Kent iemand http://apple-nederland.nl/

Started by Peerless Monster, October 24, 2013, 19:47:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

Deze doen zich voor met allerlei keurmerken als Apple reseller en stunten momenteel met prijzen...
Is het save of hier te kopen?

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

KILLorBE

B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Peerless Monster

Quote from: KILLorBE on October 24, 2013, 19:58:38
Denk het niet.... http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=14689.0

Vind het geen bewijs, maar a la het geeft wel iets om over na te denken ;).
Iemand aanvullingen hierop?
Marktplaats inlichten en/of is het wel echt oplichting, want ik zie geen bewijs namelijk op de oplichtingssite...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

VlisChris

Apple en stunten met prijzen?

Dat zou voor mijn aanleiding zijn om in ieder geval eens diepgaand onderzoek te doen. Waar je nu alvast mee begonnen bent ;) Maar gevoelsmatig klopt dit niet.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Peerless Monster

Quote from: Christiaan S on October 24, 2013, 20:12:10
Apple en stunten met prijzen?

Dat zou voor mijn aanleiding zijn om in ieder geval eens diepgaand onderzoek te doen. Waar je nu alvast mee begonnen bent ;) Maar gevoelsmatig klopt dit niet.

Dat had ik dus ook. EN ik wil Marktplaats daarvoor inlichten als dat echt het geval is met een gedegen onderzoek...
Maar is vrij lastig als de site nog maar net bestaat denk ik...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

VlisChris

#5
Een iMac van 1700 voor 1100?

Sorry, maar denk je zelf dat je die site serieus mag nemen? If so, dan wordt je serieus genomen vermoed ik zo maar eens.

Edit. Crosspost. Had de site nog niet bekeken bij mijn vorige post. Nu dus wel. Heel hard voor weglopen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Peerless Monster

Quote from: Christiaan S on October 24, 2013, 20:13:43
Een iMac van 1700 voor 1100?

Sorry, maar denk je zelf dat je die site serieus mag nemen? If so, dan wordt je serieus genomen vermoed ik zo maar eens.

Edit. Crosspost. Had de site nog niet bekeken bij mijn vorige post. Nu dus wel. Heel hard voor weglopen.

Het is toch van het zotte eigenlijk, dat dit zo brutaal gewoon maar kan... Stel dat het echt een oplichtingssite is.
De marktplaatsadvertentie is inmiddels verwijderd.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

#7
En zie hier het antwoord:

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

KILLorBE

Geen bewijs, maar kijk ook even naar de andere posts...

Zelfde rekeningnummer, andere site: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,14392.msg150674.html#msg150674

En nog een keer: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,14641.0.html

Ik zou 50km/h harder wegrennen dan Chris ;)
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

Peerless Monster

en hoppa...
Aangemeld als misbruik.

Bah bah.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

#10
Edit door Christiaan:

Ik snap de irritatie en frustratie. Maar persoonsgegevens hier open en bloot aangeven zonder dat er bewijs is voor fraude of misdrijven gaat me te ver op dit moment. Daarnaast ben ik van mening dat wanneer bewezen zou worden, of is, dat de site daadwerkeijke kwade bedoelingen heeft, het noemen van dit feit voldoende is.


Peerless Monster

#11
Quote from: WickedGame on October 24, 2013, 21:49:01
Edit door Christiaan:

Ik snap de irritatie en frustratie. Maar persoonsgegevens hier open en bloot aangeven zonder dat er bewijs is voor fraude of misdrijven gaat me te ver op dit moment. Daarnaast ben ik van mening dat wanneer bewezen zou worden, of is, dat de site daadwerkeijke kwade bedoelingen heeft, het noemen van dit feit voldoende is.



Was ook een goed idee inderdaad om de site even op te vragen...
Met adres en al...
Ik vraag me af wat ze met dat keurmerk doen... Zouden ze mensen kunnen beboeten daarvoor?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

#12
Grappig wat je dan vind aan info:

Oa deze link op Radar:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73363

Waarbij het dus lijkt alsof dat adres wel vaker wordt gebruikt voor ongure praktijken....


Nog meer Radar op hetzelfde adres...

zoekenebel;

Edit door Christiaan:

Ik snap de irritatie en frustratie. Maar persoonsgegevens hier open en bloot aangeven zonder dat er bewijs is voor fraude of misdrijven gaat me te ver op dit moment. Daarnaast ben ik van mening dat wanneer bewezen zou worden, of is, dat de site daadwerkeijke kwade bedoelingen heeft, het noemen van dit feit voldoende is.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler