€140 voor 4 stukjes plakband...

Started by Jumping Jack, January 24, 2014, 10:28:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

#51
Quote from: AbZ on January 25, 2014, 17:35:58
Hij is er toch duidelijk over dat hij dit zelf organiseert?  Gezien zijn betrokkenheid en voortvarendheid denk ik dat hij ze al besteld heeft.
en dan plakt z'n vrouw er de vuilniszak mee dicht :D "zeg schat die paar stukjes tape die nog rondslingerde plakte ook voor geen meter, niet meer kopen hoor" :D

Sterker nog, het idee dat mensen gaan meebetalen :D
Je zou maar als. 10e deelnemer het totaal uitgelubberde en inmiddels niet meer plakkende afgelebberde tape krijgen om te testen :D daarna ook nog het lef hebben om het te "verloten" :D
Man oh man....... Waar moet dat heen......:D
JBL PRX Power!

AbZ

Ik vind het een heel goed initiatief van VANHOOFDLETTERS, dat hij niet als stuurman aan de wal blijft staan,
maar er gewoon echt werk van maakt.  Wie A zegt moet BX zeggen toch?  Niet l*llen, maar poetsen  :thumbs-up:

Raphie

#53
Precies, heb pas nog winabx met link hier op het forum gepost, niemand durft :D zelfs niet in de anonimiteit van je eigen huiskamer, zonder omstanders of scheidsrechters. Zegt genoeg toch?

Het is brallerig audiofiel balletjes geblaat. Praatjes voor de vaak, ook wat te vertellen willen hebben, kijk mij eens nóg gekker zijn dan jij, want IK ben het waard. het 'L oreal gevoel ten top :D en dan lekker pedant doen naar mensen die wél verstand van zaken hebben, maar met beide voetjes gewoon op de grond staan..... Jammer dat JIJ het niet hoort, dan ben JIJ het zeker niet waard :D kijk VANHOOFDLETTERS " je haar (enkelvoud) danst"
JBL PRX Power!

Hanky Panky

Quote from: Raphie on January 25, 2014, 18:20:27
Precies, heb pas nog winabx met link hier op het forum gepost, niemand durft :D zelfs niet in de anonimiteit van je eigen huiskamer, zonder omstanders of scheidsrechters. Zegt genoeg toch?

Het is brallerig audiofiel balletjes geblaat. Praatjes voor de vaak, ook wat te vertellen willen hebben, kijk mij eens nóg gekker zijn dan jij, want IK ben het waard. het 'L oreal gevoel ten top :D en dan lekker pedant doen naar mensen die wél verstand van zaken hebben, maar met beide voetjes gewoon op de grond staan.....

Je vergeet de afzeikers die vinden dat jouw set te ruk is om het verschil te horen óf dat jouw oren te beperkt zijn om de verschillen waar te nemen. Dan hebben we de lading wel gedekt denk ik   :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Quote from: Hanky Panky on January 25, 2014, 18:23:31
Je vergeet de afzeikers die vinden dat jouw set te ruk is om het verschil te horen óf dat jouw oren te beperkt zijn om de verschillen waar te nemen. Dan hebben we de lading wel gedekt denk ik   :D
ja, maar dat kunnen ze bij mijn set niet zeggen, alleen mijn speakerkabels zijn al duurder dan bijv een Frank2 z'n complete set :D
JBL PRX Power!

chansig

Doof is overigens ook nog een optie...

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Quote from: chansig on January 25, 2014, 18:42:36
Doof is overigens ook nog een optie...

Gr Hans
kan i.d.d. ook nog, wist je trouwens dat er fora zijn, waar, wanneer je iemand beticht van doofheid, je gelijk een ban van 6mnd hebt?
Zouden ze hier ook eens moeten doen.
JBL PRX Power!

KillerbeeNL

Quote from: Raphie on January 25, 2014, 18:32:46
ja, maar dat kunnen ze bij mijn set niet zeggen, alleen mijn speakerkabels zijn al duurder dan bijv een Frank2 z'n complete set :D

https://www.youtube.com/watch?v=oVYweRnQsfk&feature=youtube_gdata_player
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

lynch1979

#59
Quote from: Raphie on January 25, 2014, 18:32:46
ja, maar dat kunnen ze bij mijn set niet zeggen, alleen mijn speakerkabels zijn al duurder dan bijv een Frank2 z'n complete set :D

Dan is €140,- voor deze tape ook geen probleem om het aan te schaffen  ;)
Dan weten we gelijk of het werkt en is het ook niet meer nodig om anderen te dissen of wat dan ook.....

