Optoma HD91 LED DLP - avforums

Started by mace83, January 31, 2014, 13:44:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mace83

http://www.avforums.com/review/optoma-hd91-led-projector-review.9872

Volgens mij hebben ze bij optoma flink zitten tweaken aan de eerdere versies van Q4 2013. Bij mij op de hotlist voor mijn dedicated HT.
Denon AVR 3313 - JVC X35 - Kingpin CES210 - SVS PB12 NSD - Boston Acoustics A26 - A23 - A225 - Marantz 1060 - Thorens TD160

evilniek

Interessant, lijkt me een hele gave PJ, 3D is blijkbaar ook heel goed.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

mace83

Inderdaad. Ik heb nu de hd131x en als optoma die kwaliteit (van 3d) in stand houdt, zit dat wel goed!

Blij te lezen dat het probleem van output en zwartwaardes relatief meevalt. Althans, er werd veel erger verwacht bij eerdere discussies. Hoop wel dat ie wat goedkoper wordt. Anders wordt de concurrentie met de epsons, jvc en sony wel heel erg zwaar in dit segment.
Denon AVR 3313 - JVC X35 - Kingpin CES210 - SVS PB12 NSD - Boston Acoustics A26 - A23 - A225 - Marantz 1060 - Thorens TD160

THX-UltraII

DLP wordt op dit forum enorm onderschat/achtergesteld.  Goed dat er de laatste tijd wat meer aandacht voor komt.

home@the movies

We krijgen hem binnenkort opnieuw voor review aangeboden, bij de review van de eerste versie die we kregen waren er toch de nodige vragen gerezen.
Ik ben zeer benieuwd of de opmerkingen die ik toen had zijn opgelost, ik lees in de review van AVF bvb niets over hoe het dynamische contrast nu werkt. In de eerste versie was dit gewoon totaal onbruikbaar, je kan het natuurlijk uitzetten maar dan viel het zwartniveau wel behoorlijk tegen.

Mochten de problemen zijn opgelost dan sta ik zeker in de rij om hem in onze demo ruimtes te hangen.

Gr
Werner

donaldk

Komende dinsdag eens kijken Werner.

home@the movies

Quote from: donaldk on January 31, 2014, 20:13:05
Komende dinsdag eens kijken Werner.

Zal voor mij pas Donderdag zijn, kan jammer genoeg maar één dag aanwezig zijn.

mace83

Ben erg benieuwd hoe de nieuwe versie er bij jou uit komt Werner. Vooral na jouw eerste review was ik teleurgesteld over de hd91.

Kan jij dan ook aangeven waar jij hem plaatst ten opzichte van de LCOS en LCD's? Je bespaart immers wel veel kosten op de lamp en de lichtoutput blijft als het goed is hetzelfde. Maar uiteindelijk wil je toch een zo mooi mogelijk beeld.
Denon AVR 3313 - JVC X35 - Kingpin CES210 - SVS PB12 NSD - Boston Acoustics A26 - A23 - A225 - Marantz 1060 - Thorens TD160

donaldk

Quote from: home@the movies on January 31, 2014, 22:55:28
Zal voor mij pas Donderdag zijn, kan jammer genoeg maar één dag aanwezig zijn.

Ik ook, alleen dinsdag.