Gezocht: goede add blocker

Started by VlisChris, May 13, 2014, 20:09:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Gezocht: een goede add blocker voor safari op de Mac.
Degene die ik nu ingesteld heb (AdBlock) doet teveel. Dus er mist het nodige op mijn pagina's.
Spijtig, aangezien het maar om 1 forum gaat waar ik het nodige niet wil zien.

Zijn er hier mensen waarbij je gewoon goed kunt aangeven wat je NIET wilt zien?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bart_M

Quote from: Christiaan S on May 13, 2014, 20:09:23
Spijtig, aangezien het maar om 1 forum gaat waar ik het nodige niet wil zien.

Dit forum? ;D

Chrome is zeker geen optie?

VlisChris

Chrome geen optie nee. Ik wil gewoon Safari blijven gebruiken. Heeft me in het begin genoeg moeite gekost om aan S te wennen, dus dat hou ik nu zo ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Witalik

Je kan dit toch bij die app zelf instellen per pagina ? Hoeveel en wat je blocked ? Bij mij op firefox in ieder geval wel.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

VlisChris

Ik kan of instellen voor niets blokkeren, en dan zie je alles. Of ik kan dat uitschakelen (dus adblock inschakelen) en dan kan ik niet kiezen WAT ik wil blokkeren.
Dus ik zie bv mijn eigen avatar ook niet.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Witalik

Dat is opzich ook wel stom dat je Avatar als ad gezien wordt.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

VlisChris

Alle avatars overigens. Niet alleen die van mij.
Snap het niet. Maar vind het wel storend; wil de ava's juist blijven zien ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

paaj

Gek, AdBlock werkt bij mij juist onopvallend goed in Safari.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

VlisChris

Sterker nog, ik heb er maar voor gekozen die (in mijn ogen hinderlijk opvallende reclame) in beeld te houden. Ik kreeg ook om de haverklap een melding dat ik een wachtwoord moest invoeren. Dat ga ik toch echt even niet doen ;)

Dus als er nog meer mogelijkheden zijn: graag. Liefst gewoon 1 waarbij je kan rechtsklikken op een advertentie en dat die dan de bron gaat blokkeren.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Waarom zoveel moeite, alleen maar om bovenin een balkje van 50 pixels niet te zien....?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Ik heb geen safari maar adblock in combi met Ghostery werkt hier meer dan prima...geen reclame's en toch avatars.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Nahpets

Quote from: Christiaan S on May 14, 2014, 00:11:45
Ik kreeg ook om de haverklap een melding dat ik een wachtwoord moest invoeren. Dat ga ik toch echt even niet doen ;)

Op mijn iPad is dat bij mij ook het geval. En daar staat geen adblocker op. Denk ik.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Lightspeed

Dit blauwe spookje voldoet aan je wensen: /www.ghostery.com/download
Download for Firefox, Chrome, Opera, Safari.
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

RubenV.

Quote from: Lightspeed on May 14, 2014, 11:45:44
Dit blauwe spookje voldoet aan je wensen: /www.ghostery.com/download
Download for Firefox, Chrome, Opera, Safari.

Bedankt voor de tip, die ga ik ook eens proberen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie