Geen audio bij afspelen download.

Started by addy, February 22, 2014, 20:10:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Films staan prima met geluid en ondertiteling op de computer, alleen via de beamer
en Onkyo krijg ik er geen geluid bij, hoogst irritant, wat kan dat zijn.
Ik heb al een audiospoor omgezet maar dat geeft wel weer geluid en dan met commentaar van de makers erdoor heen.
Gebruik een Dune.
Ga nu maar een disc kijken verdorie.

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

addy

Via een vriend worden films compleet naar mijn harde schijf gedownload, deze harde schijf is aangesloten op de Dune, en deze middels een switcher op mijn Onkyo,
die signaal naar de beamer doorgeeft.
Volgends mij zit het hem in de Onkyo, ((2 jaar oud) als ik bv op het eerste audiospoor wel geluid maar geen subt. kreeg schakelde ik hem over naar het 2e audiospoor, daarop
stond dan wel weer geluid met subt. maar kletste er de makers van de film doorheen.
Ging ik dan weer terug naar het eerste audiospoor was het geluid (wat het eerder wel deed) ook weg, dan prutste ik wat met de knopjes op de onkyo
en oppeens deed het geluid het weer.
Maar verder kom ik niet.
Tis bij ons altijd wat met dit soort dingen.

Hanky Panky

#3
Zet de audio instellingen eens op PCM in je Dune, daar sla je de decoder in je onkyo feitelijk mee over. Eens zien of dat wat brengt?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

addy

Quote from: Hanky Panky on February 23, 2014, 14:27:15
Zet de audio instellingen eens op PCM in je Dune, daar sla je de decoder in je onkyo feitelijk mee over. Eens zien of dat wat brengt?



Ga ik proberen, wel pas volgende week, let you know !

addy

Quote from: Hanky Panky on February 23, 2014, 14:27:15
Zet de audio instellingen eens op PCM in je Dune, daar sla je de decoder in je onkyo feitelijk mee over. Eens zien of dat wat brengt?




Hanky Panky, dat was em !
Super bedankt, het geluid deed het direct met subs, helemaal blij, thanks !

Hanky Panky

Quote from: addy on February 27, 2014, 20:52:59



Hanky Panky, dat was em !
Super bedankt, het geluid deed het direct met subs, helemaal blij, thanks !

;)

En nu lekker genieten van je films  :pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000