Raphie

Niks dissen gewoon een beetje tegengas :D
JBL PRX Power!

twani

#61
Quote from: VANZOMERENG on January 25, 2014, 10:04:06
Vreemd dat er diverse tweakers hiero, nogal cynisch reageren op een dergelijke tuning-artikel
en dat hun eigen tweaks, zoals "gehakt" , stukje draad van 20 cm, CA-plate, blijkbaar boven alle twijfel is verheven.

Waarom is de ene tweak lariekoek en de ander niet !

Het is nu weer gewoon ff wachten, dat er een aantal forumleden, die hier op dit forum blijkbaar
wat sympathie en status genieten, in koor roepen, dat ook deze tweak inderdaad meer zwart en
lucht tussen de instrumenten teweeg brengen en dan volgt de rust van de kudde zelf.

Zo is het op Audiofreaks met "gehakt" ook gegaan en zo zou het ook met andere tweaks kunnen verlopen  :notify:

Het gaat hier niet helemaal om, of een bepaalde tweak wel/niet werkt, of je er wel/niet in gelooft..
het gaat er om hoe consequent je bent m.b.t. je reacties op bepaalde topics, je zelf regelmatig een
spiegel voor houdt en de wijze hoe respectvol je naar anderen reageert.

Valt me wel op dat ondanks dit topic niet door Frank2 is geopend, hij er al gauw op een spottende manier
erbij wordt gehaald en genoemd.

Blijkbaar is zo,n tweak al gauw een katalysator om een proces van "leedvermaak" te weeg te brengen
en een discussie te starten, waarbij forumleden precies weten, van welke andere collega's/forumleden
men morele steun/bijval kan verwachten en hiermee wordt al snel bevestigd, dat dit forum grotendeels
niet meer gaat om de inhoud (hifi) zelf maar om het sociale proces als forum lid om "ergens" bij te horen.

Met m.i.z. bovenstaande constatering is overigens niks mis mee (dit gebeurt overal) en ook geen
verwijt naar anderen toe maar wel ff handig om te weten;
1. dat hierdoor zinvolle discussies puur op de inhoud een zeer moeilijke opgave is.
2. je goed tegen een stootje moet kunnen, er wordt immers vaak (direct of indirect/sluwe wijze) op de man gespeeld 

Jeu, wat een "kouwe drukte" man. Een hele "analyse" over werkelijk helemaal niets.

Gelijk een politicus welhaast :D


VlisChris

Mannen.

Ik krijg de indruk dat het weer zaterdagavond is.
Terwijl jullie pogen ontopic te blijven ga ik dan maar een biertje drinken ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Quote from: Christiaan S on January 25, 2014, 22:43:10
Mannen.

Ik krijg de indruk dat het weer zaterdagavond is.
Terwijl jullie pogen ontopic te blijven ga ik dan maar een biertje drinken ;)
Meligheid is weet troef :tounge2:    Veel plezier en hou je een beetje ín :coffee:

ruud2

Quote from: twani on January 25, 2014, 23:08:34
Meligheid is weet troef :tounge2:    Veel plezier en hou je een beetje ín :coffee:

plakband laat los van bier...............roflol


next
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

Quote from: twani on January 25, 2014, 23:08:34
Meligheid is weet troef :tounge2:    Veel plezier en hou je een beetje ín :coffee:

Dat inhouden komt wel goed ;) Als dat bij jullie ook zo is is iedereen weer helemaal happy :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ruud2

Quote from: Christiaan S on January 25, 2014, 23:25:17
Dat inhouden komt wel goed ;) Als dat bij jullie ook zo is is iedereen weer helemaal happy :P

je hebt wel overwicht he ? :devil:
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

twani

Dat vind ik inderdaad nogal jammer. Iedere discussie van enige importantie wordt op deze manier "platgegooid" zodat het forum meer op een Libelle clubje gaat lijken. :nopompom:

