Subwoofer erbij?

Started by Cantodea, December 31, 2013, 10:20:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cantodea

Als ik ze dan echt stereo wil aansluiten, hoe doe ik het dan op een correcte manier? Ik heb pre-out op de cambridge en ik heb ook 2 paar high level (neutrik) liggen. De versterker heeft 4 luidspreker aansluitingen.
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

yorkie13

Ik zou de xxls400 op Pre Out (stereo) plaatsen, en de MJ Pro 50 met de High level kabel.

Deze kabel is meestal 5 meter, zo kan je de MJ op diverse plekken plaatsen, en de xxls400 gewoon op de huidige plek laten staan.

Wel e.a. meten met REW wat je doet met het laag .


chansig

Quote from: ArjanR1 on December 31, 2013, 10:59:58
Helemaal mee eens.
Fijn om dat ook eens te kunnen zeggen :D

Ik denk dat je het wel vaker met mee eens bent...alleen de vorm niet altijd op prijs stelt. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Cantodea

Gisteren getest, maar het werd een tegenvaller. De MJAcoustics Pro 50 is echt geen partij voor de veel grotere BK XLLS 400. De MJ stond te dreunen dat het een lieve lust was.
Zal dus nog wat geduld oefenen en proberen om een tweedehandse BK XLLS 400 op de kop te tikken (liefst zwart pianolak), bij deze als er iemand ene op overschot heeft...

Wordt vervolgd!
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon