Geen 3d iso op projector met Arcsoft.

Started by Toni71, February 28, 2014, 10:53:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toni71

Misschien kan iemand me helpen.

Apparatuur: Onkyo TX-NR5010, projector Benq W7500, htpc met R9 270X videokaart. High speed hdmi kabels. Speler: Arcsoft total media.

Het lukt me niet om 3d af te spelen met een iso Bluray.
De iso heb ik gemount met virtual clone drive, en ik wil hem afspelen op de projector.
Dit krijg ik gewoon niet werkend. Hij geeft op de pc aan met openen van de bluray iso, dat er geen 3d apparatuur aangesloten staat.

Vreemd genoeg krijg ik wel een mkvtje met side by side 3d aan de praat.
In Arcoft klik ik 3d aan, weergave staat op 1.4 scherm. Hij geeft de iso films in rood, groen format weer, maar dit werkt niet met de projector.
De projector ondersteund de verschillende 3d formaten.

Lange hdmi kabel, en korte geprobeerd.

Wat kan dit zijn?

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Toni71


RonG

Ik gebruik PowerDVD en daar moet ik wanneer ik een 3D iso opstart er zeker van zijn dat 3D geactiveerd is (staat onderaan ergens een 3D logo wat ik moet aanklikken). Wanneer 3D bv geactiveerd is dan worden 2D films ook opeens 3D afgespeeld, tenminste mijn PJ start in de 3D modus dan  :turn:

Dus wanneer ik deze omzet naar 2D en vergeet dit weer terug te zetten dan speelt een 3D weer niet in 3D.

Misschien is dat ook zo met Arcsoft total media.

Toni71

Dat moet inderdaad ook zo in Arcsoft.
Je kan aanvinken 2d of 3d.

Maar ook al geef ik aan dat het 3d moet zijn, werkt het niet.

Ik begrijp dat full bluray iso frame sequential is? Dit werkt niet.

Toni71

Moet ik de resolutie op 1080p 24 zetten?


Toni71

Andere software en op 24hz zetten werkt.