Mijn nieuwe boek.

Started by J.A.F._Doorhof, November 7, 2013, 12:16:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Gisteren het goede nieuws gehad dat mijn nieuwe boek nu leverbaar is.
http://www.amazon.com/Mastering-Model-Shoot-Everything-Photographer/dp/0321968166/ref=zg_bs_3825141_10

En nog mooier in een paar uur tijd zijn we nummer 10 op de bestsellers lijst van amazon, wow ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Gefeliciteerd!, ik wist helemaal niet dat jij een celebrity was  :)
Quoteworld-famous photographer and fashion lighting instructor Frank Doorhof
.

J.A.F._Doorhof

En nummer 9 op dit moment ;)

Ach wat is een celebrity, ik ben gewoon frank ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Perfectionist

Iets om trots op te zijn! Proficiat !
Een beter forum begint bij jezelf.

Syphon

Super vet! Succes met de verkoop

neptune

#5
Quote from: J.A.F._Doorhof on November  7, 2013, 13:08:08
En nummer 9 op dit moment ;)

Ach wat is een celebrity, ik ben gewoon frank ;)
Nummer 9 in wat? Sales van je boek?
Verder uiteraard superleuk dit, feli!
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Best sellers list op amazon.
Dat is een zeer belangrijke lijst, beetje de top 40 voor de boekechrijvers maar dan wereldwijd. Onder de 100 is op zich al goed, we staan nu ruim een week voor de release op 9 dat had ik niet durven te dromen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AbZ


neptune

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  7, 2013, 14:02:22
Best sellers list op amazon.
Dat is een zeer belangrijke lijst, beetje de top 40 voor de boekechrijvers maar dan wereldwijd. Onder de 100 is op zich al goed, we staan nu ruim een week voor de release op 9 dat had ik niet durven te dromen
Wauw, dat klinkt goed!
zet hier iets neer

alexander2

Gefeliciteerd Frank ik snap niet waar jij de tijd vandaan haalt. ;)

pameijer

Leuk zeg! Wel erg opvallend dat de Kindle-versie duurder is dan de paperback, kan ik niet helemaal plaatsen.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

J.A.F._Doorhof

Misschien voorinschrijvingen ?
Ik ga niet over de prijzen dat doet peachpit
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

alexander2

Bol.com kan je hem ook bestellen.
Hoe werkt zoiets Frank?
Zelf een uitgever moeten zoeken?
Krijg je een percentage van de verkoop, royalties of ?
Wat kost zo een project?
Moet jezelf een x bedrag inbrengen?

Nahpets

#13
Netjes.

Quote from: pameijer on November  7, 2013, 16:31:47
Wel erg opvallend dat de Kindle-versie duurder is dan de paperback, kan ik niet helemaal plaatsen.

Huh? Hier niet. 28.79 USD voor Kindle, 29.58 USD voor paperback.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

J.A.F._Doorhof

Verschilt per schrijver.
Ik ben in dit geval door Scott (Kelby) gevraagd om het boek te schrijven, samen met hem heb ik alles doorgenomen toen het af was, zijn team heeft de layout en design gedaan en in feite was de titel al aangenomen door de uitgever voor het boek er was.

Maar dat is redelijk uniek, meestal schrijf je een boek en ga je de markt op om het te verkopen.
Qua investeringen is het vooral heel veel tijd, en ik bedoel echt heel veel tijd. Maar het eindresultaat is echt waanzinnig geworden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

alexander2

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  7, 2013, 17:27:54
Verschilt per schrijver.
Ik ben in dit geval door Scott (Kelby) gevraagd om het boek te schrijven, samen met hem heb ik alles doorgenomen toen het af was, zijn team heeft de layout en design gedaan en in feite was de titel al aangenomen door de uitgever voor het boek er was.

Maar dat is redelijk uniek, meestal schrijf je een boek en ga je de markt op om het te verkopen.
Qua investeringen is het vooral heel veel tijd, en ik bedoel echt heel veel tijd. Maar het eindresultaat is echt waanzinnig geworden.

Het is niet je eerste boek, wat is de oplage?
Hoeveel boeken heb je al in totaal verkocht?

J.A.F._Doorhof

Ik heb ook een nederlands boek inderdaad begin dit jaar is die uitgekomen over de kleine flitser.
Verkopen etc krijgen we pas een overzicht van na een bepaalde periode, een boek heb je verder weinig invloed op als het eenmaal uit is, het loopt en je krijgt royalties dat is het.
Het nieuwe boek word wereldwijd uitgegeven dus die oplage zal behoorlijk zijn. Hoeveel weet ik niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

alexander2

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  7, 2013, 17:42:59
Ik heb ook een nederlands boek inderdaad begin dit jaar is die uitgekomen over de kleine flitser.
Verkopen etc krijgen we pas een overzicht van na een bepaalde periode, een boek heb je verder weinig invloed op als het eenmaal uit is, het loopt en je krijgt royalties dat is het.
Het nieuwe boek word wereldwijd uitgegeven dus die oplage zal behoorlijk zijn. Hoeveel weet ik niet.

Vrijwel hetzelfde systeem als cd.s. dus.
Het wordt tijd voor een goed tv programma over fotografie, het wordt door veel mensen gebezigd dus?



J.A.F._Doorhof

Erg veel mensen.
Ik heb nu 9 instructievideo's en 2 boeken op de markt en de vraag is enorm. Jammer genoeg is het aanbod vaak maar zo/zo je leest erg veel onzin. Voornamelijk omdat mensen denken even snel te kunnen cashen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

peterrr

 Petje af voor wat je ( jullie) met fotografie al bereikt hebben hoor, ongelofelijk.
Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pameijer

Quote from: Nahpets on November  7, 2013, 17:23:24
Netjes.

Huh? Hier niet. 28.79 USD voor Kindle, 29.58 USD voor paperback.

Da's raar. Ik heb hier, en vanmiddag op mijn werk, $37,26 voor de Kindle en $29,58 voor de paperback.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

jslaman

Quote from: pameijer on November  7, 2013, 19:37:04
Da's raar. Ik heb hier, en vanmiddag op mijn werk, $37,26 voor de Kindle en $29,58 voor de paperback.

Hier dezelfde prijzen.

daanvanduif

Gefeliciteerd, wel gaaf hoor om het niveau te hebben dat je een boek kan schrijven wat wereldwijd verkocht wordt.
Corazón

J.A.F._Doorhof

Voel me ook enorm vereerd.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"