Sanyo PLX-XW 200

Started by Fred_LimburgBE, November 14, 2013, 12:12:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fred_LimburgBE

Hoi,

Ik heb de mogelijkheid om voor een 80 euro deze beamer te kopen. ( http://www.aboutprojectors.com/Sanyo-PLC-XW200-projector.html )
Zelf heb ik niet heel veel kennis van dit soort zaken. Vandaar mijn vraag aan jullie; is deze beamer zijn 80 euro waard?

Op internet vind ik niet heel veel terug. Het is moeilijk om hier een degelijke review van terug te vinden.
Wel heb ik wat rekening gehouden met de Ansi-lumens die met 2200 toch wel vrij goed zitten.

Waarvoor ik de beamer wil gebruiken: Voornamelijk om films te kijken en met de jeugdbeweging nu en dan een spel te spelen. Dit zal steeds in een vrij donkere kamer gebeuren, waar ik plaats genoeg heb om hem ver/dichtbij te plaatsen van de projectie muur.

Hopelijk kan iemand me wat tips geven!
Bedankt alvast

squeek

Quote from: Fred_LimburgBE on November 14, 2013, 12:12:48
Hoi,

Ik heb de mogelijkheid om voor een 80 euro deze beamer te kopen. ( http://www.aboutprojectors.com/Sanyo-PLC-XW200-projector.html )
Zelf heb ik niet heel veel kennis van dit soort zaken. Vandaar mijn vraag aan jullie; is deze beamer zijn 80 euro waard?

Op internet vind ik niet heel veel terug. Het is moeilijk om hier een degelijke review van terug te vinden.
Wel heb ik wat rekening gehouden met de Ansi-lumens die met 2200 toch wel vrij goed zitten.

Waarvoor ik de beamer wil gebruiken: Voornamelijk om films te kijken en met de jeugdbeweging nu en dan een spel te spelen. Dit zal steeds in een vrij donkere kamer gebeuren, waar ik plaats genoeg heb om hem ver/dichtbij te plaatsen van de projectie muur.

Hopelijk kan iemand me wat tips geven!
Bedankt alvast

Tja.  Databeamer all the way. Voor 80 euro kan je ni veel mis doen he. Maar om echt film te kijken of te gamen denk ik dat het niet erg 'pretty' gaat zijn. Resolutie en contrast van deze is niet geschikt voor film of gaming.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |