2 vragen/opmerkingen omtrent forum

Started by Duffel, November 20, 2013, 11:19:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Duffel

Geen idee waar ik dit moest neerzetten. Bij mij lijken de forumcategorïen steeds door elkaar te staan. Tweede vraag/opmerking, ik zag bij de advertenties een of andere chinese webshop staan. Vroeg me af of dat wel klopt. Kan me niet voorstellen wat dat daar doet. Het heeft immers niet veel met ht te maken. Eigenlijk schandalig.

VlisChris

De chinese webshop heb ik zelf nog niet gezien, het compleet overhoop liggen van het forum was mij ook opgevallen.
Ik had er in het langzaam draadje een opmerking over gemaakt. Ik zal eens kijken of Jeroen daar al gereageerd heeft :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

chansig

adblocker en Ghosty....werken prima tegen vage ads.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Duffel

Had er even bij kunnen vermelden dat het om een ad van banggood.com gaat. Ik zie nu dat het toch een linkje naar ht heeft, mediaspelers. Maar dan nog wekt de site niet veel vertrouwen. Alleen een filiaal in China, bar slecht taalgebruik op de site. Ik meldde het omdat ik me niet voor kan stellen dat het er hoort te staan. Kan me niet voorstellen dat het forum de centen zo hard nodig heeft :P

Nahpets

2 weken geleden bleek, tot mijn grote verrassing, dat het idd om een sponsor gaat.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Duffel

Quote from: Nahpets on November 20, 2013, 13:24:55
2 weken geleden bleek, tot mijn grote verrassing, dat het idd om een sponsor gaat.

Dat zou ik wel heel kwalijk vinden. Kan het me ook niet voorstellen.

AbZ

Quote from: Duffel on November 20, 2013, 13:34:27
Dat zou ik wel heel kwalijk vinden. Kan het me ook niet voorstellen.
Je hoeft er toch niet op te klikken?
Welke ads en sponsors je goed vindt moet je zelf bepalen.

Duffel

#7
Quote from: AbZ on November 20, 2013, 13:39:41
Je hoeft er toch niet op te klikken?
Welke ads en sponsors je goed vindt moet je zelf bepalen.

Dit zijn van die zaken die apparatuur verkopen die niet of nauwelijks werkt, en als het al werkt mag je blij zijn dat het een maand blijft werken.  En nee ik hoef er ook niet op te klikken, maar zo'n onbetrouwbaar uitziende website vind ik hier niet op zijn plaats en doet afbreuk aan de kwaliteit van het htforum. Maar dat is mijn bescheiden mening.

edit; Het zag er in ieder geval uit alsof het er niet thuis hoorde, vandaar de melding.

AbZ

#8
Quote from: Duffel on November 20, 2013, 13:46:36
Dit zijn van die zaken die apparatuur verkopen die niet of nauwelijks werkt, en als het al werkt mag je blij zijn dat het een maand blijft werken.  En nee ik hoef er ook niet op te klikken, maar zo'n onbetrouwbaar uitziende website vind ik hier niet op zijn plaats en doet afbreuk aan de kwaliteit van het htforum. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Hoezo vooroordelen?   ;D
Voorlopig betalen de mensen die hier hun spullen aanbieden het meest voor het forum.  Wij niet.

Duffel

Quote from: AbZ on November 20, 2013, 13:56:56
Hoezo vooroordelen?   ;D

Zou jij daar wat bestellen dan? De eerste lap tekst die je ziet geeft al niet bijster veel vertrouwen.

AbZ

Quote from: Duffel on November 20, 2013, 13:58:25
Zou jij daar wat bestellen dan? De eerste lap tekst die je ziet geeft al niet bijster veel vertrouwen.
Weet ik niet, ben niet naar iets op zoek en heb het niet bekeken.  Meeste winkels hebben baat bij tevreden klanten.  China is goed in budget electronica.  Kijk maar eens goed in je eigen huis rond...

Duffel

Quote from: AbZ on November 20, 2013, 14:01:14
Weet ik niet, ben niet naar iets op zoek en heb het niet bekeken.  Meeste winkels hebben baat bij tevreden klanten.  China is goed in budget electronica.  Kijk maar eens goed in je eigen huis rond...

