zone 2 pioneer gebruiken

Started by moraalridder, January 31, 2014, 21:01:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

moraalridder

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een pioneer vsx-923. Nu heb ik een vraagje over het gebruik van deze receiver. Ik heb een 5.2 set aangesloten op de receiver en op de zone 2 twee stereoboxen voor in de keuken. Verder heb ik op de hdzone (hdmi) mijn tv aangesloten en op de zone 2 (hdmi) een beamer.

Nu wil ik graag mijn geluid van zone 1 (surround set) en de hdmi zone 2. Ik kan echter niet vinden of en hoe dit mogelijk is.

De zone 2 boxen gebruik ik alleen voor muziek (radio en nas) De televisie en beamer staan dus in dezelfde kamer.

Wie kan mij helpen en mij uitleggen of dit kan en zoja hoe.

alvast bedankt

groetjes michel

Hazeldonk

Hallo,

Jammer genoeg kan ik je geen antwoord geven.

Maar wel ben ik erg benieuwd naar je bevindingen met deze receiver, ik wil hem namelijk ook aanschaffen maar lees er wisselende berichten over.

1 concrete vraag, heeft de receiver built in spotify? iets waar ik geen uitsluitsel van kan vinden op i-net.

bij voorbaat dank.

snicky


Quote from: Hazeldonk on May 12, 2014, 12:56:27
Hallo,

Jammer genoeg kan ik je geen antwoord geven.

Maar wel ben ik erg benieuwd naar je bevindingen met deze receiver, ik wil hem namelijk ook aanschaffen maar lees er wisselende berichten over.

1 concrete vraag, heeft de receiver built in spotify? iets waar ik geen uitsluitsel van kan vinden op i-net.

bij voorbaat dank.

Volgens mij is het een beetje misleidend dat spotify connect met pioneer.

Ik heb de vsx 1123 die ik kon updaten voor spotify.

Het enige wat ik kan is op me iPhone op 2 manieren connecten.

Rechts onder zie je een speakertje, als ik daar op druk zie ik afspelen via iPhone of me versterker. Weer links onderin zie ik het airplay logo als ik daarmee verbindt met me versterker kan ik me versterker bedienen met de volumeknoppen van me iPhone.

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM