Films downloaden

Started by RandyAmsterdam, November 14, 2013, 10:25:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sion

Quote from: dennism on January 19, 2014, 12:40:11
Niewsgroepen lijkt me lastiger dan torrents.

Nieuwsgroepen hebben wel vaak tablet versies van series en films, gewoon ff zoeken op iPad of m4v. Ik zou het downloaden zelf wel op de PC of NAS laten en dan overzetten. Via iPad zet je 'm dan over via iTunes. Je kan ook bestanden converteren naar het juiste formaat met Mac X DVD of Handshake, neem daar wel ruim de tijd voor. Voor Android weet ik het niet.
Sony VPL-VW260ES *CM* | Marantz sr8012 *CM*| Oppo UHD-203 | JL Audio E110 | KEF Q-Series 750 LR - 650 C - 350 S -  | Bluesound Node 2 *CM*
Showcase

dennism

Quote from: sion on January 22, 2014, 11:57:58
Nieuwsgroepen hebben wel vaak tablet versies van series en films, gewoon ff zoeken op iPad of m4v. Ik zou het downloaden zelf wel op de PC of NAS laten en dan overzetten. Via iPad zet je 'm dan over via iTunes. Je kan ook bestanden converteren naar het juiste formaat met Mac X DVD of Handshake, neem daar wel ruim de tijd voor. Voor Android weet ik het niet.

Dat bedoelde ik niet :)

Ik bedoelde het downloaden uit nieuwgroepen op een tablet, dat lijkt me lastiger vanwege de meer intensieve operaties dan bij het downloaden van Torrents (Par/Unrar) wat nogal zwaar kan zijn qua I/O en CPU :)

alexander2

#402
Het kan met een omweg.
Je download en pakt het uit op een een server.
Vervolgens met een Android Ftp client denk aan AndFTP daarmee hark je het binnen maar ik vind dat veel te omslachtig.

Je hebt grote Chinese trackers die speciaal voor tablets torrentfiles hebben die kan je gewoon downloaden op je tablet bijv. µTorrent® - Torrent App.
Voorbeeld:

The.Hunger.Games.Catching.Fire.2013.BluRay.iPad.720p.AAC.x264-XXXPAD.mp4
specs:
ViDEO BiTRATE...: x264 @ 2222 Kbps
FRAME RATE......: 23.976 fps
AUDiO ..........: English AAC 2.0CH @ 128Kbps
RUNTiME.........: 02:26:14 (h:m:s)
ASPECT RATiO....: 1.778 : 1
RESOLUTiON......: 1280 X 720
SUBTiTLES.......: N/A
FilE SiZE.......: 2.40GiB

Dan is dit het resultaat







Of je zet de film van je PC naar je tablet dmv Android File Transfer tool.

Par/Unrar op een tablet is vrijwel onmogelijk dat vreet teveel.
NAS kan al problemen geven.