Raphie Grooves Sunday Sessions: Desolé (live recording)

Started by Raphie, January 26, 2014, 22:04:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

vanavond maar weer eens de studio ingedoken en achter m'n Cirklon gekropen
en een moody deephouse track afgerond, opgenomen op DSD, soundcloud streamed op 128kbit, daarom kan je hem ook als 44.1wav downloaden.
live sequenced en opgenomen
Enjoy! (of niet :D)

https://soundcloud.com/raphiegrooves/desol-live-recording
JBL PRX Power!

AbZ

Nou was ik dus aan het eind vh nummer allang vergeten dat er een soort van muziek op stond  :sleep:  en toen kreeg ik me opeens toch een teringherrie  :crazy:  Iets automatisch van Soundcloud geloof ik.  Soms vind ik het echt sterk wat ik van je gehoord hebt, maar in die dingen gaat meestal meer tijd zitten vermoed ik.

Raphie

Dreamy, goed! Dat was de opzet, lekker mellow wegdromen...thnx!
JBL PRX Power!

AbZ

Quote from: Raphie on January 26, 2014, 23:00:16
Dreamy, goed! Dat was de opzet, lekker mellow wegdromen...thnx!
Vraag is of het dankzij of ondanks de muziek was  ;D  Nee je kunt wel beter, weet ik.

magicbas

Best lekker hoor Raph! vooral vanaf de break klinkt het lekker spacey  :clapping:
voor de break loopt de melodie m.i. niet helemaal lekker op de beat, misschien nog een beetje schaven daar.
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Raphie

Quote from: magicbas on January 27, 2014, 09:09:03
Best lekker hoor Raph! vooral vanaf de break klinkt het lekker spacey  :clapping:
voor de break loopt de melodie m.i. niet helemaal lekker op de beat, misschien nog een beetje schaven daar.
thnx, wil het e.e.a niet té gepolijst, beetje wringen vind ik zelf altijd wel lekker
Misschien nog een beetje bijschaven en uitwerken tot volledige track, bovenstaand was even 8 min live mixen en sequencen
JBL PRX Power!

Siddartha

zal zeker met de manier van live sequencen te maken hebben, maar ik vind het een beetje saai om continue in hetzelfde akkoord te hangen...
Houd zelf wel van meer variatie, of eventueel een modulatie ofzo.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2