Ja, dat is natuurlijk heel wat anders. Zo'n beetje alles komt uit China. Maar er zit verschil tussen de grote internationale bedrijven en de lokale bedrijven. De spullen die je bij deze webshop koopt zijn durf ik te zeggen niet gekeurd zoals de artikelen die we hier in de winkel kopen. China is toch ook het land van kinderspeelgoed met loodhoudende verf en vergiftigde babymelk en weet ik hoeveel andere problemen.

Nahpets

#12
Quote from: Duffel on November 20, 2013, 13:34:27
Dat zou ik wel heel kwalijk vinden. Kan het me ook niet voorstellen.

Staat bij de lid info ein in de sponsorbalk.


I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

AbZ

Quote from: Duffel on November 20, 2013, 14:07:26
Ja, dat is natuurlijk heel wat anders. Zo'n beetje alles komt uit China. Maar er zit verschil tussen de grote internationale bedrijven en de lokale bedrijven. De spullen die je bij deze webshop koopt zijn durf ik te zeggen niet gekeurd zoals de artikelen die we hier in de winkel kopen. China is toch ook het land van kinderspeelgoed met loodhoudende verf en vergiftigde babymelk en weet ik hoeveel andere problemen.
Ja echt levensgevaarlijk zo'n mediaspeler.
Je moet ze vooral niet inslikken!  :notify:

Eddye

Is het forum misschien gewoon ordinair gehackt?

Vanavond maar even mijn password aanpassen (sowieso een goed idee om dit regelmatig te doen)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

brtram

@Duffel,
Heb je ervaring met deze leverancier, of is het omdat het een Chinees bedrijf is de trigger?

Ik heb wel goede ervaring met over de grens kijken, en in het verleden o.a. apparatuur rechtstreek in China of USA gekocht.  Ik zie het probleem van een Chinese sponsor niet.

Kijk b.v. eens bij Audio-gd.com een website die geen prijs zal winnen, maar wel hele mooie DAC's.

AbZ

AudioGD is idd een uitstekend voorbeeld!

brtram

Quote from: Duffel on November 20, 2013, 14:07:26
China is toch ook het land van kinderspeelgoed met loodhoudende verf en vergiftigde babymelk en weet ik hoeveel andere problemen.

Lekker kortzichtig, zullen we voedselschandalen met NL leveranciers van de afgelopen tijd oprakelen?

AbZ

What's next?  Tukkers en Brabo's eruit?  >:D
We hebben trouwens ook een keer een hoogst eigenaardige Belg gehad  :alien:
en je wil niet weten wat er in de Randstad allemaal rondloopt  :crazy:

chansig

Quote from: Duffel on November 20, 2013, 13:58:25
De eerste lap tekst die je ziet geeft al niet bijster veel vertrouwen.

Er zijn forumleden bij wie ik dit ook heb... :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Nahpets

Quote from: AbZ on November 20, 2013, 14:17:20
We hebben trouwens ook een [paar] keer [dezelfde] een hoogst eigenaardige Belg gehad  :alien:

Op dit soort momenten mis je toch zo'n kots-smiley.......

Tevens tekst aangepast.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

alexander2

Quote from: AbZ on November 20, 2013, 14:17:20
What's next?  Tukkers en Brabo's eruit?  >:D
We hebben trouwens ook een keer een hoogst eigenaardige Belg gehad  :alien:
en je wil niet weten wat er in de Randstad allemaal rondloopt  :crazy:

Tukkers en Brabo's om mee te beginnen is geen slecht idee.
We kunnen daarna bij de A beginnen, het schijnt dat daar de meeste klachten over zijn.

AbZ

Quote from: alexander2 on November 20, 2013, 14:28:29
Tukkers en Brabo's om mee te beginnen is geen slecht idee.
We kunnen daarna bij de A beginnen, het schijnt dat daar de meeste klachten over zijn.
;D  Valt toch reuze mee sinds er recent een A verdwenen is?

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Nahpets

3 polls. 1 voor het forumlid dat zou moeten opzouten, 1 voor een forum sponsor en 1 voor een mod.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.