waarderingssysteem voor posts/leden

Started by quattronl, February 18, 2014, 14:57:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

#25
Van mij hoeft die onzin niet. Wat voegt het toe  ... dat iemand het met je eens is of niet ?
Helemaal niets. Als ze wat te zeggen of te melden hebben, dan maken ze maar een nieuwe post aan, of sturen een PM mail.

It's as simple, as that  ;)

J.A.F._Doorhof

Het is er inderdaad al eens geweest wat leidde tot ENORME negatieve reacties bij bepaalde personen, en vreemde positieve bij andere personen.
Uiteindelijk hebben we het er weer af gehaald.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jumping Jack

Quote from: SillentWolf on February 19, 2014, 04:17:28
Van mij hoeft die onzin niet. Wat voegt het toe  ... dat iemand het met je eens is of niet ?
Helemaal niets. Als ze wat te zeggen of te melden hebben, dan maken ze maar een nieuwe post aan, of sturen een PM mail.

It's as simple, as that  ;)

^^. Daar sluit ik mij bij aan.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

quattronl

Dan is het duidelijk, dank allen voor de inbreng.
(ik kan dit topic niet afsluiten maar wat mij betreft is dit 'case closed'  8) )
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Raymond187

Waarom case closed?

Alleen positieve pnt. kunnen geven en geen negatieve, want die wordt misbruikt.

Quote from: Raymond187 on February 18, 2014, 15:03:25
Wat het KAN toevoegen is dit.

Stel jij geeft een reply op iemand zijn vraag en hij is ermee "geholpen" hij geeft je dan een positive feedback * ofzo. Als je daar meer van hebt dan zou je geloofwaardiger overkomen.

Is niet zo ingewikkeld hoor ;)

VlisChris

Stel ik ben geen vriendjes met je. Dan geef ik automatisch geen punten aan je post. Of die nu inhoudelijk nuttig is of niet.
Stel, ik ben WEL vriendjes met je. Dan geef ik automatisch WEL punten aan je post. Of die nu onzinnig is, vol onzin staat, gelogen is, wat dan ook.

Resultaat: je hebt er weinig aan.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

alexander2

Likes.......wat een rare wereld is het toch geworden.


Raymond187

Wat ik aangaf werkt alleen als men daar ook gebruik van maakt waarvoor het gemaakt is. Je wint niks met de punten dus waarom zou men zoals bovenstaande ermee omgaan?

Hoeren willen nog steeds geld.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

lynch1979


Ronin79

#35
Quote from: Raymond187 on April  1, 2014, 20:36:23
Wat ik aangaf werkt alleen als men daar ook gebruik van maakt waarvoor het gemaakt is. Je wint niks met de punten dus waarom zou men zoals bovenstaande ermee omgaan?

Hoeren willen nog steeds geld.

Op een ander forum waar ik op zit, word er ook een waarderingssysteem gebruikt.
Zelf gebruik ik het na genoeg niet. Misschien heb ik dat 1x of 2x in het verleden gedaan.
Maar dat ging puur om wat gegeven informatie. Afgezien van dat; wat voegt zoiets nou toe ?
Ik vind het een totaal zinloos iets.

Trouwens .... wat dan nog als iemand het met je eens is of niet, en of ze de post nuttig vinden of niet.
Als ze iets te melden hebben, zoals ik al eerder aangaf; posten ze maar een reply of een mail.

Daarnaast wou ik hetzelfde zeggen als Christiaan; Als iemand je niet mag, of juist wel mag .... kan dat het systeem aardig beïnvloeden.
Ik zie het al voor mij; bepaalde members die elkaar kinderachtig dislikes gaan geven. Aan zoiets wil je toch niet meedoen ?

Just my 2cents ;)



Raymond187