The Wolf of Wallstreet

Started by Etiennevh, January 8, 2014, 13:00:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Etiennevh

Ik heb flink gelachen bij de trailer. Eindelijk eens een film waar ik bij de trailer al zoiets heb van, daarvoor zou ik wel naar de bios gaan :)

Iemand hem al gezien?

http://www.imdb.com/title/tt0993846/

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

maxtrash

Zeker.  Duurt erg lang,  daar maakte ik me even zorgen om. Maar heb me niet verveeld,  alhoewel er best wat meer gesneden had mogen worden.
Verhaal is eenvoudig maar sommige scènes en acteerwerk subliem.
Misschien kun je nog het beste met vrienden gaan trouwens

WickedGame

Gisteren in de bios gezien samen met mijn vriendin.

Het verhaal is interessant maar erg absurd, zo absurd dat je je haast af gaat vragen: Really? Is dit serieus gebeurd?

Anderzijds het verhaal blijft wel boeien, veel gelachen en ook vol verbazing gekeken. Mijn vriendin vond hem ook goed. Wel hadden ze het iets korter mogen houden.

Het acteerwerk van de film is top! Leo zet een erg goede Jordan Belfort neer!

MVG

Vrijdag ook gezien. Inderdaad absurd! Ik dacht ook ja hoor echt? Subliem acteerspel! Leo is echt een groot acteur.

Lang geleden dat ik zo heb moeten lachen tijdens een film!

TopGun2010

Vond hem ook echt fantastisch! Vooral die scene dat die ene kerel een bloedmooie meid op een feestje ziet en de broek tot zijn enkels laat zakken.... Lang niet zo gelachen in de bios!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

MVG

Quote from: TopGun2010 on February  3, 2014, 11:21:20
Vond hem ook echt fantastisch! Vooral die scene dat die ene kerel een bloedmooie meid op een feestje ziet en de broek tot zijn enkels laat zakken.... Lang niet zo gelachen in de bios!

:clapping: ja dat is een hele mooie ja! In het vliegtuig onderweg ook zo een scène

maxtrash

#6
de scenes blijven je wel bij,  dat is een ding wat zeker is. Overigens is er meer waar dan je zou denken:
http://www.historyvshollywood.com/reelfaces/the-wolf-of-wall-street.php
(spolier alert)alleen kijken als je de film gezien hebt zou ik zeggen (spolier alert)

FWK

De film gezien, goede acteer prestatie van di Caprio, gebaseerd op een waar gebeurt geheel dat kan alleen maar in de VS.
Wel een leuke film maar de media hype maakt hem beter dan dat ik hem beleefd heb :baaa:
Arcam SR 250- Arcam PA240 eindversterker - Arcam DV137 - Dynaudio Contour 1.4s le- REL t5i subwoofer - Linn Akurate ds - Ocos - Audioquest en Grimm bekabeling-QNAP NAS

Gaeje

Ik vond het ook nog wel een good old fashioned entertainment; Gewoon boeiend verhaal, goed gespeeld, mooi in beeld gebracht in 2D!!

100x de film die een hugo was

patrickbmwz1

Geniale film, gisteren geweest erg gelachen en een zeer goede prestatie van di caprio.
Mijn vrouw vond hem wel langdradig, maar voor mij vloog ie voorbij!
Epson TW-9300W/Xtrem Screen Daylight/Pioneer SC-LX89/Pioneer KRP-500M/Pioneer BDP-LX55/4x Monitor Audio GS-60/M.A. GS-LCR / M.A. GS-10/SVS-PB12plus2/Velodyne SMS-1/QED interlinks/QED silver-anniversery cables/
Belkin PureAV PF40/Furutech Powercables

Bas87


Pinda13

Ik heb deze in de bios gezien, langdradig? Absoluut niet! Was erg vermakelijk en goed stukje acteer werk voor di caprio. Misschien dat hij nu eindelijk een oscar wint?
" no loss of fine detail "

henrykb

Kan me alleen maar aansluiten bij saai en langdradig.
Na een uur afgezet, en anchorman 1 gaan kijken, en die beviel een heeeeel stuk beter.

clicquot

Sloten booz, snow én hete chicks in deze biografische prent. In 180 minuten lijkt Jordan's leven wel pure, decadente fun. Poen scheppen en onmiddelijk laten rollen. The Sky is the limit. Geen film voor preutse kijkers. Ik ben fan van DiCaprio; Ik geloof wat ik hier zie, ik geloof wat hij zegt en doet. Uit het leven gegrepen, i'm sure  ;D
Drie uren zijn voorbijgevlogen, het aantal spreekwoordelijke "fucks" waar zoveel om te doen is mij zelf niet opgevallen.

