2 ?

Started by mikekiwi, December 30, 2013, 22:16:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikekiwi

Ja, het is verder niet allemaal heel belangrijk, maar het viel me op dat als ik via de optie "profiel" mijn eigen bijdragen bekijk, ik linksboven een "2"  zie staan. En daar zit een link achter naar de 'terms and conditions' van een (voor mij)  vage knutselwinkel in den vreemde. Zie bijgevoegd screenprintsel.

Ik kan prima met die '2' leven, misschien staat die er al jaren, maar wellicht is dit iets wat op andere pagina's ook staat en wellicht niet vrijwillig is neergezet (en dus wijst op meer malheur dan wel openstaande deuren). Ik dacht ik meld het even.

Verder nu over tot de orde van de dag, gegroet!  :yawnee: :coffee: ;)

Erik

Bij mij zie je reclames bij jou niet heb jij soms een add blocker aan staan? Ik zie namelijk ook die 2 niet die op jouw plaatje wel staat.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

martin778

De 2 staat er degelijk wel ook zonder Adblock, ga maar eerst naar jouw profiel ;D

CineSmurf

Staat bij mij bovenaan bij dit topic.  :clapping: :clapping:
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

mikekiwi

Quote from: Erik on December 30, 2013, 22:24:40
Bij mij zie je reclames bij jou niet heb jij soms een add blocker aan staan? Ik zie namelijk ook die 2 niet die op jouw plaatje wel staat.
heb idd adblocker aanstaan, zou die zo'n link er dan inplaatsen?

Erik

Quote from: martin778 on December 30, 2013, 22:26:02
De 2 staat er degelijk wel ook zonder Adblock, ga maar eerst naar jouw profiel ;D
Heb ik gedaan maar geen 2 te zien.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill


SpeedyAndré

#7
Hier geen 2 te bekennen, zowel met Chrome als IE ...
Zou iemand een profielvirus bedacht hebben?  :devil:
[edit]Ik zie ook geen 2 op het plaatje van Mikekiwi :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

alexander2

Bizar dit het staat achter mijn naam?
Hoe kan dit?


mikekiwi

Quote from: SpeedyAndré on December 30, 2013, 23:29:35
Hier geen 2 te bekennen, zowel met Chrome als IE ...
Zou iemand een profielvirus bedacht hebben?  :devil:
[edit]Ik zie ook geen 2 op het plaatje van Mikekiwi :)

André  8)
Nee, nu is het een 3 geworden!  O0

heb even zitten spelen met Adblock aan/uit en gezien dat dat geen verschil uitmaakt. Zie plaatje hieronder met gehighlighte "2" linksboven..

VlisChris

Huh.

Die 2 zie iken op je eerste plaatje niet en niet in mijn eigen scherm.
Geen addblock op mijn telefoon.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mikekiwi

Quote from: alexander2 on December 30, 2013, 23:31:50
Bizar dit het staat achter mijn naam?
Hoe kan dit?
Heb het even aangepast:


mikekiwi

Quote from: Christiaan S on December 31, 2013, 09:55:10
Huh.

Die 2 zie iken op je eerste plaatje niet en niet in mijn eigen scherm.
Geen addblock op mijn telefoon.
Als je het op het eerste plaatje niet ziet dan heeft dat met je scherminstellingen te maken ( te donker), ik zie het er duidelijk wel staan...

VlisChris

Mijn scherm staat op zijn helderste.
Dus dat lijkt me lastig.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mikekiwi

misschien een andere monitorkabel met betere stekkers? Heb je je monitor wel op een aparte stroomgroep staan? Misschien er wat kurk met olijfolie in plakken?  :threadclosed: :D

WickedGame

Heb het op mijn werk ook, met IE als browser:

In de linkerbovenhoek naast de banners verschijnt dan: &#x0032

welke refereert naar: http://www.brandine.com/selfseeking.php?r=64

Heb het ook niet altijd, gebeurt soms wel, en soms weer niet.

Als ik de source even bekijk zie ik dit:


<!-- Bad Behavior 2.2.14 run time: 0.000 ms -->

&#x0032<script type="text/javascript">
<!--
function bb2_addLoadEvent(func) {
   var oldonload = window.onload;
   if (typeof window.onload != 'function') {
      window.onload = func;
   } else {
      window.onload = function() {
         oldonload();
         func();
      }
   }
}

SpeedyAndré

Op een andere pc met Xp zie ik het wel met Chrome, maar slechts af en toe in het eigen bijdragen menu.
Met de muis erop zie je idd dat er een banner achter zit die verwijst naar een weird terms page  :)
Die page hoort bij een shop die sinds 2003 bestaat.
Wat idioot dat de 'banner' alleen op die plek verschijnt ...

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

alexander2


H B

Quote from: SpeedyAndré on December 31, 2013, 11:18:09
Op een andere pc met Xp zie ik het wel met Chrome, maar slechts af en toe in het eigen bijdragen menu.
Met de muis erop zie je idd dat er een banner achter zit die verwijst naar een weird terms page  :)
Die page hoort bij een shop die sinds 2003 bestaat.
Wat idioot dat de 'banner' alleen op die plek verschijnt ...

André  8)

En van de link die je plaatst geeft Kaspersky aan als niet veilig en blokkeert hem.