Welke Radeon driver het best voor H3D 1

Started by Grindtegel, January 23, 2004, 09:28:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Ik heb gisteren de laaste catalyst driver geinstalleerd op mijn pc (4.1 als ik het goed heb). Nu heb ik het idee dat er weer wat zwevende lipsynch optreedt.

Welke driver kan ik het best gebruiken, waar hebben jullie de beste ervaringen mee?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

De nieuwste zou de VMR9 problemen moeten oplossen dus ik zou dat eens testen.
Met VMR zou namelijk de lipsync ook opgelost moeten worden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Hi,

Download de laatste versie van de software 2.4C en kies ipv Overlay VMR7 of VMR9.
Je moet dan wel je contrast en brightness opnieuw instellen in de Holo software want de overlay werkt niet meer.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Aha, je bedoelt de holosoftware, dat had ik effe niet in de gaten  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Als ik de VMR7 of9 aanvink wordt mijn beeld ineens ontzettend onscherp. Het lijkt wel alsof er vaseline op mijn scherm is gesmeerd.Waar kan dit aan liggen?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Je moet je contrast en brightness opnieuw instellen.
Dat het beeld onscherp wordt heb ik nog niet gehoord ??
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Ik had het iets duidelijker moeten zeggen. Het Holomenu wordt ineens heel wazig. Het beeld bijft wel even scherp.

De contrast en brightness verhoudingen liggen wel extreem anders, kan dat kloppen?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Dat is allemaal correct.

De holomenu's zijn niet onscherp maar transparant.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

lex

ik moet je zeggen dat bij mij de combinatie van de nieuwe drivers en vmr9 echt meen meer gedetailleerd beeld oplevert.
je moet alles wel weer opnieuw instellen.
mijn combinatie is xcard/holo3dI, radeon9500pro, alles dvi.

het viel me trouwens op dat ik qua instellingen niet ver afwijk van default bij het calibreren m.b.v. de dvd.....(ati control panel alles default bijvoorbeeld)
is dat iemand anders ook opgevallen?

Groet,
lex

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview