Photoshop en Lightroom workshop

Started by J.A.F._Doorhof, November 13, 2013, 19:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

26 november van 19:00-22:00  is er weer de seminar/workshop "Photoshop en lightroom voor Fashion en reisfotografie"

Een intense workshop met vele tips voor het versnellen van de workflow, werken met kleur, achtergronden vlak maken, selectief verwijderen, schilderen met licht, creƫren van een unieke look met en zonder filters, bodyshaping, selectieve kleur aanpassingen, social media en veel veel meer.....

Kosten 50,00

Schrijf in via info@frankdoorhof.com en check www.fotografie-workshops.nl voor andere interessante workshops en data.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rha007

Ben zelf geen photoshopper, maar mijn vrouw komt wel jullie kant op  ;)
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

J.A.F._Doorhof

Top, zag hem al verschijnen. (De mail)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Dat is niet duur en het lijkt me ook zeker leuk en de moeite om te volgen maar om is een heel gedoe om vanuit mijn werk s avonds met OV uit Zwolle daar te geraken en ik moet ook nog terug naar Amsterdam. Ik zal nog kijken het is kort dag. Ben al helemaal niet bekend in die regio. Een auto met tomtom zou wel handig zijn in dit soort gevallen. 
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Bus stopt voor de studio.
Maar treinen hebben we niet :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

#5
Ja zie het. Jammer keek net nog even maar als ik de bus van 22:11 niet haal kom ik zelfs niet eens meer thuis die avond  :o
Dat wordt me allemaal even te eng.

Kun je niet in Utrecht of zo een cursus geven, ergens in een stad met normaal OV  :D
Moet deze aanbieding dus helaas aan mn neus voorbij laten gaan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Als je genoeg mensen regelt kom ik overal, van Dubai tot LA :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"