standaardlengte microfoonkabel

Started by vippo, November 4, 2013, 20:43:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vippo

Even een vraagje in het kader van "bezint eer ge begint". Hoe lang is de microfoonkabel die meegeleverd wordt ?  Ik lees in de manual dat het apparaat ontworpen is voor een kabel van drie meter ! Daar kan ik niet mee werken en ik denk de meeste mensen niet.

Vippo
processor : Primare SP32 Eindversterker: Primare A32 dvd speler : Primare dvd26
cd speler: Primare cd31 speaker : Harbeth 40.1

R0N

Quote from: vippo on November  4, 2013, 20:43:19
Even een vraagje in het kader van "bezint eer ge begint". Hoe lang is de microfoonkabel die meegeleverd wordt ?  Ik lees in de manual dat het apparaat ontworpen is voor een kabel van drie meter ! Daar kan ik niet mee werken en ik denk de meeste mensen niet.

Vippo

Hoi,
Ik weet niet welke manual je hebt gelezen, maar de standaard lengte is vijf (5) meter.
Desgewenst kun je ook een microfoon met tien (10) meter kabel bestellen.
Info zie hier: http://www.anti-mode.info/producten/anti-mode-20-dual-core.html

ron.
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

vippo

Intended Use
This product has been designed for normal indoor use and to be connected to other
equipment with cables not exceeding 3m (10 feet) in length. If you use cables of
extended length, check that their quality is sufficient and observe electrostatic
discharge precautions when connecting or disconnecting them.

Uit de engelstalige versie. Maar het zal wel goed zijn met 5 meter
processor : Primare SP32 Eindversterker: Primare A32 dvd speler : Primare dvd26
cd speler: Primare cd31 speaker : Harbeth 40.1