iPhone 5S/5C Dock met afstandbediening?

Started by Sjaudio, February 8, 2014, 21:31:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjaudio

Sindskort heb ik een iPhone 5C, maar nu ben ik op zoek naar een leuke Dock (lightning connector) inclusief afstandbediening.
Ik heb al een hoop liggen  :google: zonder succes.

Voor de duidelijkheid ik bedoel dus gewoon een dock met line uit, liefst zo simpel mogelijk geen speakerdock.

Misschien iemand tips? Ook handig voor andere mensen...

aMUSEd

Als ik het goed begrijp stuurt de lichting connector alleen digitale signalen uit.
De dock zal dus een dac aan boord moeten hebben om er een analoog audio signaal uit te kunnen krijgen.
De lichting-30-pins adapter van apple schijnt analoge audio te ondersteunen dus deze zou op de oude 30pins docks moeten werken.

Sjaudio

Dus eigenlijk een *oude* 30 pins dock kopen met een adapter naar lightning? Wat is eventueel een goede dock met dac incl afstandbediening?

aMUSEd

Quote from: Sjaudio on February  9, 2014, 00:28:40
Dus eigenlijk een *oude* 30 pins dock kopen met een adapter naar lightning?
Als ik de info in onderstaande link lees wel. Heel verhaal maar lees stukje onder 'compatibility'.
http://www.macworld.com/article/2012137/hands-on-with-apples-lightning-to-30-pin-adapters.html

CineSmurf

Er bestaan ook lightning adapters die de analoge (koptelefoon) meenemen. Google maar even op "lightning adapter met audio". Je moet wel opletten dat de applepolitie 'm heeft goedgekeurd, anders kan je doodleuk een foutmelding krijgen.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.