Hophop, beetje kolen op dat vuur :D


henkhifi

plakband heb ik nog niet mee gemaakt maar ben wel ooit bij iemand geweest die van die apparte steentjes had als je die onder je apparatuur legde ging deze beter klinken
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

ruud2

nee,....... maar wel iemand met zilveren! theelepeltjes en z'n gouden trouwring ( waarschijnlijk een huwelijk om door een ringetje te halen..)
Maar waarschijnlijk heeft Christiaan de plakband gekocht en zijn de plakzijden voortijdig tegen elkaar gekomen en is hij nu al een week bezig ze los te peuteren, want ja 140 euro...... >:D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#70
hmmmmm, 3 uur later , en nog geen reaktie's
why??
- nog steeds bang ?
- vrijdagavond, zitten allemaal top gear te kijken ( toch alles oud)
of erger : the voice kits
of nog erger : leesvoer van de libelle
worst case: in slaap gevallen

nou, in dat geval slaap ze en prettig weekend  ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

De voice kits, is dat een DIY uitvoering van The Voice Kids?
Misschien dat je daarbij de losse eindjes aan elkaar kan plakken met een stukje plakband? Als je nog een week geduld hebt heb ik eindelijk mijn stukjes weer van elkaar losgekregen (hoop ik!)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ruud2

Quote from: Christiaan S on February  1, 2014, 00:33:23
De voice kits, is dat een DIY uitvoering van The Voice Kids?
Misschien dat je daarbij de losse eindjes aan elkaar kan plakken met een stukje plakband? Als je nog een week geduld hebt heb ik eindelijk mijn stukjes weer van elkaar losgekregen (hoop ik!)

kits = spuug, overgeefsel etc.
ik moet ervan kitsen =  ik moet ervan....nou ja , je begrijpt de opbrengst

Tja, die plakband houdt je wel even bezig, de ultieme DIY ? :coffee:
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

metheny

Quote from: VANZOMERENG on January 25, 2014, 10:04:06
Vreemd dat er diverse tweakers hiero, nogal cynisch reageren op een dergelijke tuning-artikel
en dat hun eigen tweaks, zoals "gehakt" , stukje draad van 20 cm, CA-plate, blijkbaar boven alle twijfel is verheven.

Waarom is de ene tweak lariekoek en de ander niet !

Het is nu weer gewoon ff wachten, dat er een aantal forumleden, die hier op dit forum blijkbaar
wat sympathie en status genieten, in koor roepen, dat ook deze tweak inderdaad meer zwart en
lucht tussen de instrumenten teweeg brengen en dan volgt de rust van de kudde zelf.

Zo is het op Audiofreaks met "gehakt" ook gegaan en zo zou het ook met andere tweaks kunnen verlopen  :notify:

Het gaat hier niet helemaal om, of een bepaalde tweak wel/niet werkt, of je er wel/niet in gelooft..
het gaat er om hoe consequent je bent m.b.t. je reacties op bepaalde topics, je zelf regelmatig een
spiegel voor houdt en de wijze hoe respectvol je naar anderen reageert.

Valt me wel op dat ondanks dit topic niet door Frank2 is geopend, hij er al gauw op een spottende manier
erbij wordt gehaald en genoemd.

Blijkbaar is zo,n tweak al gauw een katalysator om een proces van "leedvermaak" te weeg te brengen
en een discussie te starten, waarbij forumleden precies weten, van welke andere collega's/forumleden
men morele steun/bijval kan verwachten en hiermee wordt al snel bevestigd, dat dit forum grotendeels
niet meer gaat om de inhoud (hifi) zelf maar om het sociale proces als forum lid om "ergens" bij te horen.

Met m.i.z. bovenstaande constatering is overigens niks mis mee (dit gebeurt overal) en ook geen
verwijt naar anderen toe maar wel ff handig om te weten;
1. dat hierdoor zinvolle discussies puur op de inhoud een zeer moeilijke opgave is.
2. je goed tegen een stootje moet kunnen, er wordt immers vaak (direct of indirect/sluwe wijze) op de man gespeeld 

:clapping:
Martin Logan Ethos. NordOst Thor stroomfilter. GATO DIA-250S. Eversolo DMP-A8. Neotech Neet-1008 ethernet kabel. Cisco Meraki switch met upgrade

Oud lid

Hoe kan ik instellen dat ik de berichten van een bepaald iemand niet meer te zien krijg?

Erwin B