28 & 29 maart - Sonus Faber Show bij CinemaDream & Audio-life in Buren

Started by CinemaDream, March 10, 2014, 11:23:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CinemaDream

Sonus Faber Show bij CinemaDream & Audio-life in Buren

CinemaDream & Audio-life zijn de top bedrijven in Nederland als het gaat om home cinema en high-end audio beleving.
Om onze samenwerking kracht bij te zetten en sterker nog om te laten horen en te laten zien wat wij in huis hebben, voegen wij Sonus Faber toe aan ons assortiment.

Sonus Faber biedt alles wat je van een top luidspreker mag verwachten. Klankkleur, middengebied en 3e harmonischen. Daarnaast ziet Sonus Faber er waanzinnig mooi uit. Wij kennen geen enkele speaker die zo geweldig is afgewerkt als Sonus Faber. Tijdens onze show zullen wij samen met de nieuwe importeur van dit gave merk Audiac alle belangrijke lijnen laten horen, zowel in stereo als in surround. We beginnen met de Toy serie en schuiven op naar de nieuwe Venere en van daaruit naar Olympia om tot slot te eindigen met de beroemde Guarneri en Amati modellen.

Een eventuele aankoop naar aanleiding van de show zal leiden tot een leuke verrassing om daarmee de introductie kracht bij te zetten.
CinemaDream organiseert daarnaast volop home cinema beleving met dit fantastische merk met de lekkerste hapjes en drankjes in onze melkfabriek in Buren.
Meld je wel aan om teleurstelling te voorkomen.

Iedereen is welkom van 28 maart t/m 29 maart van 11:00 tot 17:00

CinemaDream & Audio-life
Hulsterstraat 26a
4116EZ BUREN


Aanmelden: http://cinemadream.nl/aanmeldformulier

Sonus Faber: http://cinemadream.nl/sonus-faber

Komt allen en laat je verassen in de meest exotische en professionele high end omgeving die je je maar kunt voorstellen.
Wij laten met liefde onze collectie horen en zien.

Tot ziens in Buren!

CinemaDream

Audio en video vrienden,

Morgen en zaterdag is het dan zover... Sonus Faber en McIntosch Show bij  CinemaDream & Audio-life in Buren.
Wij laten 10 paar verschillende Sonus Faber luidsprekers horen. Zowel in Stereo als in Surround zullen wij de sterren van de hemel voor je spelen.

Van instap tot en met de meest uitgekiende modellen zullen aan de tand gevoeld worden tijdens uitgebreide demonstraties.
Wij zetten elektronica van onder andere Devialet, Luxman en McIntosch in, om de prachtige Italiaanse Sonus Faber luidsprekers te laten zingen als nachtegalen.

Nog niet aangemeld voor de show en nieuwsgierig geworden?
Kom dan morgen en/of zaterdag langs en geniet van onze inmiddels befaamde, gerookte zalm en Italiaanse witte wijn. Wij beloven u een muzikale beleving.

Tot vrijdag en/of zaterdag, tussen 10.00 uur en 17.00 uur.
Mocht je nader hand nog zin hebben om het historische stadje Buren in te gaan, gewoon doen, er is een geweldig concert in de kerk!

Met vriendelijke groet,

Volkan Bugday & Caspar Bunge

HFdude

Vage shit dit.. 3 jaar geleden voor het eerst bij Audio-Life geweest (voor Audio Note). Gaf toen aan dat ik ook erg gecharmeerd was van Sonus Faber. Werd me in alle toonaarden ontraden, zag er mooi uit maar klinkt niet (aldus Caspar). Vervolgens jaar later precies dezelfde discussie over Blumenhofer, was ook niets klankmatig. AN of Avantgarde was veel beter, veel meer "emotie"...

En nu zie ik tot mijn verbazing dat men in Buren zowel dealers is geworden van Sonus Faber & Blumenhofer! Ik ben de draad even kwijt. Is de kwaliteit van deze merken in 1 jaar tijd opeens wel goed geworden (naar jullie maatstaven) of heeft Audio-Life zicht helemaal overgegeven aan de commercialiteit ten koste van hun "roots"? Ik neem ze niet meer serieus in ieder geval...