Interesse in 4 mm rubber kruk kern voor sandwich panelen ?

Started by ASM, January 15, 2014, 10:01:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ASM

Mensen ik heb hier een paar sheets rubber/kurk sheets liggen die perfect een hoger damping en geluidreductie geven voor in een houten sandwich paneel. Ideaal voor subwoofer od hoge kwaliteits luidspreker omkasting. Zijn er mensen die dat materiaal interessant vinden ?Dit is het metariaal:

http://www.corkhouse.co.il/WEB/8888/NSF/Web/8030/ACM-15.pdf

Ik hoor het wel.

Clifdon

Wat kost zulk spul dan? Overigens zou dit waarschijnlijk beter op 'de markt' thuis horen.

Cookymonster

Interessant.  Ik zie wel geen afmetingen en dikte...of heb ik daar over gekeken ?

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Clifdon

Zijn ze af te halen dan ?:P Want dan zou ik ze wel kunnen gebruiken.

ASM

Hallo allemaal,

Misschien moest ik dit inderdaad bij markt onderbrengen... voor een klein prijsje mag het weg. Ophalen in de buurt van Dordrecht. De dikte is ~2.3 mm, de afmetingen 60x60 cm.

ASM


ASM


Clifdon

1 matje 60x60cm? en dan 2,3mm dik? Wat zou je er voor willen hebben? Ik kom niet zo vaak in Dordrecht maar woon in omgeving gorinchem. Zou het wel ergens voor kunnen gebruiken maar heb het niet per se nodig.

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

ASM

Mag voor zacht prijsje, denk aan 5 euro. Opsturen kan hoor, maar weegt dat op tegen de kosten ? moet op rolletje en dan dus 6.75 verzendkosten, alleen al voor het gewicht.

CZ79

Tja, ik je kunt het ook in tweeën snijden en via brievenbuspost doen. Dordrecht heen en weer rijden kost me meer, ben ook niet vaak in de buurt
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

ASM

Dat kan uiteraard ook ! Weet natuurlijk niet wat voor afmetingen men wil hebben. Max brievenbus afmeting is ?

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

CZ79

Zou je de plakken die je hebt in die afmetingen willen/kunnen maken en verzenden per brievenbuspost, dan hoor ik graag wat ik je schuldig ben
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

ASM

Op de PostNL site zie ik dit:

Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
250 gr - 2 kg   6 x Nederland 1   € 3,84

1 * 600x600 plak weegt om en nabij de 800 gr. Gezien de max afmetingen moet ik hem dan in 6 x 300x200 snijden, en dan gaat er maar 1 plak in een enveloppe. Wil je er dus twee dan kun je beter 6.75 betalen, dan kan ik eventueel alle 4 opsturen in onversneden vorm.....

snicky

Je kan het beter als pakket versturen. Brievenbus post gaat echt niet werken..

zoiets zou je moeten gebruiken😉
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

ASM

Yup kan ook, zelfs als ik die koker niet heb fabriceer ik er eentje van een kartonnen doos...