Ontdekking van het jaar: de Australische Margot Robbie.  :o

alexander2

Quote from: clicquot on March 17, 2014, 17:28:37
Sloten booz, snow én hete chicks in deze biografische prent. In 180 minuten lijkt Jordan's leven wel pure, decadente fun. Poen scheppen en onmiddelijk laten rollen. The Sky is the limit. Geen film voor preutse kijkers. Ik ben fan van DiCaprio; Ik geloof wat ik hier zie, ik geloof wat hij zegt en doet. Uit het leven gegrepen, i'm sure  ;D
Drie uren zijn voorbijgevlogen, het aantal spreekwoordelijke "fucks" waar zoveel om te doen is mij zelf niet opgevallen.

Ontdekking van het jaar: de Australische Margot Robbie.  :o

Margot Robbie ah de bimbo ze heeft wel wat weg van Kimberley Nip tuck maar dat heb ik met alles wat blond is.



De film zelf was 1 grote video clip met als thema chaos heel veel chaos. :clapping: :slapping:
Leo speelde echt uitmuntend.

Hanky Panky

I had to declare the office a fuck-free zone from 8 A.M. to 7 P.M.  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Quote from: Hanky Panky on March 17, 2014, 18:53:58
I had to declare the office a fuck-free zone from 8 A.M. to 7 P.M.  :D

^^

Geert

Persoonlijk vond ik het een nogal saaie en langdradige film. Dat die onzin dan ook nog eens zo lang moet duren, daar begrijp ik werkelijk helemaal niets van. Tevens is het me een raadsel waar die hoge waardering vandaan komt. Blijkbaar gaan sommige al uit hun dak door de aanwezigheid van Leonardo in combinatie met een paar blote tieten.

Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

alexander2

Quote from: Geert on April 21, 2014, 19:20:39
Persoonlijk vond ik het een nogal saaie en langdradige film. Dat die onzin dan ook nog eens zo lang moet duren, daar begrijp ik werkelijk helemaal niets van. Tevens is het me een raadsel waar die hoge waardering vandaan komt. Blijkbaar gaan sommige al uit hun dak door de aanwezigheid van Leonardo in combinatie met een paar blote tieten.

Blote tieten is voor mij heel belangrijk Geert een film zonder is bij mij kansloos.

Xstream

Tieten is prima. Maar de film kon me verder ook maar weinig boeien.
Kwam op mij allemaal net wat te geforceerd over om erin te kunnen komen. Voorspelbaar vooral. Dialogen miste ook wel wat creativiteit imo.

Hoewel ik Di Caprio altijd goed kon hebben begin ik me toch een beetje te ergeren. Speelt de laatste jaren toch vooral veel hetzelfde, beetje automatische piloot gevoel.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on April 22, 2014, 17:05:25
Tieten is prima. Maar de film kon me verder ook maar weinig boeien.
Kwam op mij allemaal net wat te geforceerd over om erin te kunnen komen. Voorspelbaar vooral. Dialogen miste ook wel wat creativiteit imo.

Hoewel ik Di Caprio altijd goed kon hebben begin ik me toch een beetje te ergeren. Speelt de laatste jaren toch vooral veel hetzelfde, beetje automatische piloot gevoel.

Ben ik wel met je eens hij moet weer naar het niveau van The Departed of The Aviator.

Geert

@alexander
Of het niveau van catch me if you can. Tot dusver nog altijd zijn beste film. Met stip!
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

alexander2

Quote from: Geert on April 22, 2014, 17:42:53
@alexander
Of het niveau van catch me if you can. Tot dusver nog altijd zijn beste film. Met stip!

Eens is een geweldige film en Leo speelt echt de rol van zijn leven.

zoldar

dit weekend gezien. een van zijn beste rollen wat mij betreft. hij is echt een beest in deze film. zijn motoriek bijna chaplin achtig op sommige moementen. kijk dat het materiaal niet je smaak is, prima. maar Leo is echt zo'n over the top bnk mannetje.

fear and loathing in las vegas meets wall street. als die eerste film in je straatje ligt, kijken. als je dat allemaal te absurdistisch vind lekker laten staan.

Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

Xstream

Ik vond Leo nog 't meest indrukwekkend in Revolutionary Road.

In The Wolf vond ik Matthew McConaughey (hoewel kort) nog 't sterkst, gevolgd door Jonah Hill. Leo vond ik niet slecht, maar hij heeft al zoveel rollen gedaan die hier al zo op lijken.
Al vond ik de lambo scene wel sterk overigens, maar dat was 't ook wel.

Zowel Fear and loathing als Wallstreet vond ik betere films. Hoewel ik wel snap wat ze met deze film wilde doen, en zo kwam 't ook wel over, pakte 't me gewoon niet. Teveel "fucks" om zogenaamd "absurd" en over de top te zijn, maar daardoor viel 't juist verkeerd bij me. Allemaal wat doorzichtig en simpel.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub