Zijn er mensen die Brain Games kijken.

Started by morca, October 17, 2013, 00:38:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Dit prog lijkt me een leuke voor het forum aangezien ik aan bepaalde dingen moest denken.
Voorbeeld uit de show om af te trappen wat ik wel leuk vond: 

Men geeft de 5 man 5 verschillende broeken,dan gaan ze de verschillen beschrijven......maar het zijn dezelfde broeken.
Zo ook met panty,s bij vrouwen.
Echt lachen niemand had het in de gaten,en ging uitvoerig de verschillen beschrijven.

Ik dacht misschien eens een topic openen over dit soort dingen,geeft wel inzicht in het menselijk brein.
en waarom mensen soms dingen doen,denken of overtuigt zijn terwijl dit helemaal niet zo is.
Vreemde dingen gezien...........

Wat hebben jullie gezien wat je bij is gebleven?

VlisChris

Als het voorbij komt kijk ik wel even meestal.

Alleen, die programma's worden tot in den treure herhaalt. En dan gaan ze snel vervelen :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

CZ79

Brain games is echt leuk, jist weer eesn anders dan de bekende setup (imo)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

AbZ

Quote from: morca on October 17, 2013, 00:38:57
Dit prog lijkt me een leuke voor het forum aangezien ik aan bepaalde dingen moest denken.
Voorbeeld uit de show om af te trappen wat ik wel leuk vond: 

Men geeft de 5 man 5 verschillende broeken,dan gaan ze de verschillen beschrijven......maar het zijn dezelfde broeken.
Zo ook met panty,s bij vrouwen.
Echt lachen niemand had het in de gaten,en ging uitvoerig de verschillen beschrijven.

Ik dacht misschien eens een topic openen over dit soort dingen,geeft wel inzicht in het menselijk brein.
en waarom mensen soms dingen doen,denken of overtuigt zijn terwijl dit helemaal niet zo is.
Vreemde dingen gezien...........

Wat hebben jullie gezien wat je bij is gebleven?

Eindelijk weer eens een kabeltopic...