Koptelefoon op met 3D bril(niet handig?).

Started by hitsenbits, March 1, 2014, 19:31:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hitsenbits

Hallo,
Ik heb even een vreemde vraag of mischien ook wel niet hoor!.
Dat is deze als ik films kijk laat in de avond dan doe ik een koptelefoon op (Jammer genoeg?)maar dan wel een beetje een goeie,met 2D films is dat geen echt probleem maar wil ik dan een 3D films kijken moet je ook die bril op zitten met de koptelefoon.Dat is iets onhandig omdat dan de koptelefoon niet meer goed afsluit wegens de armen van de bril.
Dat betekent dat er ruimte onstaat tussen je oor en koptelefoon wat de geluidskwaliteit niet bevorderd.
Dus medegebruikers van dit forem die mischien een bril dragen hebben jullie dit probleem ook wel's als je een koptelefoon op zet??.
William.

edgnoj

Je zou natuurlijk een on-ear koptelefoon kunnen proberen, zoals de Denon ah-d340
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

hitsenbits

Ik heb een onear koptelefoon van Sony mdr 6500 ,mischien kan ik de 3D bril iets aanpassen dat de kopteloon wel goed op de oren afsluit.Er zit anders wel een goed geluid in deze Sony.
William.

rovinggecko

Ik heb dus een schappelijke set shure inears...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer