verhaaltje nieuwe versterker € 229

Started by Bram, January 16, 2004, 10:31:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bram

Zomaar een verhaaltje als schril contrast op de Parasounds en andere duurdere merken ;-)

Heb nog helemaal geen tijd en budget om mijn thuisbios echt goed aan te pakken dus alles moet een goedkoop. Waarom: ik heb geen zin om uren te gaan luisteren naar het verschil tussen Denon/Marantz?onkyo etc... als je budget maar 4/500 euro is.

Een leuke surround versterker met dd 5.1 en dts was mijn eis zo'n beetje. Kwam een leuke aanbieding van Correct in Rotterdam tegen. Philips FR 985 voor 229 euro. Vergelijkbare versterkers zijn toch zo'n 200 euro duurder. Bij de afhaalbalie stonden 2 dozen 985 + 986. Nu was ik natuurlijk zeer benieuwd wat die 986 nu wel niet was (bang natuurlijk om toch nog iets verkeerds te kopen). De gelukkige eigenaar van de 986 kon me meteen verblijden. Het enige verschil was de kleur (zilver ipv zwart). Maar hij moest wel 200 euro meer betalen voor de kleur. .. Pfffff. Correct heeft nogal wat modellen zwart in voorraad :-). Mijnheer had al de zilvere bijpassende dvd speler... Gelukkig heb ik geen waf factor en kleur interesseert me niets. Zo zie je maar weer hoe goed je soms moet uitkijiken...

De Philips doet het goed via optische s/pdif uitgang op HTPC gewoon op de ingebouwde geluidskaart op het moederboard. Nog niets raars gehoord of gezien. Dus ik voel me king of budget... :-)

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

suyver

:D
Die Philips is inderdaad een hele leuke versterker voor het geld. Daar ben ik (2 jaar geleden) ook mee begonnen en ik heb er met veel plezier naar geluisterd. Hoplelijk kan je het upgrade-virus een tijdje buiten de deur houden. Maar gezien je Barco 1209 neem ik aan dat je alleen met het beste genoeggen nemen zal en dat je dus t.z.t. wel weer eens op zoek gaat naar iets beters... ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

garmtz

Quote from: suyver on January 16, 2004, 12:44:02
Hoplelijk kan je het upgrade-virus een tijdje buiten de deur houden.

Blijft altijd een leuke 'vertikking'...

VlisChris

Quote from: garmtz on January 16, 2004, 21:03:06
Blijft altijd een leuke 'vertikking'...

blijft een leuke maar dure vertkking ;D ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.