitenkant kom je dichterbij dan is het altijd schrikken. ;D

RubenV.

Erg jammer dat het gewoon van karton is, een houten kistje was zo fraai geweest.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie