HT forum app.

Started by Alex Groningen, October 23, 2013, 11:31:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Aangezien ik (en denk velen hier met mij) tegenwoordig veel het forum leest via de telefoon, lijkt het mij wel handig om een eigen forum app
te hebben. Nu doe ik het aldoor via de site zelf, maar dat leest niet echt prettig en duidelijk, ondanks dat ik breedbeeld tv heb volgens sommigen, note2.

Zijn er mogelijkheden dat het forum een eigen app krijgt?

jon81

dat kan via tapatalk  :thumbs-up:
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

Alex Groningen


Erik

Moet er niet aan denken het forum op een foon te lezen  :'(
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Alex Groningen

Quote from: _ MarcelloW _ on October 23, 2013, 12:20:27
Op dezelfde plek als al je andere apps... Zo moeilijk is het niet!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quoord.tapatalkpro.activity

Blijkbaar voor mij wel. Tapatalk geïnstalleerd,  maar kan het forum niet vinden.
Vanmiddag bij thuiskomst maar eens rustig gaan zoeken.

daanvanduif

Heb het zelf onlangs ook geïnstalleerd. Als ik zoek op htforum is het de eerste optie, vervolgens nog wel even join doen (kan je gebruikersnaam en wachtwoord ingeven) anders kan je geen posts zien.
Corazón

garmtz

Quote from: Alex Groningen on October 23, 2013, 14:56:14
Blijkbaar voor mij wel. Tapatalk geïnstalleerd,  maar kan het forum niet vinden.
Vanmiddag bij thuiskomst maar eens rustig gaan zoeken.

Gewoon 'htforum' zou het gewenste resultaat op moeten leveren.

KillerbeeNL

Quote from: Erik on October 23, 2013, 12:17:03
Moet er niet aan denken het forum op een foon te lezen  :'(

nou ik doe niet anders hoor ;)
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Mistermo

#9
edit:  post in verkeerde topic
Marantz SR7007 - Humax 5200C - Popcorn Hour C-200 - KEF Q900 - KEF IQ10 - SVS PC12Plus - Audio Agile powercord - W&M powercord