Home@The Movies & Sony Pictures Belgium Oscar Night.

Started by home@the movies, January 27, 2014, 18:25:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi filmliefhebbers,

De nacht van 2 op 3 Maart is het weer zover, voor de 86ste keer worden de Oscars uitgereikt in het mekka van de film Hollywood.
Als rasechte filmliefhebbers en vooral dit jaar ook als Belg, vanwege een Oscar nominatie als beste buitenlandse film voor The Broken Circle Breakdown, kunnen we dit niet aan ons laten voorbijgaan.

We slaan de handen in elkaar met Sony Pictures Belgie voor een heuse Oscar gala avond die je niet mag missen.
Sony Pictures Belgie stelt hiervoor hun privé screening room ter onzer beschikking, een volledig uitgeruste pro bioscoop met plaats voor 70 personen.
Uiteraard is dit niet alles, bij een American Oscar Night horen ook de nodige versnaperingen, in de bijhorende lounge ruimte worden onze gasten voorzien van klassieke Amerikaanse hapjes, American movie food en de nodige verassingen.

De bedoeling is om " het nachtje door te doen" maw; we kijken samen naar de live uitzending van de Oscars op het grote scherm, we maken zelf de nodige sfeer en zetten een boompje op over wie nu wel en niet verdiend gewonnen heeft.
We willen er een zeer speciale avond van maken en zijn dus nog aan een aantal items aan het werk die we voorlopig nog niet gaan prijsgeven.
Wel zouden we het bijzonder leuk vinden om een "dress code" in te voeren om het Gala en Rode loper gevoel wat kracht bij te zetten.
Een smoking hoeft uiteraard niet maar laten we het houden op aangepaste kledij  ;D ;D.

Wie wil/kan/mag er aanwezig zijn?

Het is bijzonder moeilijk om in te schatten hoeveel interesse er voor dit toch wel leuke event is, uiteraard zijn er een vast aantal plaatsen gereserveerd voor onze klanten en partners.

Ik wil in eerste instantie hier even informeren wie er interesse heeft om deze avond met ons door te brengen, mocht er een stormloop plaatsvinden dan zullen we op één of andere manier een selectie of wedstrijd od iets dergelijks moeten organiseren.

Graag hoor ik jullie reacties, en waarom niet ook voorstellen, om deze avond nog unieker te kunnen maken.

Groeten
Werner
Home@The Movies/Cinedream

squeek

Vet! Als ik niet op moest 's maandags had ik me al ingeschreven. Maar helaas, duty calls for me.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |