the hobbit 2 : 3d of niet?

Started by Kim83, March 20, 2014, 08:14:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kim83

hey,
nu the hobbit a desaulation of smaug binnekort uitkomt,vroeg ik me af of het de moeite is om deze in 3D aan te schaffen.Ik heb al wat 3d films achter de kiezen maar ik ben niet altijd overtuigd over de meerwaarde van 3d,
zeker niet als het om een film van 2h40 min. gaat.
Dus mijn vraag is of iemand de film al in 3d gezien heeft en dit een echte meerwaarde vond tov de 2d versie.

Martinus

Deel 1 was wel heel mooi , en je krijgt de 2d toch ook. Wat scheelt het?
............

RonG

3D was erg mooi, maar idd, je krijgt de 2D erbij toch?

Kim83

jah tuurlijk,
maar ik vroeg me af of het de moeite is om hem in 3d te kijken.
Veel 3d films vind ik absoluut geen meerwaarde tov 2d,en soms krijg ik hoofdpijn omdat het niet lijkt te kloppen.
Ik zou het zonde vinden om hem in 3d aan te scheffen en dan na pakweg een uur over te moeten schakelen naar 2d omdat het te donker is met de brilletjes ofzo,begrijp je  ;D
Ik ben er vast van overtuigd dat er mensen de film al in 3d inde bios hebben gezien en kunnen vertellen of het de moeite was of niet.

RonG

Heb hem in 3D gezien in de bios en vond het de moeite waard :).



alexander2

Quote from: RonG on March 20, 2014, 11:55:36
Heb hem in 3D gezien in de bios en vond het de moeite waard :).

Bios is geen thuissituatie. ;)

Cage

Quote from: alexander2 on March 20, 2014, 11:58:22
Bios is geen thuissituatie. ;)

Maar daar kan niemand nog antwoord opgeven want hij is nog niet uit op Blu-ray ;)
Ik vond overigens de 3D ervaring van deel 2 in de bios beter dan die van deel 1.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Toni71

Deel 2 in 3d vond ik in de bios hartstikke leuk.


Siddartha

dat was mijn eerste 3D film in de bios, en vond het best wel een coole ervaring. Denk zeker wel dat het meerwaarde heeft tov 2D
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

activ

Ik vond in de bios 3d niets toevoegen bij deze film.

Delesh

Heb de film gewoon op blu ray en moet zeggen dat ik hem zo al zeer leuk kijken vond.
Woonkamer : Tag Mclaren AV32R - parasound 5250 - OPPO BDP-105 Darbee -quadral Montan VIII - quadral Base VIII - wireworld speaker kabel Equinox® 7 - wireWorld power cord Aurora™ 7 - ULTRAVIOLET 7 HDMI kabel -vortexbox streamer zelf gemaakt - lg hecto
Headphone setup : hd-800 sennheiser - amb headphone amp M3 met Q11 voeding - Hifiman HE-400 (voor men vrouw)

skank1

Absoluut 3d !
Check ook maar eens de reviews!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Binky007

Ik heb hem zelf ook gekocht in 3D. En dan ook nog de extended edition.
Bij deze film is het echt wel de moeite. Kwaliteit is geweldig!

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00LTQPA40

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00EAK9MK0
JVC-X7000 CineMike, Stewart Tab Tention Grayhawk, Pioneer krp 500A, Humax 5200C, Elac FS 249, Elac CC 241, Canton, Fathom F112 Satin, Marantz AV8802A CineMike, Oppo 205 CineMike, Sherwood Newcastle A-965 CineMike, Playstation 5 and Taga Platinum-18.

https://www.linkedin.com/in/jorisbink/

dave-fish

Als je geen fan bent van 3D, zou ik het nu ook niet doen anders zeker wel, want zoals al gezegd zijn de releases van goede kwaliteit.

Dday

Dit zal voor iedereen verschillen wat de voorkeur is. Wij hebben gekozen voor de 3D box en kijken deze film liefst in 3D. 2D versie zit erbij ons ook bij, maar deze niet bekeken. 3D heeft bij deze film onze voorkeur ;-)