Berichten verdwenen?

Started by Siddartha, April 2, 2014, 11:14:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

RonG

Ah, daarom kan ik mijn topic  van een "afgehandelde transactie" niet meer vinden :).

CZ79

Ben er 1000 kwijt maar goed, het is niet anders....
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

lynch1979

Quote from: cz79 on April  8, 2014, 10:28:19
Ben er 1000 kwijt maar goed, het is niet anders....

:crazy:

Damn dat zijn er nogal wat.

CZ79

#29
Veel verkoop gedaan ... :colgate:

Ach het is niet zo dat het een bepaalde status representeert ofzo dus even twee dagen overgeven en heftige koortsaanvallen en dan moet het wel gedaan zijn  ;D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

lynch1979

Quote from: cz79 on April  8, 2014, 11:10:20
Veel verkoop gedaan ... :colgate:

Ach het is niet zo dat het een bepaalde status representeert ofzo dus even twee dagen overgeven en heftige koortsaanvallen en dan moet het wel gedaan zijn  ;D

LOL  :clapping:


HTip

Ter informatie:
Begin mei wordt de volgende opschoonactie uitgevoerd. Dit betekent dat de inactieve verkooptopics dan voorgoed worden verwijderd. Deze staan nu nog in de sectie "Afgehandelde transacties". Bij de volgende opschoonactie worden inactieve verkooptopics direct verwijderd.

Voor de duidelijkheid nogmaals de regels voor opschoning:
- afgehandelde transacties ouder dan 15 dagen
- verkooptopics waarbij 3 maanden geen reactie is geplaatst
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Marktsectie conform regels weer opgeschoond.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Marktsectie conform regels weer opgeschoond.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

cardas49

Wat is de reden van deze regel?

Ik gebruikte afgehandelde transacties ook voor prijsbepaling, en vind het een groot gemis dat dit niet meer kan. Hoe groter het marktarchief, hoe beter.  Speelt privacy / diskspace mee oid? Als het puur om opruimen voor de netheid gaat, is dit mijn inziens zonde. Zolang actieve advertenties van inactieve gescheiden worden, is er toch effectief opgeruimd?

Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Audiofiel

Ik denk dat privacy een rol speelt. Voor (lang) bewaren van gegevens heb je toestemming nodig en zelfs dan nog gelden strenge eisen. Een marksectie is daarin wat anders dan een discussiërend deel van het forum.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

HTip

Eerlijk gezegd weet ik niet wat de reden is. Die regel stamt voor mijn tijd als moderator. Echter de markt was nogal vervuild geraakt en ik heb "gewoon" een keer de regel uitgevoerd met terugwerkende kracht. En nu probeer ik het maandelijks bij te houden.

Quote from: Audiofiel on June  5, 2014, 07:25:04
Ik denk dat privacy een rol speelt. Voor (lang) bewaren van gegevens heb je toestemming nodig en zelfs dan nog gelden strenge eisen. Een marksectie is daarin wat anders dan een discussiërend deel van het forum.
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. In mijn werk heb ik daar vaak mee te maken, maar daar is dat juridisch geregeld.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive